Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan ja pelkään oikeistolaisia

Vierailija
27.04.2023 |

Johtuu ehkä siitä, että olen itse elänyt turvattoman ja niukan lapsuuden. Kuitenkin pärjännyt, kouluttautunut ja saanut hyväpalkkaisen työn. Pelottaa kuitenkin, että jos jotain (sairautta, työttömyyttä) tulee, minulta sortuu kaikki, koska suvustani tai perheestäni ei tukiverkkoa löydy.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistolaiset varastaa työntekijöiden elämää.

Lähti elämän vapaa-aika halvemmalla kuin maksullisella.

Parisen tuntia parilla kympillä. Ymmärrän kyllä että olo on kuin henkisesti persupantu.

Työnantajat voisi helvetti miettiä mitä varastaa ja keneltä. Siinä viedään työntekijän perheeltä todella rakas ihminen. Se aika tapetaan heiltä.

Lapset itkee missä isi, missä äiti. No työnantaja päätti kyselemättä leikata paksulla puukolla työntekijän elämästä pari tuntia, kun on niin vatun ahne.

Vierailija
2/18 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen elämänaikaa varastetaan, ei makseta ylityölisiä ja ei ne kattaisi sitä kuitenkaan. Sitä varastetaan myös työntekijän läheisiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Vierailija
4/18 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs jos pöljä hyväpalkkaisesta työstäsi vaikka säästäisit pahan päivän varalle.

Vai oletko trolli.

Vierailija
5/18 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu. Minä taas ahdistun vasemmistosta.

Pelkään, ettei enää kannata olla kiltti kansalainen joka käy töissä. Että toiset makaa kotona, kun itse tyhmänä juoksen töissä. Että kannattaa vuositolkulla etsiskellä itseään, ettei kannata tehdä töitä.

Ahdistun vihervasemmiston talous-tyhmyydestä. Jonkun on tehtävä rahaa, jotta sitä voidaan jakaa. Valtiota ei ole tarkoitus kasvattaa, se kun vie meidän rahat

Vierailija
6/18 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana inhoan kertoo otsikossa että on provo.

Vierailija
7/18 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kannattaisi muuttaa venäjälle. siellä on ihanaa.

Vierailija
8/18 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pelkää! Minä vain inhoan, mutta sitäkin enemmän. Porvarit ajavat tämän maan täysin kuralle alle neljässä vuodessa. Onneksi tämä "uusi hallitus" ei tule olemaan pitkäikäinen. :)

Vierailija
9/18 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään, ettei enää kannata olla kiltti kansalainen joka käy töissä. Että toiset makaa kotona, kun itse tyhmänä juoksen töissä. Että kannattaa vuositolkulla etsiskellä itseään, ettei kannata tehdä töitä.

Ahdistun vihervasemmiston talous-tyhmyydestä. Jonkun on tehtävä rahaa, jotta sitä voidaan jakaa. Valtiota ei ole tarkoitus kasvattaa, se kun vie meidän rahat

Vasemmistohallitushan hommasi tähän maahan parhaan työllisyystilanteen sitten 80-luvun.

Vierailija
10/18 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka pihalla voi ihminen olla?

Venäjää oikeistolaisempaa maata ei ole.

Vierailija
11/18 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Vierailija
12/18 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen elämänaikaa varastetaan, ei makseta ylityölisiä ja ei ne kattaisi sitä kuitenkaan. Sitä varastetaan myös työntekijän läheisiltä.

Aikavarkaita? Ei makseta lisiä? Sekopää.

Vierailija
13/18 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeistodiktatuuriin.

Vierailija
14/18 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka pihalla voi ihminen olla?

Venäjää oikeistolaisempaa maata ei ole.

Asia on näin vain silakkaryhmässä Tosielämässä Venäjä on vain kleptomaanien johtama diktatuuri vailla mitään ideologiaa.

Vierailija
15/18 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistohallitushan hommasi tähän maahan parhaan työllisyystilanteen sitten 80-luvun.

Ei hommannut.

Vierailija
16/18 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs jos pöljä hyväpalkkaisesta työstäsi vaikka säästäisit pahan päivän varalle.

Vai oletko trolli.

Vihervasemmistotrolli. Tätä ulinaa on jatkunut vaali-illasta asti, peräaukko kipeänä vihervasureilla.

Vierailija
17/18 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin. Siperia on opettanut. Oltiin keskituloisia ja tipahdettiin köyhyysrajalle lama-aikana kun korot nousi, tuli sairautta ja työttömyyttä. Sitten olikin hemmetin niukka lapsuus. Se oli onneksi ihan hyvä osittain kiitos isovanhempien antamien harrastusmahdollisuuksien ja valtion jossa kuitenkin ei kadulle joutunut. Stressiä jouduin lapsena kuitenkin kantaan liikaa.

Jälkikäteen ymmärsin mitä leikkauspolitiikkaa suomessa harjoitettiinkaan.

Opettavaista oli. 

Vierailija
18/18 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K<ikki tuomitsee jos leikataan sormi tai käsi, mutta kun työnantaja toistuvasti leikkaa työntekijän vapaa-aikaa ja pakottaa ylitöihin ilman ylityölisiä säästöjen vuoksi, kun ei viitsi maksaa ylimääräisestä työntekijästä.

Niin hän varastaa työntekijän elämää pitkässä juoksussa useita kuukausia ja vuosiakin halvalla pilkkahintaan.

He wurhaavat työntekijän läheisiltä pois. Elämästä hiipuu pilkkahintaan useita kymmeniä prosentteja.

Mikään materia tai muu ei korvaa ihmiselämän ainutlaatuista aikaa ja he häpeilemättä vievät sen kyselemättä työntekijän mielipidettä. Työntekijän perhe menettää ihmisen.

He wurhaavat aikaa ahneuksissaan. Hyi vetti!