Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Läskien haukkujat...

Vierailija
04.05.2014 |

Epäilen, että suuri osa Suomen lihavista on lihavia samasta syystä kuin minä eli lääkkeiden käytön johdosta. Esim. psykoosi- ja masennuslääkkeet ovat aika yleisiä (vuonna 2011 400 000 suomalaista söi masennuslääkkeitä). Minä syön niitä, koska lapsuuteni oli kurja ja nykyisyyteni on kurja. Ja koska pysyn työkykyisenä niiden kanssa enkä käyttäydy oudosti. Mietin vaan, miten läpeensä paska sellaisen ihmisen pitää olla, joka itse on hyväosainen, terve ja hoikka ja jatkuvalla syötöllä täällä arvostelee ylipainoisia. Minäkin olin ennen laiha! Se oli helppoa, kun oli terve eikä ollut lääkkeitä! Voin vannoa, että ette tiedä mitään siitä, millaista taistelua ylipainoiset käyvät. Olette vain h-y-v-ä-o-s-a-i-s-i-a, jotka kehtaavat nälviä niitä, jotka saivat huonommat kortit.

Kommentit (197)

Vierailija
41/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:46"]

Ylenpalttisen syömisen takana on 98% varmuudella mielenterveys ongelma(tunnesyöminen) joka on diagnosoitu tai ei.

[/quote]

Ei, kun sillä haukkujalla on mt-sairaus. Päässä sillä viiraa, terve ihminen ei ole tuollainen.

Vierailija
42/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:11"]

Ei oo mun ongelma.

[/quote]

Ei olekaan.

[/quote]

Vastatkaapa haukkujat tähän. Haluaisin kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:41"]

minusta olisi mielenkiintoisempaa puhua siitä mikä saa aikuisen ihmisen haukkumaan toista joka ei ole tehnyt hänelle mitään pahaa? huolestuttavaa.

[/quote]

Tee toki oma keskustelu siitä aiheesta. :) Tässä nyt puhutaan ihan jostain muusta.

[/quote]

jes, näin on. Pysytäänpä aiheessa, eli miksi jotkut valittaa läskeistään. Keksii tekosyitä ja ihmettelee täällä ääneen miksi haukutaan. Juurikin siksi että on rasittavaa kuunnella tekosyitä ja itsesääli "itkuja" jos ei kerran oo valmis toimimaan. Sit ollaan hiljaa ja syödään...mitä järkeä tunkea sitä paskaa naamaan 24/7 ja sit itkee et voi kun en laihdu, voi kun on masentavaa nyyh nyyh.

syökää jos siltä tuntuu, mut miks koette tarvetta puolustella ja keksiä syitä sille. Ei kukaan sitä skeidaa sinne teidän suuhun tunge, ihan oma käsi sitä sinne lappaa!!

Vierailija
44/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi yritys.

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:13"]

Miksi haukkua ollenkaan jos tietää että joillekin siihen on syynä sairaudet, joskus henkiset sairaudet jotka vaan pahenee haukkumalla?

Mitä se laiskojenkaan haukkuminen hyödyttää? Jokin iso hyöty siinä täytyy olla kun pitää ottaa se riski että haukkuu jotain jolla on vaikeaa, eikä ole vain laiska. Valaiskaa minua ja kertokaa mikä se hyöty on.

[/quote]

Vastatkaapa haukkujat tähän. Haluaisin kuulla.

Vierailija
45/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:46"]Ylenpalttisen syömisen takana on 98% varmuudella mielenterveys ongelma(tunnesyöminen) joka on diagnosoitu tai ei. Kukaan päästänsä terve ei ole 200kg

[/quote]

Ja taas kärjistetään, harva nyt on 200 kg. Kyllä 85 kg on läski jos esim 150 cm tai 160 cm pitkä (ellei ole ammattiurheilija ja omaa lihasmassaa paljon)

Vierailija
46/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:44"]

Tässä nyt puhutaan ihan jostain muusta.

[/quote]

Mistä muusta?

[/quote]

Jos et osaa sisäistää lukemaasi niin poistu keskustelupalstoilta.

Vierailija
47/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko että isot luut tai lääkkeet lihottaa.

