Olen mökillä koiran kanssa monta päivää kahdestaan. Mies tulossa vasta torstaina illemmalla.
Sää suosii nyt meitä. On lämmintä, vaikka tähän osuu hyvin tuulikin. Teen jo vappua varten siivousta,kun silloin ystävä pariskunta saapuu tänne luoksemme.
Kommentit (41)
Ihanalta kuulostaa. Mukavaa mökkeilyä aplle!
Miksi jaoit tämän tiedon? Varsinkin "mies tulee vasta torstai illemalla".
Haetko seuraa keväiseen yöhön?
Vierailija kirjoitti:
En olisi. Tylsää ja pelottavaa korvessa yksin. Koira on elukka.
😂
Sehän on mukavaa. Itsekin olen jo siirtynyt mökille etätöitäni tekemään, täällä yksikseni aion olla jonnekin lokakuulle varmaan. Helsingin kerrostalokoppiin ei ole ikävä.
Eli olet mökillä koko ajan, ja raportoit siitä joka päivä erikseen. Perustuen siihen, että hoet tuota koko ajan.
Ystäväpariskunta on yhdyssana.
Jos ollaan koiran - eläimen - kanssa, sanotaan, että olet siellä yksin. Ihmisen eli henkilön kanssa sanotaan, että olemme kahdestaan. Koira ei ole henkilö.
Sano koiralle että on haiseva piski.
Meillä on koira mutta en ota sitä mukaan jos menen mökille itsekseni. En halua olla vastuussa mistään muusta kuin itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
annatko joiran nuolla p i l l u a?
Sulla on sairas mielikuvitus.
Kuulostaa kivalta! Minäkin rakastan mökillä oloa. Koiran kanssa on kiva olla mökillä, siitä hyötyvät molemmat; itselle seuraa ja koiralle vapaampaa oloa ulkona omalla merenranta-metsä tontilla.
Et ole kauaa sillä olen jo tulossa sinne.
-Hopeabull
En olisi. Tylsää ja pelottavaa korvessa yksin. Koira on elukka.