AMK valintakoe kevät 2021
Hei !
Millä mielellä lähdette hakemaan korkeakoulupaikkaa kevään yhteishaussa ? Oletko jo aiemmin hakenut ja jäänyt ilman opiskelupaikkaa vai ihan ensikertalainen ? Miten ajattelit valmistautua vai menetkö vaan katsomaan millainen koe on ?
Kommentit (2485)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Savonialta ei ole vielä tullut valintatapoihin AMK-valintakoetta.
Oli mulla ainaki tullu AMK-valintakoetulokset Savonialta, ku äsken kävin kattomassa.
No perskutti, mille alalle hait?
Haaga-Heliasta tuli pisteet. En läpäissyt äidinkieltä, uskomatonta!!! Eli en voi siis päästä mihinkään muuallekkaan, koska en päässyt äidinkielestä läpi?
Voi luoja, miten pisterajat on noussut. Itte nyt 37 varasijalla. Ei mitään mahdollisuuksia. Olisin niin halunnut. Mä en oikeasti kestä tätä. Voi vitsi. Tiedän, että tämä on nyt se juttu.
Ette nyt jätä mua ilman opiskelupaikkaa! ;_;
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, miten pisterajat on noussut. Itte nyt 37 varasijalla. Ei mitään mahdollisuuksia. Olisin niin halunnut. Mä en oikeasti kestä tätä. Voi vitsi. Tiedän, että tämä on nyt se juttu.
Tosi harmi! Millaiset pisteet vaadittiin ja minne... Mulla ei näy vielä Diak ja Laurea.
Tuliko valituille myös suoraan sähköposti vai näkyyko vain opintopolussa?
Näkyykö Tamkin tuloksia vielä?
Kuinka paljon olivat maksimipisteet valintakokeessa?
Miten ensikertalaisuus/ei-ensikertalaisuus toteutetaan varajasijoilta hyväksyttäville?
Xamkin valintakoepalkki on ilmestynyt, ei vielä pisteitä.
Ei läpi kirjoitti:
Haaga-Heliasta tuli pisteet. En läpäissyt äidinkieltä, uskomatonta!!! Eli en voi siis päästä mihinkään muuallekkaan, koska en päässyt äidinkielestä läpi?
Et valitettavasti... Mutta älä lannistu! ❤️ Ens kerralla sitten paremmin. Tai voithan sä vaikka avoimen opintoja suorittaa, jos kovasti haluaisit jo opiskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu minne hait, koska kaikilla aloilla ei ollut kaikkia koealueita. Esim. sosiaali- ja terveysalalle taisi olla 100.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu minne hait, koska kaikilla aloilla ei ollut kaikkia koealueita. Esim. sosiaali- ja terveysalalle taisi olla 100.
Onko sosionomi koulutuksiin tullut pääsykokeilla päässeiden pisterajoja minnekään vielä
Vierailija kirjoitti:
Miten ensikertalaisuus/ei-ensikertalaisuus toteutetaan varajasijoilta hyväksyttäville?
Ihan vastaavalla tavalla tietenkin. Ensikertalaisten kiintiöön ensikertalaisten jonosta ja kaikkien kiintiöön kaikkien jonosta.
osaako joku sanoa vaikuttaako päätöksentekotaidot kuinka paljon jos tulee siitä osiosta hylätty?
Vierailija kirjoitti:
osaako joku sanoa vaikuttaako päätöksentekotaidot kuinka paljon jos tulee siitä osiosta hylätty?
Ei voi päästä minnekään, pakollinen osio kaikkialle.
Vierailija kirjoitti:
Silloin et pääse kouluun, koska kaikista osioista tulee päästä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Mistään osiosta ei saa tulla hylätty. Jos tulee koko koe on hylätty.
Savonian tulokset näky opintopolussa mut sähköpostia ei vielä tullut
Mikä ala?