Helvetinmoinen basson jytinä kuuluu kerrostalossa
Kommentit (17)
Jos se jatkuu myös hiljaisuuden tunneille, sitten voi olla syytä ilmoittaa isännöitsijälle.
Ah, ihanaa jytinää:3 kyllä siinä sielu lepää:3
Kusta uunipellille ja pakastimeen. Jäätynyt tuotos bassojytkyttäjän postiluukusta. Toista tarvittaessa kunnes bassojytke vaimenee!
Osta koira ja anna räksyttää yötä päivää, siitä ne naapurit tykkää. Ja tulee kommenttia että muuta omakotitaloon?
Koska minä minä ja aina vain minä.
Ota poravasara ja hetken paukutat sillä lämpöpatteriin. Kuuluu meinaa koko talon läpi runkoääninä.
Tai teen kuten Keijo Keripukki,
kaulat täysillä ilmanvaihto kanavaan HANURII HA HA HANURII.-Kylmät kädet
Vielä tähän aikaan saa kuunnella musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Mee hoitoon!
Itsekkäitä mölyäjiä paikalla enemmänkin ?
Vierailija kirjoitti:
Vielä tähän aikaan saa kuunnella musiikkia.
Ei tuollainen jytinä, jumputus illalla ole normaali, normaalit ihmiset kuuntelee musiikkia ilman että kaikkien naapurien pitää kuunnella sitä helvetin bassonjytkettä joka kantautuu rakenteita pitkin naapuri asuntoihin ja lähitienooseen asti.
Et yhtään mitään, hiljaisuus alkaa klo 22.00. Siihen saakka basson jytke jatkuu
Jotkut biisit vain täytyy soittaa kunnon volyymillä. Sori siitä!
Vierailija kirjoitti:
Kusta uunipellille ja pakastimeen. Jäätynyt tuotos bassojytkyttäjän postiluukusta. Toista tarvittaessa kunnes bassojytke vaimenee!
Vanha kikka parempi kuin pussillinen uusia. Keltainen jäälevy ratkaisee kaikki ongelmat kerrostalossa 👍 Mulla on aina pakastimessa pari laattaa valmiina!
Minä katsoin puhelimella IP lehden somevideon, mikä kesti korkeintaan 1 min. Siitäkö sinä hermostuit?
Mene roséen kanssa ovelle.