AMK valintakoe kevät 2021
Hei !
Millä mielellä lähdette hakemaan korkeakoulupaikkaa kevään yhteishaussa ? Oletko jo aiemmin hakenut ja jäänyt ilman opiskelupaikkaa vai ihan ensikertalainen ? Miten ajattelit valmistautua vai menetkö vaan katsomaan millainen koe on ?
Kommentit (2485)
Siis näkyykö teillä kaikilla muilla siellä joku uusi palkki? Mulla ei näy mitään! Apua, nyt alkaa pelottaa...
Vierailija kirjoitti:
Siis näkyykö teillä kaikilla muilla siellä joku uusi palkki? Mulla ei näy mitään! Apua, nyt alkaa pelottaa...
Älä huoli, koulukohtaista missä vaiheessa tuloksia alkaa tulemaan! Piinallista odottelua täälläkin.
Ai siis ihan normi valintakoetulos vai joku oma
Kuumottaa niin vietävästi, valintakokeilla valitaan mun hakukohteeseen vaan 10, joista ei ensikertalaisia vaan 3. Oon todistusvalinnassa sijalla 19, eli ne on periaatteessa mua fiksumpia :0
Vierailija kirjoitti:
Humakin tulokset tuli äsken!
Oliko mukana valtakunnallisessa amk-kokeessa? Apua! Tästä tää opintopolun päivittely taas alkaa sitten 😅
Savonialta ei ole vielä tullut valintatapoihin AMK-valintakoetta.
Häviääkö valintatavan varasija näkyvistä, jos kaikki tarjolla olevat paikat otetaan vastaan?
Joo oli mukana siinä valtakunnallisessa AMK-kokeessa HUMAK. Pääsin kulttuurituottajaks 🥳
Vierailija kirjoitti:
Savonialta ei ole vielä tullut valintatapoihin AMK-valintakoetta.
Oli mulla ainaki tullu AMK-valintakoetulokset Savonialta, ku äsken kävin kattomassa.
Xamk on tullut opintopolkuun valintakoe rivi. Laureaan ei ole vielä tullut.
En pysty katsomaan🙈 Tietääkö joku LABin tuloksista?
Haaga-heliasta oli tänne tullut jo tulokset myös! Läpi meni!
Turun AMKn valintakoe rivi ilmestynyt. 🆘🤮
Ei pisteitä vielä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko on yleensä mennyt, että tulokset näkyy, jos opintopolussa näkyy se palkki pääsykokeista?
Tämä kiinnostaisi!
kuva
????
Onnea kokeesta läpipäässeille! Täällä vielä jännätään ja odotetaan oulun tuloksia :)
Kuinka jännittävää! Siellä on ilmestynyt valintakoe palkki Lapin amkkiin! Ja todistusvalinta varasija myös puonnut 🤩
Ei hitto. Tää tulee nyt olee taas tätä opintopolun päivitystä. 😂😂
Onko tietoa milloin Diakista on tullut aiemmin tulokset valintakokeesta...
Tämä kiinnostaisi!