Vierailija
48/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika selvää miksi läskit puolustelevat läskiyttään. Siihen on pari eri vaihtoehtoa. Joko oikeasti on terveydellisiä tai psyykkisiä vaikeuksia jotka ovat johtaneet lihomiseen joka harmittaa ja pahentaa oloa entisestään ja se halutaan tuoda esille tälläisissä keskusteluissa jotta muut ymmärtäisivät. Tai sitten on lihonut ja se harmittaa ja on arka asia ja sitä selitellään parhainpäin.

Sitä en ymmärrä mitä kukaan saa irti toisen ihmisen haukkumisesta ulkonäön tai terveydentilan takia. Terve hyvällä itsetunnolla varustettu aikuinen ei näet koe tarpeelliseksi kiusata muita.

Vierailija
49/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:46"]

Ylenpalttisen syömisen takana on 98% varmuudella mielenterveys ongelma(tunnesyöminen) joka on diagnosoitu tai ei.

[/quote]

Ei, kun sillä haukkujalla on mt-sairaus. Päässä sillä viiraa, terve ihminen ei ole tuollainen.

[/quote]

Eli kaikki me jotka tässä,ketjussa haukutaan, meitä on useampia vastausten perusteella ollaan sairaita? Mut ei ole sairasta ulkoistaa ongelmansa, keksiä tyhmiä tekosyitä, olla "luuseri" loppuelämänsä ja ihmetellä miks muut haukkuu. Eikö näe itse että itsessä on se vika, eli asenne

Vierailija
50/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:46"]

[/quote]

Mistä muusta?

[/quote]

[/quote]

oot mun uusi idoli :) loistavaa

Vierailija
51/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:58"]On aika selvää miksi läskit puolustelevat läskiyttään. Siihen on pari eri vaihtoehtoa. Joko oikeasti on terveydellisiä tai psyykkisiä vaikeuksia jotka ovat johtaneet lihomiseen joka harmittaa ja pahentaa oloa entisestään ja se halutaan tuoda esille tälläisissä keskusteluissa jotta muut ymmärtäisivät. Tai sitten on lihonut ja se harmittaa ja on arka asia ja sitä selitellään parhainpäin.

Sitä en ymmärrä mitä kukaan saa irti toisen ihmisen haukkumisesta ulkonäön tai terveydentilan takia. Terve hyvällä itsetunnolla varustettu aikuinen ei näet koe tarpeelliseksi kiusata muita.

[/quote]

Se ei ole kiusaamista jos ottaa kantaa ja tekee lopun selittelyille. Miksi läskit selittelee? Jos on kerran syy olla läski ja nauttii elämästään ja syömisestä niin mikä on ongelma? Miksi puolustella jos kokee että,ei ole itsessä mitään vikaa/ongelmaa

Vierailija
52/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:46"]

[/quote]

[/quote]

Eli kaikki me jotka tässä,ketjussa haukutaan, meitä on useampia vastausten perusteella ollaan sairaita? Mut ei ole sairasta ulkoistaa ongelmansa, keksiä tyhmiä tekosyitä, olla "luuseri" loppuelämänsä ja ihmetellä miks muut haukkuu. Eikö näe itse että itsessä on se vika, eli asenne

[/quote]

Ei ole tervettä olla sairaanloisen lihava. Mutta ei myöskään ole tervettä haukkua sairaanloisen lihavia.

Vierailija
53/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:58"]On aika selvää miksi läskit puolustelevat läskiyttään. Siihen on pari eri vaihtoehtoa. Joko oikeasti on terveydellisiä tai psyykkisiä vaikeuksia jotka ovat johtaneet lihomiseen joka harmittaa ja pahentaa oloa entisestään ja se halutaan tuoda esille tälläisissä keskusteluissa jotta muut ymmärtäisivät. Tai sitten on lihonut ja se harmittaa ja on arka asia ja sitä selitellään parhainpäin.

[/quote]

Se ei ole kiusaamista jos ottaa kantaa ja tekee lopun selittelyille. Miksi läskit selittelee? Jos on kerran syy olla läski ja nauttii elämästään ja syömisestä niin mikä on ongelma? Miksi puolustella jos kokee että,ei ole itsessä mitään vikaa/ongelmaa

[/quote]

Vastaa sinä läski tähän, kiinnostaisi tietää

Vierailija
54/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin läski ja laiska, etten jaksa edes loukkaantua/provosoitua näistä läskimollauksista.

Enkä käytä lääkitystä, olen niinkuin suurin osa suomalaisista läskeistä: Syönyt ja laiskotellut itseni läskiksi.

