Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Identifioin itseni juntiksi ja olen ylpeä siitä, haluatko kysyä jotain

Vierailija
14.12.2020 |

Antakaa kuulua.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettele kolme asiaa mitkä tekevät sinusta juntin.

Vierailija
2/27 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee vähän enemmän kuin kolme:

Maaseutumainen taustani ja kasvatukseni

Harrastukseni

Halveksuntani urbaania elämäntapaa kohtaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin kävit viimeksi oopperassa?

Vierailija
4/27 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin kävit viimeksi oopperassa?

Oopperassa en ole käynyt koskaan.

Vierailija
5/27 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sattunut syntymään ja kasvamaan maaseudulla. Mikä siinä nyt erityisesti aiheuttaa ylpeyttä? Olisit erilainen ihminen jos olisit kasvanut kaupungissa. Elämä on sattumaa. 

Vierailija
6/27 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Identifioidun juntiksi

Vierailija
7/27 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee vähän enemmän kuin kolme:

Maaseutumainen taustani ja kasvatukseni

Harrastukseni

Halveksuntani urbaania elämäntapaa kohtaan

Niin no jos sen noin haluaa määritellä.

Musta ne pahimmat juntit asuu monesti kaupunkien lähiöissä.

Niinkuin minäkin ;)

Vierailija
8/27 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sattunut syntymään ja kasvamaan maaseudulla. Mikä siinä nyt erityisesti aiheuttaa ylpeyttä? Olisit erilainen ihminen jos olisit kasvanut kaupungissa. Elämä on sattumaa. 

Täysin mahdollista että olisin erilainen, mutta jossittelu on turhaa. Olen ylpeä siitä että en ole kaupunkilainen. Kaupungit edustavat luonnosta vieraantumista, rappiota, huumeita, rikollisuutta, turhaa kulutusta, kaupallista vapaa-aikaa ja sielutonta kosmopoliittista "kulttuuria" vailla mitään aitoa ja omaleimaista.

Vierailija
9/27 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä harrastat?

Vierailija
10/27 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin mahdollista että olisin erilainen, mutta jossittelu on turhaa. Olen ylpeä siitä että en ole kaupunkilainen. Kaupungit edustavat luonnosta vieraantumista, rappiota, huumeita, rikollisuutta, turhaa kulutusta, kaupallista vapaa-aikaa ja sielutonta kosmopoliittista "kulttuuria" vailla mitään aitoa ja omaleimaista.

Mielenkiintoinen ajattelutapa. Minä osaan kaupunkilaisena nähdä, että maalaisuudessa on hyviä puolia ja se on monille oikein sopiva elämäntapa. Niin on kaupunkilaisuudessakin. Miksi pitää ajatella kaikkea kärjistetysti ääri-ilmiöiden kautta? Minun elämässäni eivät rappio, huumeet, rikollisuus ja turha kulutus näyttele juuri minkäänlaista roolia, vaikka pääkaupunkiseudulla asunkin.

Vierailija
11/27 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä harrastat?

Moottoripyöräilyä ja raviurheilua (tämä nykyään vain katsomossa). Lisäksi pienimuotoista puutarhaviljelyä. Metsästys kiinnostaisi mutta en ole saanut aikaiseksi ruveta.

Vierailija
12/27 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän junttiudessa ole mitään pahaa. Tärkeintä on, että on aito itsensä, eikä yritä teeskennellä olevansa jotain muuta.

Vierailija
13/27 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt amiksen?

Vierailija
14/27 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkea erilaista pitää arvostella ja ihmetellä suureen ääneen? = Miksi on näin kallista, kotona syödessä on halvempaa. Miksi nämä kaikki nimet on erikoisia, eikö voi suomalaisilla mennä. Eikö ole mitään tavallista, jne.

Miksei voi pukeutua tilanteen mukaan? Aina ne likaiset verkkarit, ihan ok maatilalla tai sohvalla röhnöttäessä tai lähikaupassa kipaistessa. Mutta eikö esim. oluelle lähtiessä tai puolison kanssa ravintolaan mennessä voisi edes siistit ja puhtaat vaatteet laittaa?

Vierailija
15/27 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen ajattelutapa. Minä osaan kaupunkilaisena nähdä, että maalaisuudessa on hyviä puolia ja se on monille oikein sopiva elämäntapa. Niin on kaupunkilaisuudessakin. Miksi pitää ajatella kaikkea kärjistetysti ääri-ilmiöiden kautta? Minun elämässäni eivät rappio, huumeet, rikollisuus ja turha kulutus näyttele juuri minkäänlaista roolia, vaikka pääkaupunkiseudulla asunkin.

Pääkaupunkiseudulla näet rappiota ja huumeita, ainakin niiden vaikutuksia, taatusti joka päivä - minä ainakin näin kun siellä asuin. Ja vaikka itse kuluttaisit fiksusti, on ympäristö täynmä mainoksia, ostoskeskuksia ja muita tyrkyttäjiä jotka yrittävät myydä sinulle jotain. Ja näistä valitettavan moni on karmeaa tuhlausta. -ap

Vierailija
16/27 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt amiksen?

En vaan lukion ja yliopiston. -ap

Vierailija
17/27 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko tractor pulling harrastuksiin? Onko tulilieska paidat vielä muotia?

Vierailija
18/27 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Täältähän löytyy sielun-sisaria! Olen myös junttiutunut ajat sitten, saan olla töissä rauhassa ärsyttäviltä ihmisiltä! En puhu kotiasioista enkä minkälaisessa ympäristössä loppujen lopuksi asun. Luulevat että vain metsän keskellä maalla korvessa jossain. Kunpa tietäisivät minkälaisessa paikassa..

Vierailija
19/27 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Niin ja tyhmempääkin esitän 😂

Vierailija
20/27 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupunkiseudulla näet rappiota ja huumeita, ainakin niiden vaikutuksia, taatusti joka päivä - minä ainakin näin kun siellä asuin. Ja vaikka itse kuluttaisit fiksusti, on ympäristö täynmä mainoksia, ostoskeskuksia ja muita tyrkyttäjiä jotka yrittävät myydä sinulle jotain. Ja näistä valitettavan moni on karmeaa tuhlausta. -ap

Tämä on varmasti osa maalaisuudessa koettua ja nähtyä junttiutta. Kyvyttömyys nähdä mitään hyvää missään muussa kuin omassa elämäntavassa. No, onneksi kaikki voivat elää tavallaan.