Läskien haukkujat...
Epäilen, että suuri osa Suomen lihavista on lihavia samasta syystä kuin minä eli lääkkeiden käytön johdosta. Esim. psykoosi- ja masennuslääkkeet ovat aika yleisiä (vuonna 2011 400 000 suomalaista söi masennuslääkkeitä). Minä syön niitä, koska lapsuuteni oli kurja ja nykyisyyteni on kurja. Ja koska pysyn työkykyisenä niiden kanssa enkä käyttäydy oudosti. Mietin vaan, miten läpeensä paska sellaisen ihmisen pitää olla, joka itse on hyväosainen, terve ja hoikka ja jatkuvalla syötöllä täällä arvostelee ylipainoisia. Minäkin olin ennen laiha! Se oli helppoa, kun oli terve eikä ollut lääkkeitä! Voin vannoa, että ette tiedä mitään siitä, millaista taistelua ylipainoiset käyvät. Olette vain h-y-v-ä-o-s-a-i-s-i-a, jotka kehtaavat nälviä niitä, jotka saivat huonommat kortit.
Kommentit (197)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:14"]Olen aina vihannut ihmisiä jotka syyttää taustojaan laiskuudesta...kyllä moni vaikeista olosuhteista oleva pärjää, menestyy, on opiskellut, hoikka, kovassa kunnossa yms. Ei se ole mikään syy luovuttaa et lapsuus tai nuoruus on ollut paskaa...tekosyitä tekosyiden perään sanon minä! Ihan bullshitiä. Jokainen on oman elämänsä herra ja päättää siitä millaisen elämän haluaa itselleen rakentaa. Ja ennen kun joku kehari tulee vinkumaan, niin ei en puhu nyt siitä että kaikki voi olla kirurgeja, lentäjiä, miljonäärejä tms vaan siitä että jokainen voi saavuttaa hyvän viihtyisän elämän, unelmiensa kropan ym tekemällä sen eteen töitä. Se on sitten eri onko valmis tekemään töitä vai olettaako et kaikki tulee ilmaiseksi. Kyllä ne kultalusikka suussa syntyneetkin on ammattinsa usein ihan itse lukeneet, kroppansa treenanneet yms. Helpompaa ehkä ajallisesti tai rahallisesti mutta kaikki on edelleen siitä TAHDOSTA kiinni ja minkä asettaa etusijalle ja minkä eteen on valmis tekemään sen työn niska limassa
[/quote]
Miksi tuhlaat energiaasi toisten vihaamiseen?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:36"]Hahaa vitsi mitä katkeruutta. Tuskin kukaan on itseään kehunut, ja eiköhän johdu sivuista että ei hyväksy aina eka painalluksella ja tulee viesti sitten monta kertaan. Apua jos häiritsee noin kovasti. Se on tosiasia että asioihin voi vaikuttaa joten turha kitistä ja valittaa jos ei tee mitään asioiden eteen jotta ne muuttuisi parempaan.
