Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon vasta 14v ja järkevämpi ku te!!!!!

Vierailija
04.05.2014 |

Oon 14vuotias tyttö ja oon järkyttyny tästä et mitä te aikuset ihmiset täälä kirjottelette. Esim monella meidän luokan tytöllä on ihan selkeesti joku syömishäiriö ja ne lukee täälä näitä keskusteluita no esim sellasia että minkä kokonen ja painonen ihminen on läski (teil on ihan sairaat mieliptieet tästä aiheesta!)ja millanen kelpaa miehille ja tällee. Ku ei esim painoindeksi 24 oo mikään läski eikä siitä isompikaan usein oo, kaikki on eri muotosii ja kokosii et hei haloo... Musta tuntuu pahalta varsinkimun parhaan kaverin takii kun se luulee oikeesti olevansa kauhee läski ku on lukenu näitä liikaa! hieman ylipainoo sil on mut ei oo todellakan läski vaan ihan normaalikokonen! Ja sit nää hitsin alapääkarvajutut, ihmisellä kuuluu olla karvoja ne suojaa alapäätä miks ne pitäs sheivata pois!!! mä en ainaskaan ala poistaa mitää karvoi vaan sen takii että jotku pojat tykkäis musta sit enempi!!! Hei monet teistä on ÄITEJÄ! Millasen naisen mallin annatte teidän pikku tytöille! et sun pitää olla täysin karvaton ja tosi laiha ku muuten ei kelpaa kellekää ja kaikki kattoo sua kieroon! jos sul on pimpisä karvoi ja oot vaikka painoindeksi 29 ni kukaan ei voi koskaan tykätä susta ja kaikki halveksuu ja nauraa sulle! Ottakaa pliis järki käteen... eiks teil oo muuta tekemistä ku arvostella ihmisiä...!!! 

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:54"]Miksi nämä teineiksi tekeytyvät kirjoittavat niin surkeata suomea? Tulee mieleen Vettenterä, vaikka tuskin hän nyt kaikkia av:n teiniprovoja tehtailee...?

[/quote]

Olet sinäki sellainen pilkun nussija, että alkaa ihmetyttää. Nykyajan nuoret kirjoittavat äidinkielen tunnilla ne pilkut ja pisteet. Ei niitä tänne tarvitse tulla esittelemään. Vain 90-luvulla ja sitäkin vanhemmat ihmiset kirjoittavat kirjakieltä. Olet omituinen.

Vierailija
42/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 23:18"]

Miten joku melko ajattelevan oloinen teini voi ottaa tosissaan jutut palstalla, jolla Mies 29 v hihkuu uskontoaan totuutena ja muka aikuiset läskihullut kiljuu että 160 cm yli 50 kg on LÄÄÄÄSKIIII?

Ei sillä, että palstan painoketjut, bloggaajien kohtelu ja silloin tällöin ihan yleinen kielenkäyttö olisi minusta oikeaa esimerkkiä nuorisolle, mutta tää nyt on mitä on. Niin kauan kuin on, arvon teinit voisi käynnistää scheissesuodattimensa. Jos pitää pyöriä aikuisten sivuilla eikä voi pysyä siellä Demissä, niin pitäisi olla myös aikuisten kyky suodattaa paska ulos.

[/quote]

Siis eli vastuuta ei ole kuin kuulijalla? Missä on aikuisen velvollisuus katsoa mitä paskaa näppikseltään päästää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 19:19"]

Oletk vielä neitsyt? Tällä odottais nimittäin 18cm.

-Mies 29v-

[/quote]Tuo oli feikki mutta miksi se sai noin paljon suosiota? Haluaisivatko naiset minun oikeasti rakastelevan 14-vuotiaan kanssa jos väittäisin selväsanaisesti haluavani ?

-Mies 29v-

Vierailija
44/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:28"]

Joo, mutta alaikäisten kannattaisi pysyä omilla palstoillaan eikä tulla tänne jos ei kerran ole kykyä miettiä itse mitä lukee ja mitä ei ja erottaa paskan jauhanta järkevästä keskustelusta. Syyttäisin siis syömishäiriöistä muita tahoja kuin tätä. Eli hus hus pois palstalta.

[/quote]

Ihanaa vastuunpakoilua. Koska muutkin tekevät, niin minäkin ja mitä sitä paitsi tulit tänne. Ole aikuinen ja ota vastuu sanoistasi. Niin oikeat aikuiset tekevät. 

