Mies katselee nuorempia naisia
Ja ihan avoimesti, se loukkaa ja ottaa itsetunnolle:(
meillä ikäeroa parisen vuotta..
Kokemuksia?
Neuvoja?
kiitos:)
Kommentit (34)
Kertookohan siitä ettei mies tarpeeksi kiinnostunut minusta??
mua kyllä harmittaa niin että itkettää enkä tiedä mitä konkreettista pitäisi tehdä:(
AP
Ala katselemaan miehen nähden korostuneen paljon hyvännäköisiä nuoria miehiä. Sinua nuorempia. Käy koneella katsomassa nuorten miesten kuvia ja jätä vahinogossa auki ja ainakin sivuhistoriassa näkyy. Ja jos ei auta, sano suoraan että koet loukkaavana muiden naisten katselun kun olet hänen seurassa. Oli nuorempia tai ei.
Miehiin tuollainen "kostaminen"ei uppoa. sano miehelle ettet tykkää että touhuaa tuollaista kun kulkee kanssasi. Kuuntele sitten tarkkaan mitä miehesi vastaa ja tee siitä johtopäätöksesi.
Epäkunnioittavaa käytöstä on, ehkei miehesi huomaa omaa käytöstään että jos sille vihjaisit asiasta.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 21:28"]Miehiin tuollainen "kostaminen"ei uppoa. sano miehelle ettet tykkää että touhuaa tuollaista kun kulkee kanssasi. Kuuntele sitten tarkkaan mitä miehesi vastaa ja tee siitä johtopäätöksesi.
[/quote]
Ai miten niin ei toimi? Kyllä ne miehetkin tuollaisesta ymmärtää mun mielestä.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 21:28"]Miehiin tuollainen "kostaminen"ei uppoa. sano miehelle ettet tykkää että touhuaa tuollaista kun kulkee kanssasi. Kuuntele sitten tarkkaan mitä miehesi vastaa ja tee siitä johtopäätöksesi.
[/quote]
[/quote]
Tottakai ne ymmärtää mutta aivotoiminta menee eri rataa kuin naisella. Nainen loukkaantuu, mies ajattelee että jaahas tää on sitten sallittua kummallekin. Pettäminen on myös eri asia naiselle kuin miehelle. Nainen antaa helposti anteeksi, kiereskeltyään ensin itsesäälssä aikansa. Mies ajattelee että pettänyt nainen ei ole minkään arvoinen ja pettää takaisin moninkertaisesti jonka jälkeen jättää naisen. Näin se on. Miehelle on myös turha uhkailla että lähtee baanalle sillä mies lähtee silloin myös itse. Nainen taasen reagoi paanalle lähtöön sanomalla "jos láhdet niin takaisin ei ole tulemista" Eikä mies sitten välttämättá takaisin tule ennenkuin pyydät, mieluiten polvillasi
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 21:41"]
[/quote]
[/quote]
Tottakai ne ymmärtää mutta aivotoiminta menee eri rataa kuin naisella. Nainen loukkaantuu, mies ajattelee että jaahas tää on sitten sallittua kummallekin. Pettäminen on myös eri asia naiselle kuin miehelle. Nainen antaa helposti anteeksi, kiereskeltyään ensin itsesäälssä aikansa. Mies ajattelee että pettänyt nainen ei ole minkään arvoinen ja pettää takaisin moninkertaisesti jonka jälkeen jättää naisen. Näin se on. Miehelle on myös turha uhkailla että lähtee baanalle sillä mies lähtee silloin myös itse. Nainen taasen reagoi paanalle lähtöön sanomalla "jos láhdet niin takaisin ei ole tulemista" Eikä mies sitten välttämättá takaisin tule ennenkuin pyydät, mieluiten polvillasi
[/quote]
No voihan, olet kyllä melkoinen sovinisti anteeksi vain.
Ehkä parasta olis puhua asiasta ja jos ei mies ymmärrä loukkaavansa niin sitten vain lusikat jakoon. Muutoin pidemmän päälle syö naista ja tekee onnettomaksi luultavasti.
Ehkä parasta olis puhua asiasta ja jos ei mies ymmärrä loukkaavansa niin sitten vain lusikat jakoon. Muutoin pidemmän päälle syö naista ja tekee onnettomaksi luultavasti.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 21:41"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mielenkiintoista vaikken ihan pointtia ymmärtänytkään? Eli teet niin tai näin niin mies aina oikeassa vai?????
Olet mennyt suhteeseen miehen kanssa, joka on pinnallinen. Jota kiinnostaa kiinteä, nuori liha. Luultavasti olet yhtä pinnallinen, materialismiin kiintynyt. Jos nuori liha ei kiinnosta, niin panosta siihen toiseen materiaan eli ala vaatia isompia ja komeampia taloja, autoja, kalliimpia merkkivaatteita ym.
Kakka vanteensa valitsee.
Kyllä me tsekkaillaan yhdessä sekä miehiä että naisia. Ei sopisi tuollainen neuroottisuus meille ollenkaan. :=)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 22:11"]Kyllä me tsekkaillaan yhdessä sekä miehiä että naisia. Ei sopisi tuollainen neuroottisuus meille ollenkaan. :=)
[/quote]
Oh ja kohta huomaat että sut on jätetty kun miehes löys paremman;)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 22:11"]Kyllä me tsekkaillaan yhdessä sekä miehiä että naisia. Ei sopisi tuollainen neuroottisuus meille ollenkaan. :=)
[/quote]
[/quote]
Tuskinpa vain. :)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 21:08"]Kertookohan siitä ettei mies tarpeeksi kiinnostunut minusta??
mua kyllä harmittaa niin että itkettää enkä tiedä mitä konkreettista pitäisi tehdä:(
AP
[/quote]
No voi olla vain niin "tyhmä" mies ettei tajua moukkamaista käytöstään, wt sanoisin
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 22:37"]
[/quote]
[/quote]
Tuskinpa vain. :)
[/quote]
Ei kannata tuudittautua tosiaan
Ärsyttävä piirre miehelläsi
, mutten tiedä neuvoa kun ei kokemusta