juuri asenne erottaa menestyjät, onnelliset ja hyvinvoivat ihmiset laiskoista, saamattomista ja läskeistä. Jokainen voi mun puolesta olla just sellainen kun haluaa, mut sit ei valiteta ja itketä jos ei asioille tehdä mitään. Miks pitäis hyväksyä joku joka ei hyväksy itseään. Rakasta itteäs juuri sellaisena kun olet niin muutkin rakastaa... Jos olet positiivinen, iloinen ja onnellinen sekä tyytyväinen itseesi tuskin muut haukkuu. Jos nillität ja vingut et oot läski vuosia eikä mitään tapahdu niin pelleksi teet itsesi ja säälittäväksi jolloin varmasti kynnys haukkua joillakin kasvaa
[/quote]
Kyllä se hyväksyy ekalla painalluksella, olet vain niin tohkeissasi, että et malta odottaa, että suuret viisauden sanasi tulevat näkyviin.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:14"]Olen aina vihannut ihmisiä jotka syyttää taustojaan laiskuudesta...kyllä moni vaikeista olosuhteista oleva pärjää, menestyy, on opiskellut, hoikka, kovassa kunnossa yms. Ei se ole mikään syy luovuttaa et lapsuus tai nuoruus on ollut paskaa...tekosyitä tekosyiden perään sanon minä! Ihan bullshitiä. Jokainen on oman elämänsä herra ja päättää siitä millaisen elämän haluaa itselleen rakentaa. Ja ennen kun joku kehari tulee vinkumaan, niin ei en puhu nyt siitä että kaikki voi olla kirurgeja, lentäjiä, miljonäärejä tms vaan siitä että jokainen voi saavuttaa hyvän viihtyisän elämän, unelmiensa kropan ym tekemällä sen eteen töitä. Se on sitten eri onko valmis tekemään töitä vai olettaako et kaikki tulee ilmaiseksi. Kyllä ne kultalusikka suussa syntyneetkin on ammattinsa usein ihan itse lukeneet, kroppansa treenanneet yms. Helpompaa ehkä ajallisesti tai rahallisesti mutta kaikki on edelleen siitä TAHDOSTA kiinni ja minkä asettaa etusijalle ja minkä eteen on valmis tekemään sen työn niska limassa
[/quote]
[/quote]
En kirjaimellisesti kulje ja ajattele vihaavani tai käytä siihen energiaani, vittu miten kehareita pilkun nussijoita, se oli ilmaisu! Ei mikään pyhää vihaa täynnä oleva energiaa kuluttava avautuminen. Huh huh saivartelua kerrakseen. Tää on kyl helvetin huvittava paikka. Luuserit keksii kilpaa syitä miks voi jatkaa nillitystä ja oman elämänsä surkuttelua...ettei vaan tarttis tehdä mitään muutoksia. Ainahan se on muiden tai olosuhteiden vika et just sä et pärjää, laihdu, menesty tai oo onnellinen...hahaa
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 13:04"]
Lääkkeet eivät muutu läskiksi, siihen tarvitaan energiaa sisältävää ravintoa yli kulutuksen. Masennus itsessään voi lisätä syömistä taikka vähentää sitä, samoin lääkkeillä voi olla vaikutusta ruokahaluun ja aineenvaihduntaan. Masentuneena ei jaksa panostaa ja miettiä ruuan määrää ja kaloreita, jotkut saattavat myös syödä suruunsa eli hakea lohtua syömisestä ja se saattaa olla ainut asia joka vielä tuo jotain mielihyvää elämään. Ei ole kuitenkaan lääkettä joka suoraan läskiksi muuttuu, aina tarvitaan yli kulutuksen syöminen. Masentunut ei kuitenkaan kykene hallitsemaan yli- tai alisyömistään koska voimavaroja siihen ei ole, vähäinen henkinen energia menee hengissä selviytymiseen. Ylipaino voi johtua masennuksesta, mutta mikään lääke ei suoranaisesti lihota itsessään, lihottaa voi vaan ruoka-aine jossa on energiaa. Masentunut ongelmasyöjä ei kuitenkaan ole tyhmä ja saamaton, vaan hänen aivokemiansa ei toimi normaalilla tavalla joten aloitekyky ja toimintakyky ei ole terveen tasolla. Toisin sanoen: ne terveen elimistön tuottamat aineet jotka saavat terveen aktivoitumaan ja toimimaan johdonmukaisesti ja tavoitteellisesti ovat masentuneella niin alhaisella tasolla ettei samanlainen toiminta ole mahdollista. Vertaus: ota pullo olutta ja päätä vain tulla känniin. Ei vain onnistu, koska humalatilan aiheuttavaa alkoholia on elimistössä liian vähän.