Minä ainakin keskustelen täällä järkevästi, on täällä paljon trolleja ja muita sairaita ihmisiä, mutta aika paljon asiallisia keskustelijoitakin.

Mikä ihmeen tarve kellään terveellä ihmisellä olisi  "jauhaa paskaa" asioista, jotka oikeasti koskettavat ihmisiä? Mitä se kertoo sinusta? Minä olen sitä mieltä, että sairaat pois internetistä, hus hus.

Vierailija
45/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 19:37"]

-Mies 29v-

[/quote]Tuo oli feikki mutta miksi se sai noin paljon suosiota? Haluaisivatko naiset minun oikeasti rakastelevan 14-vuotiaan kanssa jos väittäisin selväsanaisesti haluavani ?

-Mies 29v-

[/quote]

Hah hah!! Olet kirjoitellut tänne mitä härömpiä juttuja ties miten kauan, ja saanut niihin yleensä kymmenittäin alapeukkuja. Nyt sitten itket kolmesta yläpeukusta, jotka kieltämättä oli annettu vastenmieliseen kommenttiin. 

Miksi ihmeessä? Kun 14-vuotias tyttö on täyttänyt 18, olet valmis pitämään häntä aivan yhtä vastenmielisenä ja aivottomana ihmisenä kuin muitakin naisia.

Missä vaiheessa tämä sinusta älykäs ja järkevä 14-vuotias muuttuu tyhmäksi? Ihanko se tapahtuu siinä 18-vuotissynttärien vastaisena yönä?

[/quote]Miten niin itken? Joskus kuulemma ulvoin kun kerroin jotakin neutraalisti. Ei tuosta minun tekstistäni tullut minun asenteeni mitenkään selville. 

Tänään sain hirveät alapeukut, koska minun mielestäni oli ikävää verrata kiveksiä koiranpaskaan. Naiset antoivat vielä suuremmat yläpeukut tälle vertauksen tekijälle. Mutta tokihan minä olin se outo siinäkin tilanteessa herkkyyttä osoittamattomine kommentteinineni.

-Mies 29v-

[/quote]

Älä valehtele - kyseessä oli kivespussin NAHKA joka toi kirjoittajalle mieleen koirankakkapussin....

Vierailija
46/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:32"]

Olet varmaan ollut teini noin 30-40 vuotta sitten. Ällöttää aikuinen joka luulee, etteivät nuoret osaa kirjoittaa ja käyttää sitten tuollaista hölmöä kieltä, jonka luulee olevan niiiiin nuorekasta.

[/quote]

Samaa olin tulossa kirjoittamaan.

Vierailija
47/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies 29v-

-Mies 29v-

[/quote]

Ei. Olet outo ja äärimmäisen sovinistinen, todennäköisesti aspergeri, mutta pedariksi/efebofiiliksi ainakaan itse en ole sinua koskaan ajatellut. Eikä sinulla ole tuon kokoista vehjettä. Feikki näkyi kilometrin päähän.

Vierailija
48/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon ap minkä ikäinen hyvänsä, niin kyllä tuossa alotuksessa vinha perä oli. Täällä (ja arvatenkin monilla muillakin palstoilla) ihmiset piiloutuu anonymiteetin suojiin voidakseen puhua ihan hirveitä tlrkyjuttuja muista. En oo koskaan sitä ymmärtänyt. Miksi toisilla on niin järjettömän kova tarve saada arvostella ja haukkua ja levittää negatiivisuutta muihin? Toivottavasti he, jotka tätä harrastavat, hetkeksi pysähtyisivät miettimään omia motiivejaan ja tarkoitusperiään. Mitä ihmettä saatte siitä, että pääsette haukkumaan ja nälvimään? Tuskinpa samaa oikeissa ihmissuhteissakaan harrastatte. Miksi hyvät käytöstavat ja sääntö 'älä sano mitään, jos sinulla on vain pahaa sanottavaa' eivät päde täällä?

Ja kun joku kuitenkin alkaa kyselemään, miksi sitten itse roikun täällä, on syy se, että onneksi ihan kaikki eivät täälläkään ole typeryyksien laukojia ja osa keskusteluista on hyviä ja fiksuja ja niiden vuoksi täällä käyn - oikeasti keskustelemassa.

Niin joo, en ole itsekään mikään enkeli, joka ei koskaan puhu kenestäkään pahaa, mutta ainakaan se ei ole harrastukseni eikä huvini.

