Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 'se toinen nainen'

Vierailija
03.05.2014 |

...ja nyt kaipaisin apua! Joku sitä kuitenkin kysyy, niin osapuolten iät ovat 25-27.

Aloitetaan alusta. Tapaan mukavan miehen, meillä synkkaa ja vaihdamme puhelinnumeroita. Tästä alkaa pari kuukautta kestävä ihana huuma, illallisia, lomamatkoja ja naurua. Ja nyt, muutama päivä sitten, näen miehen erään naisen kanssa- onnellisena. Muutaman mutkan kautta saan tietää naisen olevan ko. miehen kihlattu, ovat seurustelleet melkein kolme vuotta ja lapsi on tulossa. Tätä naista en pahemmin tunne, muutaman kerran olen törmännyt kuntosalilla.

Tuossa tarina villisti tiivistettynä. Simppeli kysymys: mitä teen? Se on ainakin selvä, että en TODELLAKAAN aio jatkaa suhdetta tuollaisen petturijätkän kanssa! Olen nimittäin jo kysynyt tästä kuviosta ja vastaus oli naurettavaa liirumlaarumia, tyyppiin "mä rakastan sua ja ero tulee siitä helkkarin ämmästä, älä huoli kulta".

En tiedä, kuuluisiko minun puuttua asiaan enempää, esim. juttelemalla naisen kanssa...? Mutta mitä voin sanoa kun ollaan juuri ja juuri naamatuttuja? En ole vielä täydellisiä bänksejä tehnyt, mutta niin kyllä käy. Kuvottaa, miten voin olla joku saatanan rakastajatar :(

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:16"]

Miksi kertoa kihlatullle ja rikkoa syntymättömän lapsen perhe. Näpit vaan irti miehestä, ei ole mitään syytä kostaa lapselle ja naiselle kun vain mies on petturi.

[/quote]

+1

Ap on vaan kateellinen kun ei saanut tätä miestä itselleen. Kyseessä kun tuskin on mikään luuseri, vaan menestyvä ja komea mies, kun on kerta saanut pyöritettyä ainakin kahta naista samaan aikaan.

Vierailija
22/38 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:51"]

Oispa kamalaa olla sen petturin kihlattu! Kuvitelkaa, lapsi tulossa ja luulet kaiken olevan kunnossa. Sitten matto vetäistään jalkojen alta ihan kokonaan :( toivottavasti sillä naisella on tukiverkosto kunnossa ja selkärankaa jättää se kusipää ukkosa

[/quote]

Mistä sä tiedät mitä nainen tietää ja mitä ei. Joidenkin miesten kanssa saattaa olla sellaista, että vientiä on joka puolella, ja siitä ei kannata nostaa meteliä, tai ukko vaihtaa uuteen. Joku voi nimittää tollasta miestä kusipääksi, joku taas rikkaaksi tai vaikka julkkikseksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kerrot vaikka oiskin vaikeeta. Haluisitko muka itse että sulta pimitettäid tälläistä?? Tollaset "miehet" ei todellakaan ansaitse vaimoa tai perheestä ja lapsista puhumattakaan!

Vierailija
24/38 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:16"]

Miksi kertoa kihlatullle ja rikkoa syntymättömän lapsen perhe. Näpit vaan irti miehestä, ei ole mitään syytä kostaa lapselle ja naiselle kun vain mies on petturi.

[/quote]

+1

Ap on vaan kateellinen kun ei saanut tätä miestä itselleen. Kyseessä kun tuskin on mikään luuseri, vaan menestyvä ja komea mies, kun on kerta saanut pyöritettyä ainakin kahta naista samaan aikaan.

[/quote]

Mitä helvettiä?! En todellakaan ole kateellinen vaan raivoissani ja hämmentynyt. Myönnän ihastuneeni mieheen aluksi, mutta tunteet hälveni kyllä nopeesti, kun koko kuvio paljastui.