[/quote]
Joo oikeassa olet. Ja se lihominen harvemmin tapahtuu yhdessä yössä ja jatkuu koko ajan. Eli läskikin syö varmasti suurimman osan elämästään sen verran kun kuluttaakin, ei se tarvi kuin kolme kiloa vuodessa tulla lisää, niin kymmenessä vuodessa se on jo 30kg, ja kahdessakymmenessä vuodessa 60kg. Masentuneen on hyvin vaikea laihduttaa, se siinä on vikana, ei se että ei tietäisi mitä pitää tehdä, vaan se toteutus, kun ei jaksa. Ja tosiaan, se ruoka on ainoa ystävä, kuten toisilla on alkoholi, joillakin tupakka, joillakin urheilu tai seksi. Minua ihmetyttää se, että laihat ihmiset kuvittelevat, että läskit syö joka päivä kilo- ja litratolkulla lihottavaa ruokaa jotta eivät laihdu, eihän se niin mene. Minulla esimerkiksi on peruskulutus 2000 kaloria, ja kun olen todella uupunut, ollut jo vuosia, eli en jaksa liikkua normaalisti, en varmasti kuluta paljon yli tuon 2000:n kalorin, se kalorimäärä on erittäin helppo saada kasaan, varsinkin kun iso osa ruokavaliota on suklaa.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:36"]Hahaa vitsi mitä katkeruutta. Tuskin kukaan on itseään kehunut, ja eiköhän johdu sivuista että ei hyväksy aina eka painalluksella ja tulee viesti sitten monta kertaan. Apua jos häiritsee noin kovasti. Se on tosiasia että asioihin voi vaikuttaa joten turha kitistä ja valittaa jos ei tee mitään asioiden eteen jotta ne muuttuisi parempaan.
juuri asenne erottaa menestyjät, onnelliset ja hyvinvoivat ihmiset laiskoista, saamattomista ja läskeistä. Jokainen voi mun puolesta olla just sellainen kun haluaa, mut sit ei valiteta ja itketä jos ei asioille tehdä mitään. Miks pitäis hyväksyä joku joka ei hyväksy itseään. Rakasta itteäs juuri sellaisena kun olet niin muutkin rakastaa... Jos olet positiivinen, iloinen ja onnellinen sekä tyytyväinen itseesi tuskin muut haukkuu. Jos nillität ja vingut et oot läski vuosia eikä mitään tapahdu niin pelleksi teet itsesi ja säälittäväksi jolloin varmasti kynnys haukkua joillakin kasvaa
[/quote]
Kyllä se hyväksyy ekalla painalluksella, olet vain niin tohkeissasi, että et malta odottaa, että suuret viisauden sanasi tulevat näkyviin.
[/quote]
Totta, sori mun moka. Kuolaa valuu poskella kun täällä tohkeissani valistan läskejä. Hohoojaa :)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 13:52"]Itse ainakin olen läski ihan siksi että söin mitä halusin ja kuinka paljon halusin.
Näin ihan rehellisesti sanottuna, lääkkeitä ei ole ollut.
[/quote]
Juurikin näin! Hatunnosto sulle! Asenne kohdillaan
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:14"]Olen aina vihannut ihmisiä jotka syyttää taustojaan laiskuudesta...kyllä moni vaikeista olosuhteista oleva pärjää, menestyy, on opiskellut, hoikka, kovassa kunnossa yms. Ei se ole mikään syy luovuttaa et lapsuus tai nuoruus on ollut paskaa...tekosyitä tekosyiden perään sanon minä! Ihan bullshitiä. Jokainen on oman elämänsä herra ja päättää siitä millaisen elämän haluaa itselleen rakentaa. Ja ennen kun joku kehari tulee vinkumaan, niin ei en puhu nyt siitä että kaikki voi olla kirurgeja, lentäjiä, miljonäärejä tms vaan siitä että jokainen voi saavuttaa hyvän viihtyisän elämän, unelmiensa kropan ym tekemällä sen eteen töitä. Se on sitten eri onko valmis tekemään töitä vai olettaako et kaikki tulee ilmaiseksi. Kyllä ne kultalusikka suussa syntyneetkin on ammattinsa usein ihan itse lukeneet, kroppansa treenanneet yms. Helpompaa ehkä ajallisesti tai rahallisesti mutta kaikki on edelleen siitä TAHDOSTA kiinni ja minkä asettaa etusijalle ja minkä eteen on valmis tekemään sen työn niska limassa