Vierailija
49/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies 29v-

-Mies 29v-

[/quote]

Hah hah!! Olet kirjoitellut tänne mitä härömpiä juttuja ties miten kauan, ja saanut niihin yleensä kymmenittäin alapeukkuja. Nyt sitten itket kolmesta yläpeukusta, jotka kieltämättä oli annettu vastenmieliseen kommenttiin. 

Miksi ihmeessä? Kun 14-vuotias tyttö on täyttänyt 18, olet valmis pitämään häntä aivan yhtä vastenmielisenä ja aivottomana ihmisenä kuin muitakin naisia.

Missä vaiheessa tämä sinusta älykäs ja järkevä 14-vuotias muuttuu tyhmäksi? Ihanko se tapahtuu siinä 18-vuotissynttärien vastaisena yönä?

Vierailija
50/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 19:44"]

-Mies 29v-

-Mies 29v-

[/quote]

Ei. Olet outo ja äärimmäisen sovinistinen, todennäköisesti aspergeri, mutta pedariksi/efebofiiliksi ainakaan itse en ole sinua koskaan ajatellut. Eikä sinulla ole tuon kokoista vehjettä. Feikki näkyi kilometrin päähän.

[/quote]Niin miksi minulla ei voisi olla sen kokoista? Siksikö että vain 'hyvällä miehellä' voi olla sellainen? Haluatko kertoa myös miten paljon voin tai en voi painaa, olla pitkä tai kertoa vaikka rinnanympäryksen ja hauiksen?

'Sovinismi' on täysin poliittinen käsite eikä mikään neutraali määritelmä; se riippuu täysin tarkastelijan omista uskomuksista ja arvoista. 

-Mies 29v-

Vierailija
51/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellakin samaa mieltä aloittajan kanssa!! Täällä saa oikeastikin todella kumman käsityksen ihmisistä. Törkeyksien laukominen on ihan jees, jopa suotavaa. Kaikkia haukutaan ja arvostellaan. Ei ihme ettei koulukiusaaminenkaan lopu kun teiltä saa nuoremmat esimerkkiä. Mitä vanhemmat ensin, sitä nuoret perässä.

Teidän kuuluisi olla esimerkkinä muille. HÄVETKÄÄ.

Vierailija
52/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 19:54"]

-Mies 29v-

-Mies 29v-

[/quote]

[/quote]Miten niin itken? Joskus kuulemma ulvoin kun kerroin jotakin neutraalisti. Ei tuosta minun tekstistäni tullut minun asenteeni mitenkään selville. 

Tänään sain hirveät alapeukut, koska minun mielestäni oli ikävää verrata kiveksiä koiranpaskaan. Naiset antoivat vielä suuremmat yläpeukut tälle vertauksen tekijälle. Mutta tokihan minä olin se outo siinäkin tilanteessa herkkyyttä osoittamattomine kommentteinineni.

-Mies 29v-

Vierailija
53/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

45: Arvasin, ettet vastaa kysymyksiin :)

Vierailija
54/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 19:44"]

-Mies 29v-

-Mies 29v-

[/quote]

[/quote]Niin miksi minulla ei voisi olla sen kokoista? Siksikö että vain 'hyvällä miehellä' voi olla sellainen? Haluatko kertoa myös miten paljon voin tai en voi painaa, olla pitkä tai kertoa vaikka rinnanympäryksen ja hauiksen?

'Sovinismi' on täysin poliittinen käsite eikä mikään neutraali määritelmä; se riippuu täysin tarkastelijan omista uskomuksista ja arvoista. 

-Mies 29v-

[/quote]

Aspergeriin et ottanutkaan kantaa... Miehille vehkeen koolla on huomattavasti isompi merkitys kuin naisille. Sinulla on todennäköisesti ihan normaalin kokoinen (= suomeksi oikein riittävä) kalu, mutta luulet ettei se kelpaa naisille koska on mielestäsi pieni. Tämä tekee sinut katkeraksi ja jopa naisvihamieliseksi. Tähän ei vaadita kummoistakaan kyökkipsykologiaa. 

Enkä koe, ettet voisi olla "hyvä mies", mikset voisi, kunhan pääsisit vain katkeruudestaasi eroon. Enkä tiedä painostasi tai hauiksestasi, enkä koe, että ne minulle kuuluvatkaan.

Jos et koe sovinisnin määritelmää omaksesi, niin naisvihamielinen olisi ehkä sitten parempi. Pidät miehiä parempana.