F1-kuskien kaatuneet liitot
Mikä siinä on, ettei kulissit kestä. Salo ja Häkkinen eronneita ja uudet elämät. Räikkönen lähes eronnut, tosin ei vielä paperilla. Luulenpa, että kun aktiiviura on loppunut, on aikaa katsoa tilannetta järjellä ja sit se ero tulee. Eli olisi aikaa vihdoin joutua olemaankin sen toisen kanssa.
Kommentit (62)
Luulisin että kilpaurheilijat ovat erittäin omistautuneita työhönsä ja varmaan aika hankalia kumppaneita. Heillä on myös miljonääreinä todellakin varaa valita ja ovat takuulla vaativia myös kumppanin suhteen.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 12:42"]
Voi pupunpuppu. Mika on itse julkisestikin sanonut, että ero ollut voimassa vuosikaudet. Ja hänet tuntevat kyllä tietävät, missä mennään.. Mikähän provoilija tämä näin kirjoitteleva on.
[/quote]
En tiedä nykytilasta, mutta ainakin vuonna 2013 olivat vielä virallisesti naimisissa. Ja tämä on asia, joka toimittajan on ollut todella helppo tarkistaa. Tiedä sitten, onko ero tullut tämän vuoden aikana voimaan.
Itse erojuttua ei ollutkaan juuri tuossa ko lehdessä. Monessa muussa kyllä. Ovat tainneet IL:ssä vetää herneet nenään juuri siitä, ettei heille ole haluttu juttua antaa... Olin itse pari vuotta sitten toimittajaharjoittelijana eräässä julkaisussa ja näin se homma ikävä kyllä siellä menee. Wikipedia kertoo kyllä erosta ja Mika itse antamistaan haastatteluissa myös.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 12:19"]
Fernando Alonsokin erosi spanjalaisesta vaimostaan, sen jälkeen käsipuolessa on näkynyt pelkästään vaihtuva litanja venäläismannekiineja.
[/quote]
Fernando Alonso on seurustellut Dasha Kapustinan kanssa jo yli kaksi vuotta, kesästä 2012 lähtien. Sitä ennen joku malli on jälkikäteen yrittänyt sepustaa seurustelleensa Alonson kanssa. Asiasta ei ole pahemmin todisteita. Alonso ja vaimo lienevät eronneet koska vaimolla oli oma ura eikä halunnut matkustaa ja ilmeisesti halusi lapsia, koska on nyt äiti. Dasha seuraa Alonsoa vain muutamissa kisoissa vuodessa, koska hänellä on oma, hyvin menestyvä ura mallina ja hän on myös opiskellut Vladivostokin yliopistossa, jossa opiskeli taloustieteitä, hänellä on myös loppututkinto.
Minun mielestä noiden kaikkien kolmen liitot näyttivät jo alun alkaen, jopa tyhmän maallikon mielestä huonoilta valinnoilta. Monilla, ihan taviksillakin, ei se eka liitto oo välttämättä aina oikeista syistä solmittu. Valitettavasti.
Siis onko tämä Salon kihlattu kuitenkin suomalainen?
Ai onko jj myös eronnut? No sitten ne on jo kaikki. Oon myös nähnyt Mikan ja Hennan, tosin vaan arkisilla ruokaostoksilla Helsingissä.
Kuinka kauan Minttu jaksaa katsoa kimin rypemistä?
oliks kimi kihloissa sen "ekan tyttöystävän" kanssa
Ei kai se kimi ollut.. Salo on kihloissa nykyisensä kanssa.
Oon pitkään aina edelleen miettinyt, että mahtaa Kimin muinaista Petra-tyttöystävää ottaa pattiin, että jätti Kimin sen uran alussa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 18:13"]
Oon pitkään aina edelleen miettinyt, että mahtaa Kimin muinaista Petra-tyttöystävää ottaa pattiin, että jätti Kimin sen uran alussa.
