Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olis ihana mennä mökille jouluksi mutta mies ei halua

Vierailija
14.12.2020 |

Kaikki ruuatkin olisi valmiina, sen kun ottaisi mukaan ja lämmittäisi siellä. Olisi niin tunnelmallista ja rauhallista

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi minäkään. Kostee mökki joka kumminkin pitäisi lämmittää yli lämpimäksi ja sitten se ruokien roudaaminen ja tiskaus jne. Puhumattakaan pilkkopimeellä ulkohuussissa käymistä, ei ei. Tässä kotona on kaikki mukavuudet.

Usein mökeilläkin on kaikki mukavuudet😉

Ei se ole mikään mökki, vaan vapaa-ajan asunto, kesäasunto, kakkosasunto tms.

Kyllä meillä ainakin käytetään mökki sanaa vaikka on mukavuuksia. Aika hölmöltä kuulostaisi sanoa vaikka työkavereille että lähdemme vapaa-ajanasunnolle viikonlopuksi...

No jos joku sanoo että mökissä on kaikki mukavuudet, niin kyllä se aika lailla omakotitalolta kuulostaa, eikä miltään mökiltä. Ei sellainen muutu mökiksi, torpaksi tai teltaksi vain siksi että sellaiseksi sitä sanoo.

Vierailija
42/49 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko lainata sitä jollekkin, jollette itse mene?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi minäkään. Kostee mökki joka kumminkin pitäisi lämmittää yli lämpimäksi ja sitten se ruokien roudaaminen ja tiskaus jne. Puhumattakaan pilkkopimeellä ulkohuussissa käymistä, ei ei. Tässä kotona on kaikki mukavuudet.

Usein mökeilläkin on kaikki mukavuudet😉

Ei se ole mikään mökki, vaan vapaa-ajan asunto, kesäasunto, kakkosasunto tms.

Kyllä meillä ainakin käytetään mökki sanaa vaikka on mukavuuksia. Aika hölmöltä kuulostaisi sanoa vaikka työkavereille että lähdemme vapaa-ajanasunnolle viikonlopuksi...

No jos joku sanoo että mökissä on kaikki mukavuudet, niin kyllä se aika lailla omakotitalolta kuulostaa, eikä miltään mökiltä. Ei sellainen muutu mökiksi, torpaksi tai teltaksi vain siksi että sellaiseksi sitä sanoo.

Höpöhöpö. Ei se muutu ”vapaa-ajanasunnoksi” siksi että sinä sanot.

Vierailija
44/49 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään jouluksi mökille, vaikka enempi se on sellanen kesämökki.

Ulkohuussi, järvestä sauna ja tiskivesi, läheisestä lähteestä juomavesi.

Sähköt onneks on ja pihavaloja on laiteltu paljon, peruslämpökin lämpöpumpulla 10:ssä asteessa niin äkkiä siellä alkaa tarkeneen kun laittaa varaavaan takkaan heti tulet.

Ollaan yleensä oltu joulut lapissa hienossa vuokramökissä mut nyt saa tuo riittää.

Oma vaatimaton mökki tunnin ajomatkan päässä.

Vierailija
45/49 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkohuussissa käynti pimeellä ja kylmässä se vasta jännää on.

Vierailija
46/49 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko lainata sitä jollekkin, jollette itse mene?

Joskus ajateltiin vuokrallelaittoa, mutta ei ainakaan toistaiseksi ole lähdetty tuohon. Ollaan osin sisustettu sellaisilla kalusteilla ja tavaroilla joilla on tunnearvoa, ja remontoinnissa on käytetty niin paljon aikaa ja vaivaa että ei haluta ottaa sitä riskiä että mökistä tuleekin jonkun paikkoja rikkovan örvellysporukan bilepaikka viikonlopuksi.

Ap

Vierailija
47/49 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosi vaatimaton mökki vailla mitään mukavuuksia, mutta sinne vaan jouluksi halutaan.

Vierailija
48/49 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitset miehen mukaan? Pakkaa kamat ja ruoat autoon ja ajele rauhalliseen joulun viettoon itse. Maksaisin jo melkein rahaa että olisi mökki, jonne voisin lähteä puhaltamaan  tuon oman vastarannan kiiskin kiukuttelua. Kökkitööt lasten kanssa eineksillä joulun, minä nostaisin jalat kattoon ja nauttisin hiljaisuudesta. Jos nyt oikein joviaali olet, niin jätä sapuskat kotiin.

Ei täällä kukaan kiukuttele, ihan rauhallisesti keskusteltiin joulunvietosta. Eikä siinä kotona vietetyssä joulussa meillä mitään vikaa ole, ajattelin että olisi kiva olla siellä mökillä kun ei ole ennen oltu. Ja kyllä minä haluan ennemmin yhdessä viettää joulun, ei ne puitteet niin supertärkeät ole. Ap

Mitäs keskusteltavaa tässä enää sitten on?:)

Vierailija
49/49 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitset miehen mukaan? Pakkaa kamat ja ruoat autoon ja ajele rauhalliseen joulun viettoon itse. Maksaisin jo melkein rahaa että olisi mökki, jonne voisin lähteä puhaltamaan  tuon oman vastarannan kiiskin kiukuttelua. Kökkitööt lasten kanssa eineksillä joulun, minä nostaisin jalat kattoon ja nauttisin hiljaisuudesta. Jos nyt oikein joviaali olet, niin jätä sapuskat kotiin.

Ei täällä kukaan kiukuttele, ihan rauhallisesti keskusteltiin joulunvietosta. Eikä siinä kotona vietetyssä joulussa meillä mitään vikaa ole, ajattelin että olisi kiva olla siellä mökillä kun ei ole ennen oltu. Ja kyllä minä haluan ennemmin yhdessä viettää joulun, ei ne puitteet niin supertärkeät ole. Ap

Mitäs keskusteltavaa tässä enää sitten on?:)

Ei välttämättä yhtään mitään ollut alunperinkään. Kunhan purin sydäntäni teille :D Yllättävää on, että näin paljon on tullut kommentteja tällaiseen aiheeseen. Ap