[/quote]
[/quote]
En kirjaimellisesti kulje ja ajattele vihaavani tai käytä siihen energiaani, vittu miten kehareita pilkun nussijoita, se oli ilmaisu! Ei mikään pyhää vihaa täynnä oleva energiaa kuluttava avautuminen. Huh huh saivartelua kerrakseen. Tää on kyl helvetin huvittava paikka. Luuserit keksii kilpaa syitä miks voi jatkaa nillitystä ja oman elämänsä surkuttelua...ettei vaan tarttis tehdä mitään muutoksia. Ainahan se on muiden tai olosuhteiden vika et just sä et pärjää, laihdu, menesty tai oo onnellinen...hahaa
[/quote]
Miksi sinä olet noin kiukkuinen?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:06"]
Mulla ainakin on todella paska lapsuus, suorastaan sadistinen. Myös terveys rakoillut ja minulla on aineenvaihduntaan suuresti vaikuttava perussairaus. Olen siitä huolimatta voittanut useamman bikini fitness kilpailun, en siis käytä taustojani tai muuta tekosyynä läskistyä, masentua ja laiskistua. Kaikki on itsestä kiinni, ei kukaan ole sitä sun tulevaisuutta arponut tai ennustanut joten ihan itse voit siihen vaikuttaa. Voit joko jäädä tuleen makaamaan ja syytellä muita tai olosuhteita, lääkitystä ym siitä että elämäsi kusee...mut totuus löytyy kun katsoo peiliin ja ottaa itseään niskasta kiinni ja päättää muuttaa elämänsä suuntaa ja päättää voida hyvin. Jos minä siihen pystyn, pystyt sinäkin!!! Joten kuseta itseäs minkä jaksat, muita et huijaa tuolla nillityksellä. Joskus tarttee herätyksen, rajun sellaisen...toivottavasti onnistut saamaan itsesi "eloon" ja voit jatkossa paremmin.
[/quote]
Ei masennus ole sellainen että siitä vaan päätetään parantua. Saattaa olla että sinäkin olet masentunut, mutta et itse tunnista sitä, koska sinun selviytymismekanismisi on joku muu kuin tunteisiin syöminen, sinä luultavasti käytät urheilua siihen samaan. Onko sellainen olo, että on pakko päästä urheilemaan että ei pää hajoa? Masennus on aivojen kemiallinen häiriötila, mihin ei voi juurikaan itse vaikuttaa, luuletko että kaikki masentuneet ovat halunneet masentua?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:47"]
[/quote]
Sillä on nälkä. Nälkäiset ihmiset ovat kiukkuisia.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:14"]Olen aina vihannut ihmisiä jotka syyttää taustojaan laiskuudesta...kyllä moni vaikeista olosuhteista oleva pärjää, menestyy, on opiskellut, hoikka, kovassa kunnossa yms. Ei se ole mikään syy luovuttaa et lapsuus tai nuoruus on ollut paskaa...tekosyitä tekosyiden perään sanon minä! Ihan bullshitiä. Jokainen on oman elämänsä herra ja päättää siitä millaisen elämän haluaa itselleen rakentaa. Ja ennen kun joku kehari tulee vinkumaan, niin ei en puhu nyt siitä että kaikki voi olla kirurgeja, lentäjiä, miljonäärejä tms vaan siitä että jokainen voi saavuttaa hyvän viihtyisän elämän, unelmiensa kropan ym tekemällä sen eteen töitä. Se on sitten eri onko valmis tekemään töitä vai olettaako et kaikki tulee ilmaiseksi. Kyllä ne kultalusikka suussa syntyneetkin on ammattinsa usein ihan itse lukeneet, kroppansa treenanneet yms. Helpompaa ehkä ajallisesti tai rahallisesti mutta kaikki on edelleen siitä TAHDOSTA kiinni ja minkä asettaa etusijalle ja minkä eteen on valmis tekemään sen työn niska limassa
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 13:43"]
Turvotus ei ole läskiä, vaan nestettä. Jos joku väittää että lääke jossa ei juuri kaloreita ole, muuttuu läskiksi, opiskelkoon perusasiat biologiasta uudestaan.
