Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15-vuotias poika ihastunut itseään kymmenen

Vierailija
05.05.2014 |

vuotta vanhempaan naiseen. Mitä tässä pitäisi äitinä tehdä? Otanko asian puheeksi pojan kanssa vai annanko olla. Poika ei tiedä, että minä tiedän. Olen nähnyt monta kertaa, miten katselee tätä naista. Ei voi erehtyä ajatuksista. Ahistaa. Pelkään, että menee sanomaan naiselle jotain. Sanokaa, että tällaset ihastumiset menee nopeesti ohi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 20 vuotta vanhempaan naiseen!!!

Vierailija
2/22 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimee. Mene peiton alle ahdistumaan ja nuku koko päivä, teinihullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pojan tumputtaa ja haavelilla. Voit toki sanoa, että vasta vuoden päästä pääset siementämään tuon naisen.

Vierailija
4/22 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä sillä on, aivan normaalia käytöstä tuon ikäiseltä. Hellitä hiukan, et omista poikaa, anna sen kokea ja elää oma elämänsä.

Vierailija
5/22 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa...grow up!

Vierailija
6/22 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se menee nopeasti ohi. Ei se poika mitään uskalla sille naiselle sanoa. Kunhan haaveilee.

Vierailija
7/22 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se nainen on? Onko hyväkroppainen? Mukavaherttainen? Huojehtija-hössöttäjä?

Vierailija
8/22 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. 

Jos on totta niin tuo on fanittamista, tunteiden harjoittelua ja testaamista. Jätä poika tunteineen rauhaan. 

Vierailija
9/22 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille vastauksista. Annan pojan siis olla rauhassa ja luotan, että menee ohi itsestään. Nainen on juurikin tuollanen "mukavaherttainen" ja hänellä on nätti vartalo. Onkos sillä erityistä merkitystä tilanteen ohi menemisen suhteen? Sen perusteella mitä tunnen, vaikuttaa asialliselta ja kivalta ihmiseltä enkä tietenkään halua, että poika menee mitään sanomaan.

Vierailija
10/22 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään ihastukselleen tee, ei tuossa iässä uskalla. Ja jos vaikka sattuisi tekemäänkin, niin ei kukaan terve aikuinen nainen tuon ikäiseen lähde.

Kaikillahan on jonkin sortin ihastumisia vanhempiin, etäisiin ja saavuttamattomiin kohteisiin kuten julkkiksiin, opettajiin, valmentajiin ja kavereiden äiteihin/isiin. Mulla ne oli Orlando Bloom ja bilsan opettaja. Se on tervettä että teini opettelee ihastumisen tunnetta ilman torjutuksi tulemisen mahdollisuutta.

Vierailija
11/22 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, se menee kyllä ohi. Paitsi Katie Holmesilla ei mennyt, mutta kaikilla muilla kyllä.

Vierailija
12/22 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkisihastumiset on tuttu juttu minullekin ja opettajiin ihastumiset. Ei tietenkään tullut mieleenkään mitään aloitteita tehdä. Muistan, että lukiossa pojat saattoivat kommentoida jonkun naisopettajan tms. työntekijän ulkonäköä porukalla. Mutta kun on kyseessä minunkin puolituttu nainen, niin häiritsee kovasti.

Vierailija
13/22 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olin 13 vuotiaana ihastunut mun opettajaan, joka oli silloin 33-vuotias. Näin jälkikäteen ajatellen luulen et hän tiesi ihastukseni, niin läpinäkyvää se oli. Kohteli kuitenkin aivan normaalisti. Se oli sellaista turvallista ihastumista. Ja minusta on tullut ihan normaali aikuinen, saman miehenkin kanssa kohta ollut 14 vuotta.

Vierailija
14/22 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve Ikis, edellisestä ikäeroprovosta on taas aikaa.

Vierailija
15/22 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 22:50"]

Kiitos teille vastauksista. Annan pojan siis olla rauhassa ja luotan, että menee ohi itsestään. Nainen on juurikin tuollanen "mukavaherttainen" ja hänellä on nätti vartalo. Onkos sillä erityistä merkitystä tilanteen ohi menemisen suhteen? Sen perusteella mitä tunnen, vaikuttaa asialliselta ja kivalta ihmiseltä enkä tietenkään halua, että poika menee mitään sanomaan.

[/quote]

Ei se siihen ohi menevyyteen varmaan vaikuta millainen nainen on. Mutta ajattelin vain, että siitä voi päätellä millaista ihastumista pojalla on. Jos nainen on hyväkroppainen, niin poika näkee siitä seksiunia. Jos on mukavaherttainen, niin on ehkä helposti lähestyttävä ja sellaiseen ihastuu helposti. Jos on höösääjä-huolehtija, niin poika saattaisi nähdä siinä äidin korvikkeen - kukapa ei äitiään rakastaisi.

Mitä nuo sitten mihinkään vaikuttaa. Ei ehkä mitenkään.

Vierailija
16/22 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään poikaa tuossa iässä joka olisi mennyt vaikka opettajaansa pokaamaan -ja taatusti moni poika tuossa iässä ihastuu opettajaansa.

Itsekin ihastuin pikkusena erääseen opettajaan mutta myös Kevin Costneriin.

En usko että tuossa on mitään ongelmaa, tervettähän se ihastuminen on ja kyllähän tuossa tilanteessakin nuori ymmärtää itsekin että haaveilee saavuttamattomasta ja se oma parisuhde sitten alkaa aikanaan jonkun muun kanssa.

PS. se että sinä olet huomannut että lapsesi seuraa jotakuta saattaa estää sen että huomaisit miten lapsi on kiinnostunut jostain muustakin ihmisestä ja tälle tilanteelle olet sokea koska sinä itse olet niin kiinni tuossa yhdessä ihastumisesta.

Nim. rakkaus on ikuinen, kohde vaan muuttuu.

Vierailija
17/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pojat ovat kiinnostuneita eri sukupuolta olevista, sitä on kaikenlaista nykyään.

Vierailija
18/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen että poikasi harjoittelee ihastumista naiseen eikä mieheen!

Vierailija
19/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Macronkin ihastunut 15 vuotiaana 24 vuotta vanhempaan opettajaansa. Ovat yhdessä ja pitävät toisiaan kädestä edelleen.

Vierailija
20/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot naiselle että parasta pitää halut pöksyissään, koska jos se edes puhuu pojalle, se on pedari

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi