Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian antibioottikuurin päättymisen jälkeen voi taas rintamaitoa

Vierailija
06.05.2014 |

kerätä pakkaseen??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä voi antibioottikuurin aikana kerätä? Vai onko joku poikkeuksellinen antibiootti. Minä imetin aivan normaalisti antibioottikuurini aikana ja varmaan pakastinkin. Vauvalle ja itselle vaan suositeltiin maitohappobakteereita. Ei se kovin vaarallista vauvalle voinut olla, kun pari viikkoa myöhemmin vauva sai itse samaa antibioottia kuin minä aiemmin.

Vierailija
2/3 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 11:31"]

Eikö sitä voi antibioottikuurin aikana kerätä? Vai onko joku poikkeuksellinen antibiootti. Minä imetin aivan normaalisti antibioottikuurini aikana ja varmaan pakastinkin. Vauvalle ja itselle vaan suositeltiin maitohappobakteereita. Ei se kovin vaarallista vauvalle voinut olla, kun pari viikkoa myöhemmin vauva sai itse samaa antibioottia kuin minä aiemmin.

[/quote]

mikä antibiootti sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 11:31"]

[/quote]

mikä antibiootti sinulla.

[/quote]

En muista enää varmaksi, kun siitä on aikaa jo viisi vuotta. Muistelisin, että Kefexin tms. Soita lääkäriin tai apteekkiin ja tarkista asia, jos et saanut ohjeistusta.

t. 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan