Miksi jotkut kiittää aivan yltiökiitollisina FB-ryhmään pääsystä?
Mikä siinä on niiiiin mahtavaa, että ihan nöyräksi vetää? Ja siis kyse jostain käsityöryhmistä, ei sen kummemmista Mensan jäsenille tarkoitetuista tai muista.
Kommentit (17)
Kuuluu hyviin tapoihin.
Mutta sitähän eivät tyhmät wtf mammat käsitä, kun aivojen tilalla on sahajauhoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu hyviin tapoihin.
Mutta sitähän eivät tyhmät wtf mammat käsitä, kun aivojen tilalla on sahajauhoja.
Ryhmiin pääsee kuka tahansa ja nämä kiitosviestit vievät tilaa oikeilta viesteiltä. Muutamassa ryhmässä on alkuun kiinnitetty julkaisu, jossa kielletään nämä kiitokset ja laitettu, että jos haluat kiittää ryhmään pääsystä, tee se täällä. Ei se isolla tehty julkaisu ole hyvä tapa, vaan huomion herättämistä. Mutta esim. kissaryhmissä moni kiittää ryhmään pääsystä viestillä, jossa esittelee oman kissansa samalla. Se on minusta sellainen hyvä tapa, viestissä on jotain järkeäkin tuolloin.
Ärsyttävämpiä ovat nämä, jotka julistavat isolla viestillä, en tykkää teistä, eroan ryhmästä. Minä olen ollut pettynyt useaankin ryhmään, mutta sitten vain lähden ryhmästä, ei siinä sen kummempaa. En ymmärrä, miksi siitä pitäisi erikseen ilmoittaa.
Yhtään yleistämättä olen huomannut, että 50+ ikäiset naiset on niitä vuolaimmin kiitteleviä. Itse en ainakaan halua joissain ryhmissä kuin vain seurailla ja etsiä tietoa. Todellakaan julistaa kiitollisuuttani tyhjänpäiväisyydestä tuhansille ihmisille!
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu hyviin tapoihin.
Eikä kuulu. Tajuatko että viestisi tulee näkyviin KAIKILLE ryhmän jäsenille, suurimmalla osalla todennäköisesti vielä joku pimpelipom kännykästä tms. jos eivät ole osanneet poistaa ilmoituksia. Haluatko tosiaan kiinnittää näin paljon tuntemattomien huomiota kiitoksillasi?
Toinen mihin olen tänä jouluna törmännyt, on jouluterveiset! Otettu kuva omasta kuusesta/joulusisustukseta ja sitten tekstinä Greetings from Australia tms eikä ryhmä liity yhtään mitenkään jouluun. Miksi ihmiset tekevät näin? Eivät ole siis suomalaisia.
Ärsyttävimpiä on ne missä on käytetty jotain taustaväriefektiä. Niitä lävähtelee ruudulle vähän väliä!
On ihanaa, että ihmiset on kohteliaita, ei siinä, mutta.
Yleensä on boomereita, ihan hemmetin rasittavaa jos niitä Kiitoskiitos viestejä tulvii ryhmään monta päivässä. Monesta ryhmästä on ollu pakko lähteä kun on liikaa näitä ja ryhmän varsinainen tarkoitus hukkuu näiden alle.. Käsityö/kierrätysidea ryhmät ehkä pahimpia :O
Vierailija kirjoitti:
Yleensä on boomereita, ihan hemmetin rasittavaa jos niitä Kiitoskiitos viestejä tulvii ryhmään monta päivässä. Monesta ryhmästä on ollu pakko lähteä kun on liikaa näitä ja ryhmän varsinainen tarkoitus hukkuu näiden alle.. Käsityö/kierrätysidea ryhmät ehkä pahimpia :O
Mikä on boomer?
Joo en ymmärrä miksi se kiitos pitää laittaa kaikkien näkösille. Eikö voisi kiittää yksityisesti sitä ylläpitäjää.
Sydämellinen kiitos, kun näin Lucian päivän aamuna pääsin tänne av:lle viettämään aikaa teidän kanssanne! <3 <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on boomer?
https://urbaanisanakirja.com/word/boomer/
Tuosta kun klikkaat niin pääset toiselle välilehdelle katsomaan mitä se tarkoittaa. Älä eksy!
Boomereitapa hyvinkin. Onko ne jotenkin tyhmiä, vai mikä niitä riivaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu hyviin tapoihin.
Kiitä sitä, joka hyväksyi sinut ryhmään, muuten huono tapa laittaa se kaikkien näkösille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on boomer?
13-14v pissisten käyttämä sana
Se on itsekorostusta (muka)nöyryydella. "Katsokaa kuinka hyvä ja nöyrä ja kiitollinen ihminen MINÄ olen". Yksi narsismin muoto tämäkin, pidetään itseä muita parempina sen kuvitellun vaatimattomuuden ja nöyryyden perusteella. Samalla tietysti halutaan tälle paremmuudelle kaikkien huomio.
Samaan olen kiinnittänyt huomioni. Hieman huvittavaa se kiittely.