[/quote]
Kyllähän se turvotuskin näkyy vaa'alla ja myöskin ulkonäössä. T. Lyricalla ja Klotriptylillä 20 kiloa turvonnut
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:06"]
Mulla ainakin on todella paska lapsuus, suorastaan sadistinen. Myös terveys rakoillut ja minulla on aineenvaihduntaan suuresti vaikuttava perussairaus. Olen siitä huolimatta voittanut useamman bikini fitness kilpailun, en siis käytä taustojani tai muuta tekosyynä läskistyä, masentua ja laiskistua. Kaikki on itsestä kiinni, ei kukaan ole sitä sun tulevaisuutta arponut tai ennustanut joten ihan itse voit siihen vaikuttaa. Voit joko jäädä tuleen makaamaan ja syytellä muita tai olosuhteita, lääkitystä ym siitä että elämäsi kusee...mut totuus löytyy kun katsoo peiliin ja ottaa itseään niskasta kiinni ja päättää muuttaa elämänsä suuntaa ja päättää voida hyvin. Jos minä siihen pystyn, pystyt sinäkin!!! Joten kuseta itseäs minkä jaksat, muita et huijaa tuolla nillityksellä. Joskus tarttee herätyksen, rajun sellaisen...toivottavasti onnistut saamaan itsesi "eloon" ja voit jatkossa paremmin.
[/quote]
Hienoa sinulle. Minä olen niin masentunut että on vaikeaa nousta sängystä. Yritän olla syöpöttelemättä ja kuntoilla. Itsetunto on nollassa. Sitten tulee ihania läskihaukkujia ja entistä pahempi mieli ja fiilis ettei tästä tule mitään ja syön sipsipussin. Jep, omaa tyhmyyttä. Mutta tyhmiä ovat myös ne jotka nimittelevät toisia ja pönkittävät siten omaa itsetuntoaan tai korostavat paremmuuttaan.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:14"]Olen aina vihannut ihmisiä jotka syyttää taustojaan laiskuudesta...kyllä moni vaikeista olosuhteista oleva pärjää, menestyy, on opiskellut, hoikka, kovassa kunnossa yms. Ei se ole mikään syy luovuttaa et lapsuus tai nuoruus on ollut paskaa...tekosyitä tekosyiden perään sanon minä! Ihan bullshitiä. Jokainen on oman elämänsä herra ja päättää siitä millaisen elämän haluaa itselleen rakentaa. Ja ennen kun joku kehari tulee vinkumaan, niin ei en puhu nyt siitä että kaikki voi olla kirurgeja, lentäjiä, miljonäärejä tms vaan siitä että jokainen voi saavuttaa hyvän viihtyisän elämän, unelmiensa kropan ym tekemällä sen eteen töitä. Se on sitten eri onko valmis tekemään töitä vai olettaako et kaikki tulee ilmaiseksi. Kyllä ne kultalusikka suussa syntyneetkin on ammattinsa usein ihan itse lukeneet, kroppansa treenanneet yms. Helpompaa ehkä ajallisesti tai rahallisesti mutta kaikki on edelleen siitä TAHDOSTA kiinni ja minkä asettaa etusijalle ja minkä eteen on valmis tekemään sen työn niska limassa
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
huvittunut on se sana...siistii kun vähän "ilkeemmin" sanoo niin heti joku läski keksii et olisin vihainen. Ei mua kiinnosta oo läski jos tykkäät :) mut älä keksi syitä vaan ole hiljaa ja onnellinen, nauti elämästä. Niin mäkin teen
Joo, tää yksi tyyppi on kyllä valmis johonkin parantolaan. Aivan selvä mt-tapaus hihkumisineen - olisiko bipolaari tai jotain?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:51"]
mut älä keksi syitä vaan ole hiljaa ja onnellinen, nauti elämästä. Niin mäkin teen
[/quote]
No, et sinä ainakaan hiljaa ole. :D
Koetas, osaisitko olla. ;)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:14"]Olen aina vihannut ihmisiä jotka syyttää taustojaan laiskuudesta...kyllä moni vaikeista olosuhteista oleva pärjää, menestyy, on opiskellut, hoikka, kovassa kunnossa yms. Ei se ole mikään syy luovuttaa et lapsuus tai nuoruus on ollut paskaa...tekosyitä tekosyiden perään sanon minä! Ihan bullshitiä. Jokainen on oman elämänsä herra ja päättää siitä millaisen elämän haluaa itselleen rakentaa. Ja ennen kun joku kehari tulee vinkumaan, niin ei en puhu nyt siitä että kaikki voi olla kirurgeja, lentäjiä, miljonäärejä tms vaan siitä että jokainen voi saavuttaa hyvän viihtyisän elämän, unelmiensa kropan ym tekemällä sen eteen töitä. Se on sitten eri onko valmis tekemään töitä vai olettaako et kaikki tulee ilmaiseksi. Kyllä ne kultalusikka suussa syntyneetkin on ammattinsa usein ihan itse lukeneet, kroppansa treenanneet yms. Helpompaa ehkä ajallisesti tai rahallisesti mutta kaikki on edelleen siitä TAHDOSTA kiinni ja minkä asettaa etusijalle ja minkä eteen on valmis tekemään sen työn niska limassa
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
huvittunut on se sana...siistii kun vähän "ilkeemmin" sanoo niin heti joku läski keksii et olisin vihainen. Ei mua kiinnosta oo läski jos tykkäät :) mut älä keksi syitä vaan ole hiljaa ja onnellinen, nauti elämästä. Niin mäkin teen
[/quote]
No sinä nyt et ole missään asemassa määräilemään minua.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 13:43"]
Turvotus ei ole läskiä, vaan nestettä. Jos joku väittää että lääke jossa ei juuri kaloreita ole, muuttuu läskiksi, opiskelkoon perusasiat biologiasta uudestaan.
[/quote]
Kyllähän se turvotuskin näkyy vaa'alla ja myöskin ulkonäössä. T. Lyricalla ja Klotriptylillä 20 kiloa turvonnut
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:36"]
Hahaa vitsi mitä katkeruutta. Tuskin kukaan on itseään kehunut, ja eiköhän johdu sivuista että ei hyväksy aina eka painalluksella ja tulee viesti sitten monta kertaan. Apua jos häiritsee noin kovasti. Se on tosiasia että asioihin voi vaikuttaa joten turha kitistä ja valittaa jos ei tee mitään asioiden eteen jotta ne muuttuisi parempaan.
[/quote]
Täällähän juuri haukutaan kaikki läskit, ja varsinkin sellaiset läskit jotka ovat onnellisia ja rieppaita ym. EI LÄSKIN SAA OLLA ONNELLINEN. En tiedä mitä tuo nillittäminen on, mutta tällä palstalla varmasti läskejään itkevät ovat juuri niitä normaalipainoisia jotka kuvittelevat olevansa läskejä, eivätkä saa sitä haluamaansa kolmea kiloa millään laihdutettua. Oikeasti läskit käyvät täällä antamassa vastauksia teidän laihojen esittämiin kysymyksiin että miten voi olla niin läski ym. paskaa, mutta tehän että mitään syytä hyväksy, kaikki syyt joita ihmisillä on, on teidän mielestä tekosyitä. No, ehkä ainoa hyväksyttävä syy olla läski on myöntää että on tyhmä ja huono ihminen joka pitäisi tappaa.
Etkö sinä ymmärrä, että jos on uupunut ihminen, niin ei vaan jaksa ottaa itseään niskasta kiinni vaikka haluaisikin? On olemassa henkisiä sairauksia, ne on yhtä oikeasti olemassa kuin ruumiilliset sairaudetkin. Ihminen voi olla myös henkisesti rikki, toiset menee rikki herkemmin kuin toiset, ja ne kaltaisesi vahvat ihmiset, voivat hekin mennä jossain vaiheessa elämää rikki.
Jee päivä kruunattu. Kiitos! Läskit ja masis potilaat itkee kilpaa sipsipussi kainalossa :)
Hahaa vitsi mitä katkeruutta. Tuskin kukaan on itseään kehunut, ja eiköhän johdu sivuista että ei hyväksy aina eka painalluksella ja tulee viesti sitten monta kertaan. Apua jos häiritsee noin kovasti. Se on tosiasia että asioihin voi vaikuttaa joten turha kitistä ja valittaa jos ei tee mitään asioiden eteen jotta ne muuttuisi parempaan.