[/quote]
Tai sitten exä-Petraa ei vaan kiinnostanut jakaa arkeaan tympeän juntti-Kimin kanssa? Ei kaikkia raha motivoi.
[/quote]
Milloin tuo Petra oli? Kimi seurusteli nimittäin ensimmäisellä formulakaudellaan sen yhden Hannan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 18:41"]
[/quote]
Tai sitten exä-Petraa ei vaan kiinnostanut jakaa arkeaan tympeän juntti-Kimin kanssa? Ei kaikkia raha motivoi.
[/quote]
Joo, jännä miten heti ollaan haukkumassa, että nainen ottaa miehen vain rahan takia, mutta sitten jos ei otakaan, niin on varmasti katkera siitä, ettei suhde kestänyt.
Ihmettelen kyllä sitä, miksi täällä niin moni puolustelee Kimin nykyistä ja morkkaa entistä. Ihanko te varmuudella tiedätte, ettei tämä uusi voi mitenkään olla rahan perään?
Tämän päivän lehdessä oli, että nyt vasta kimi ja Jenni jättivät edes koko erohakemuksen. Englantiin, ei Suomeen. Salothan erosivat kanssa muualla. Eli molemmat vaan viettivät muuten vaan hääjuhlaansa Suomessa, ilman että sillä olisi mitään virkaa.
Mitä? Olenpa ulkona kuvioista kun en ole yhtään tiennyt Salon ehtineen jo uusiin kihloihin vai naimisiinkin. Valaiskaa mammat nyt vähän?
Minua aina mietityttää, miten ja mitä Häkkisen Mika keskustelee sen uuden vaimokkeen kanssa, eikös se ole tsekki? Mikan englannin kielen taito on, no, kauniisti sanottuna puutteellista, onko uuden naisen (en muista sen nimeä) yhtään sen parempaa? Aluksi tietysti ei kielitaitoa tarvittu, kuolaa voi valuttaa puhumattakin, mutta kun nyt on tullut jo lapsia ja kaikkea, niin luulisi sujuvan yhteisen kielen hallinnan olevan erittäin tärkeää. Ettei tulisi kommunikaatiokatkoksia varsinkaan lastenkasvatuksessa. Ja muutenkin, kuvitelkaa parisuhdetta kielipuolen kanssa, mitä itse tykkäisitte?
Tosin, jos Mika on opetellut tsekkiä ja uusikko suomea, niin sitten ei mitään ongelmia liene?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 19:45"]
Minua aina mietityttää, miten ja mitä Häkkisen Mika keskustelee sen uuden vaimokkeen kanssa, eikös se ole tsekki? Mikan englannin kielen taito on, no, kauniisti sanottuna puutteellista, onko uuden naisen (en muista sen nimeä) yhtään sen parempaa? Aluksi tietysti ei kielitaitoa tarvittu, kuolaa voi valuttaa puhumattakin, mutta kun nyt on tullut jo lapsia ja kaikkea, niin luulisi sujuvan yhteisen kielen hallinnan olevan erittäin tärkeää. Ettei tulisi kommunikaatiokatkoksia varsinkaan lastenkasvatuksessa. Ja muutenkin, kuvitelkaa parisuhdetta kielipuolen kanssa, mitä itse tykkäisitte?
Tosin, jos Mika on opetellut tsekkiä ja uusikko suomea, niin sitten ei mitään ongelmia liene?
[/quote]
Mika on asunut noin 25 vuotta ulkomailla, kyllä hän ihan hyvin englannilla pärjää. Hänellä vain on aksentti, mutta siis ihan hyvin osaa englantia.
Niin, nyt kyllä Kimin pitäisi kihlata tämä tyttöystävänsä. Lapsen syntymä on iso asia. Salon Mikaa ja sen uutta olen nähnyt Helsingissä mm ruokakaupassa. Ja kyllä, on se tyttö suomalainen, koskaan puhuvat suomea keskenään.
Asuuko Noriko lapsineen yhä Suomessa? Eivätkös jossain vaiheessa asuneet myös Virossa?