Nimeä joku upea ja kaunis 55v tai vanhempi nainen? Onko sellaista?
Jos eroaa yli viisikymppisenä niin ilmeisen vaikeaa on saada miesseuraa (kun omanikäiset miehet haaveilee kaksikymppisistä naisista). Täytyy siis treenata ja pitää huolta itsestä kahta kauheammin! Onko ketään 55+ kauniita ja ”hottiksia” naisia? Mulle tulee vain Anu Sinisalo mieleen ja hän on vasta 52.
Kommentit (92)
Äitini löysi yllättäen ikäisensä miehen 56-vuotiaana, vieläpä teini-ikäisten sisarusteni yksinhuoltajana. Ei tarvinnut tyytyä kahdeksankymppiseen ukkoon, saati etsiä kumppania kissojen ja koirien kanssa, kuten palstamammat ja -papat usein keski-ikäisistä sinkuista manaa. Hoikka ja nuorekas äippä kyl on, mutta ihan ikäisensä näköinen kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Julianne Moore, Michelle Pfeiffer, Salma Hayek.
Nämä on kyllä ja lisäksi just Satu Silvo, Seela Sella Meryl Streep, Julia Roberts(No vasta 53), Paula Koivuniemi yms yms, näitä on niin paljon!
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisessä naisessa on se hyvä puoli että ei ole väliä kumpaan paikkaan kalunsa työntää, molemmat tuntuvat samalta.
Siis oikeaan vai vasempaan käteen.
Gwen Stefani. (Tosin vielä muutaman vuoden ali-käinen)
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisessä naisessa on se hyvä puoli että ei ole väliä kumpaan paikkaan kalunsa työntää, molemmat tuntuvat samalta.
Sulta on ilmeisesti toinen jäänyt kokematta, tai sitten kokemukseksi rajoittuvat miehiin.
Huvittavaa kun annetaan esimerkkeinä hollywood julkkiksia. Toki ovat säilyneitä , mutta yksikään ei ole säilyvyyttään saanut luonnollisesti vaan on kiristyksiä tehty ja botoxia pistelty ja reippaasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeaan vai vasempaan käteen.
Jos oikea kätesi sinua viettelee niin sen poishakkuu ei auttaja, koska osannet r..kata vasemmallakin ja jos oikea silmä viettelee niin turhaa sitä kiskoo ulos kun vasen on vielä jälellä ja sillä näkisi saman mitä oikealla näki
No muutoinkin en tunnista palstan ilmiötä miten nainen +40 muuttuu näkymättömäksi.
Tosin olen siro, ja urheilu näkyy kropassa, mutta ikää on jo 45- v ja edelleen kysyntää on. Jopa oma edellinen PT pyysi treffeille ja alkoi flirttailemaan ja kehumaan ulkonäköäni ( en tykännyt, joten vaihdoin PT:tä). Mua on yritetty iskeä töissä, bussipysäkillä, salilla. Ja olen naisellinen, en mikään mummomainen yhtään, tosin haluan mummoksi sillä rakastan lapsia, ja omat lapsen lapset olisi ihana asia.
Vauva palstan mukaan tämä ei ole totta että tämän ikäisenä saa enää huomiota. Ja ihan ikäiseni miehet lähestyy.
Siis mä näin metrossa kerran niin upean vanhan rouvan. Oli varmaan 60-70 välillä, ja aivan upea ilmestys. Elegantti naisellinen tyyli, ja hyvin säilynyt. Siis melkein teki naisenakin mieli sanoa hänelle että wau!
Itseä on kautta vuosien aina viehättänyt kauniit naiset ikähaarukassa täysi-ikäinen/muutaman vuoden omia lapsia vanhempi - n. 10v itseä vanhemmat. Nyt 56 v iässä katse alkanut kirpoamaan alle kolmekymppisistä ja suuntautuu yhä enemmän oman ikäiseen ja ylöspäinkin. Timminä heppuna "markkinatilanne" näyttää aika hyvältä, mutta olen kylläkin varattu, joten ei sillä niin väliä. Eli haluttavia naisia löytyy kaikista ikäryhmistä tällä hetkellä tuonne jopa 70 v tasolle.
Mun mielestä ikä kaunistaa naista. Kaikki tuntemani vanhemmat naiset on niin fiksuja ja itsevarmoja, että jo se kaunistaa ihmistä. Lisäksi jos huolehtii yhtäään ulkonäöstään läpi elämän, vanhanakin pysyy kauniina mun silmään. Ei rypyt ja vanheminen tarkoita että kauneus laskisi.
Uskaltaisin vannoa kautta pääni että ex-satanisti Päivi Niemi on upea vielä viiden vuoden päästäkin
Tunnen yhden tällaisen, mutta en viitsi nimetä tai linkittää yksityishenkilön kuvaa. Olen nainen, ja ei voi mitään, mutta tätä yksi 56-v on edelleen mielestäni aika kuuma.. Jos saisi valita, viettäisin mieluummin hänen kanssaan yön tai useammankin, kuin jonkun hyvännäköisen nuoremman miehen kanssa. Harmi kyllä vaikuttaa heterolta...
Uskon, että Helena Ahti-Hallberg (52v) säilyy yhtä hottiksena vielä useamman vuoden. Me gusta mucho! m56