-ap

Vierailija
25/38 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:34"]

Jos sulla on vaikka selvästi näkyvä sairaus tai rahahuolia, tuskin silti tykkäät että niistä juoruakat supisee...

[/quote]

Öö, jos mulla ois selvästi näkyvä sairaus, josta en itse olisi tietoinen, niin todella paljon kiittäisin sitä joka minulle asiasta kertoisi. Tai jos minulla olisi tietämättäni jokin taloudellinen kriisi kehkeytymässä. Jos taas tietäisin ja joku kävisi huomauttamassa, niin ei mitään vahinkoa tapahtuisi.

Ap, täällä pettäjät yrittävät pelotella sinua vaikenemaan, mutta älä tee sitä. On parempi että nainen saa tietää millainen mies on jo nyt, kun lapsi ei vielä joudu heidän riitelyään todistamaan. He saavat tilaisuuden paikata suhteensa ja jatkaa yhdessä rehelliseltä pohjalta, tai sitten erota. Kumpikin on lapsen kannalta huomattavasti parempi kuin syntyä jo lähtökohdiltaan sairaaseen, petolliseen suhteeseen.

Vierailija
26/38 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:34"]

Jos sulla on vaikka selvästi näkyvä sairaus tai rahahuolia, tuskin silti tykkäät että niistä juoruakat supisee...

[/quote]

Öö, jos mulla ois selvästi näkyvä sairaus, josta en itse olisi tietoinen, niin todella paljon kiittäisin sitä joka minulle asiasta kertoisi. Tai jos minulla olisi tietämättäni jokin taloudellinen kriisi kehkeytymässä. Jos taas tietäisin ja joku kävisi huomauttamassa, niin ei mitään vahinkoa tapahtuisi.

Ap, täällä pettäjät yrittävät pelotella sinua vaikenemaan, mutta älä tee sitä. On parempi että nainen saa tietää millainen mies on jo nyt, kun lapsi ei vielä joudu heidän riitelyään todistamaan. He saavat tilaisuuden paikata suhteensa ja jatkaa yhdessä rehelliseltä pohjalta, tai sitten erota. Kumpikin on lapsen kannalta huomattavasti parempi kuin syntyä jo lähtökohdiltaan sairaaseen, petolliseen suhteeseen.

[/quote]

Kiitos tästä. Olen pyöritellyt asiaa viime päivät vähän liiankin kanssa. Jos nyt onnistuisin tämän naisen nappaamaan matkaani vaikkapa sieltä kuntosalilta, niin minneköhän kannattaisi suunnata? Hiljaiseen kahvilaan, puistoon tms.

Ap

Vierailija
27/38 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:41"]

Miksi ihmeessä kertoisit? Saat vaan hutsun maineen.

[/quote]

Osa on sitä mieltä että tälle vaimolle täytyy kertoa, kun taas osa on vastaan. Aloittaja itse päättää haluaako kertoa, mutta uskokaa tai älkää, moni nainen on kiitollinen jos joku paljastaa hänen miehen olevan petturi. Näin säästyy ne vuodet, jotka voisivat mennä hukkaan pettäjän kanssa ja vaikka tilanne olisikin alussa katkera, riitaisa ja surullinen, uskon että loppujenlopuksi on aina parempi paljastaa ettei kukaan joudu kärsimään turhaan.

Vierailija
28/38 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että näin tulee käymään. Mies ja nainen selvittävät asiansa. Käyvät ehkä terapiassa pari kertaa.

Arvaas kenestä tulee kylän "vamppihoro".

Et pysty hallitsemaan sitä miten muut asian esittävät.

Vierailija
29/38 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 18:19"]Epäilen että näin tulee käymään. Mies ja nainen selvittävät asiansa. Käyvät ehkä terapiassa pari kertaa.

[/quote]

Täytyy kyllä myöntää; on käynyt mielessä. Itse haluaisin vastaavassa tilanteessa kuulla totuuden, mutta kieltämättä mahdolliset juorut mietityttää. Itsekästä? Kyllä.