Vierailija
55/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:46"]

[/quote]

Mistä muusta?

[/quote]

[/quote]

oot mun uusi idoli :) loistavaa

[/quote]

:)

Vierailija
56/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:58"]On aika selvää miksi läskit puolustelevat läskiyttään. Siihen on pari eri vaihtoehtoa. Joko oikeasti on terveydellisiä tai psyykkisiä vaikeuksia jotka ovat johtaneet lihomiseen joka harmittaa ja pahentaa oloa entisestään ja se halutaan tuoda esille tälläisissä keskusteluissa jotta muut ymmärtäisivät. Tai sitten on lihonut ja se harmittaa ja on arka asia ja sitä selitellään parhainpäin.

[/quote]

[/quote]

Jos joku nauttii syömisestä ja on tyytyväinen itseensä lihavana niin silloin tuskin tuntee tarvetta myöskään selitellä. Eli silloin varmaan kommentoi että minä elän näin ja jos sinua äiritsee niin voi voi. Minä selitin jo miksi ihmiset puolustelee. On kumma jossei sitä ymmärrä. Ja on myös kumma jos pitää haukkua muita.

Ja jos et hauku niin sitten et hauku. Tässä ketjussa puhutaan haukkujista. Jos kommentoit asiallisesti, niin silloin tämmöisen kommentin ei sinua luulisi häiritsevän.

Ylipainosta puhuminen yleisenä ongelmana on eriasia kun lihavien nimittely, haukkuminen ja vähättely. Täällä kuitenkin on myönnetty että läskejä haukutaan. On jopa sanottu että ansaitsevat haukkumista. Haukkuminen on kiusaamista.

Vierailija
57/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:09"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei ole tervettä olla sairaanloisen lihava. Mutta ei myöskään ole tervettä haukkua sairaanloisen lihavia.

[/quote]

Missä tässä ketjussa haukutaan? Tässä ravistellaan ja lopetetaan se vitun selittely. Haukkuminen on ihan muuta. Jos vetoat sanaan läski niin se ei ole haukkumasana, silava, läski nyt sattuu olemaan yleinen käsite. Loukkaantuu ken tykkää, en henk koht loukkaannu jos joku sanoo hoikaksi, lihaksikkaaksi yms mikäli se on totuus se on totuus. Jos lihoisin ja lappaisin paskaa kehooni toivoisin sydämeni pohjasta et joku sanois mulle "herää, läski" ja juu on kärjistettyä mut en haluais kiertelyä ja kaartelua tyyliin et ole läski sul vaan vaikeeta nyt, et oo läski oot vaan aurullinen, et oo läski sul on iso luut, sul on lääkitys tms potaskaa mitä täällä käytätte. Toivoisin rehellisyyttä, ravistelua ja apua!

Vierailija
58/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:09"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Missä tässä ketjussa haukutaan? Tässä ravistellaan ja lopetetaan se vitun selittely. Haukkuminen on ihan muuta. Jos vetoat sanaan läski niin se ei ole haukkumasana, silava, läski nyt sattuu olemaan yleinen käsite. Loukkaantuu ken tykkää, en henk koht loukkaannu jos joku sanoo hoikaksi, lihaksikkaaksi yms mikäli se on totuus se on totuus. Jos lihoisin ja lappaisin paskaa kehooni toivoisin sydämeni pohjasta et joku sanois mulle "herää, läski" ja juu on kärjistettyä mut en haluais kiertelyä ja kaartelua tyyliin et ole läski sul vaan vaikeeta nyt, et oo läski oot vaan aurullinen, et oo läski sul on iso luut, sul on lääkitys tms potaskaa mitä täällä käytätte. Toivoisin rehellisyyttä, ravistelua ja apua!

Vierailija
59/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:20"]Mä olen niin läski ja laiska, etten jaksa edes loukkaantua/provosoitua näistä läskimollauksista.

Enkä käytä lääkitystä, olen niinkuin suurin osa suomalaisista läskeistä: Syönyt ja laiskotellut itseni läskiksi.

[/quote]

Loistavaa! Juuri tätä haettiin, olet rehellinen itsellesi ja muille ja arvostan sua siitä syystä ihmisenä. Toisin kun lässyttäjiä

Vierailija
60/197 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No josset hauku niin silloin et loukkaannu siitä jos sanotaan että haukkuminen ei ole tervettä.