Ehkä luotan mahd. rehellisyyteni hillitsevän. Ja pelin laittamisen poikki, kun koko kuvio saatettiin päivänvaloon. Koska jos asia ei käynyt jo selväksi: en halua olla toinen nainen/ perheenrikkoja/ välikäsi/ yms

Ap

Vierailija
30/38 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot sille naiselle. Mä ainakin haluaisin tietää, millaisen idiootin kanssa olisin menossa naimisiin. Ja peruisin häät...

Vierailija
31/38 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:16"]

[/quote]

Nimenomaan, ei mitään syytä kostaa lapselle ja naiselle, kun vain mies on petturi, eli suomeksi kihlatulle tulee kertoa välittömästi, että pääsee vielä ehkä pelastamaan oman ja lapsensa elämän! Kukaan ei ansaitse tuhlata elämäänsä tuollaisen petturin kanssa. 

En voi käsittää kuinka voit olla sitä mieltä, että kihlatun pitäisi jatkaa suhdetta tietämättömänä tuollaisen kusipään kanssa. Miksei hän ansaitse totuutta? Entä sinä päivänä, kun mies tuo jonkun tuliaisen kotiin? Tai jos nainen päästää jonkun ihanan miehen lipumaan ohitseen, koska on jo suhteessa? Kyllä faktat tulee olla selvillä, jotta voi itse olla päättämässä omasta elämästään.

Vierailija
32/38 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:23"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 18:19"]Epäilen että näin tulee käymään. Mies ja nainen selvittävät asiansa. Käyvät ehkä terapiassa pari kertaa.

[/quote]

Täytyy kyllä myöntää; on käynyt mielessä. Itse haluaisin vastaavassa tilanteessa kuulla totuuden, mutta kieltämättä mahdolliset juorut mietityttää. Itsekästä? Kyllä.

Ehkä luotan mahd. rehellisyyteni hillitsevän. Ja pelin laittamisen poikki, kun koko kuvio saatettiin päivänvaloon. Koska jos asia ei käynyt jo selväksi: en halua olla toinen nainen/ perheenrikkoja/ välikäsi/ yms

Ap

[/quote]

Juorujen kanssa on helpompi elää kuin huonon omantunnon.

Vierailija
33/38 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa todellakin kertoa sille kihlatulle. Vaikka tilanne olisikin hälle kurja, mikään ei ole kauheampaa kuin kuulla vuosien jälkeen eläneensä valehtelijapetturin kanssa. Itse olisin toivonut, että mulle olis kerrottu mikä idiootti lasteni isä on. Meni vuosia hukkaan. Te olette kaikki nuoria, on mahdollista vielä rakentaa uusi, parempi elämä. Mies on todellinen sika.

Vierailija
34/38 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua. Joku viikko sitten oli ketju, missä joku aikoi käräyttää pettäjät. Akat raivos, ettei kannata tulla heillekertoon, he ei halua tietää. Ja nyt kaikki on sitä mieltä, että toisen naisen pitää käräyttää äijä.

Vierailija
35/38 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, toivottavasti ystävystyisit sen naisen kanssa.

Vierailija
36/38 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi kertomaan raskaana olevalle naiselle, senkus lipeät vähin äänin haavoja nuoleskelemaan.

Vierailija
37/38 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menun niin pois tolalta, kun kuulin miehen pettävän. Siinä tuli keskenmeno

Vierailija
38/38 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:35"]

Itse menun niin pois tolalta, kun kuulin miehen pettävän. Siinä tuli keskenmeno

[/quote]

Voi ei! Oma onni ei saa koskaan olla toisesta kiinni!!! Varmaan raivostuttaa, surettaa yms, mutta että "pois tolaltaan" ja keskenmeno. :/ Noh, ap, ei ainakaan tän takia kannata jättää kertomatta. Ei varmaan ole ihan yleistä (eihän?!) et naiset on näin raukkoja!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi