isot nännit
siis varmaan sellaset sentin mittaset kun oon kiihottunu Muutenkin tosi kylmän herkät, että aina ovat töröllään ja näkyvät paidan läpi Tosi kiusallista Mitä mieltä miehet olette, eikö pienemmät nännit olisi nätimmät ?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
siis varmaan sellaset sentin mittaset kun oon kiihottunu Muutenkin tosi kylmän herkät, että aina ovat töröllään ja näkyvät paidan läpi Tosi kiusallista Mitä mieltä miehet olette, eikö pienemmät nännit olisi nätimmät ?
Kait sinä sentään rintaliivejä käytät?. Isommat nännit ovat kiihottavan näköisiä, mutta jos naiset on noloina nänneihinsä niin mitä me arvostellaan. Minulla on konsti joka luultavammin sinullakin toimisi, laitappa pienet pumpulitupot ja hyvät rintaliivit, pumpulitupot ovat sen verran pienet että ei näy rintaliivien läpi. Näinollen kylmäherkkyys ainakin häviää, miehistä senverran että kysvät sekstailun alussa mitkä noi on. Kerro tilanteesi, näitä naisia joita olen nainut ovat kertoneet kumppanilleen miksi näin on, he ovat kertoneet että asia on ihan jees. Isoja nännejä on todella kiihottavaa imeskellä näykkiä nuolla. M
Vierailija kirjoitti:
laita kuva tisseistäsi tänne
Terhakaat ketunenät on NAM NAM! Mitä isommat sen parempi...
Onko isot nännit herkkiä pakkaselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kait sinä sentään rintaliivejä käytät?. Isommat nännit ovat kiihottavan näköisiä, mutta jos naiset on noloina nänneihinsä niin mitä me arvostellaan. Minulla on konsti joka luultavammin sinullakin toimisi, laitappa pienet pumpulitupot ja hyvät rintaliivit, pumpulitupot ovat sen verran pienet että ei näy rintaliivien läpi. Näinollen kylmäherkkyys ainakin häviää, miehistä senverran että kysvät sekstailun alussa mitkä noi on. Kerro tilanteesi, näitä naisia joita olen nainut ovat kertoneet kumppanilleen miksi näin on, he ovat kertoneet että asia on ihan jees. Isoja nännejä on todella kiihottavaa imeskellä näykkiä nuolla. M
Isoille nänneille on ihan sama onko kylmä vai lämmin, ne on aina isot - tietysti kylmässä terhakkaammin mutta ei sellaista nyt pumpulitupoilla pelasteta. Minulla on aina topatut liivit, vaikka kokoa löytyy muutenkin, koska muuten ne näkyvät aina paidan alta.
Kunhan nännipihat on pienet niin kaikki ok. Lehmät erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan nännipihat on pienet niin kaikki ok. Lehmät erikseen.
Ai onko lehmillä nännipihat?
Kaapissa olo on suhteellista. Minä sentään kerron nimimerkkini, toiset ei kehtaa kertoa, eli kumpikohan on kaappi-ihminen?
Jatkossa en lähde vastailemaan väittelypuolelle. / vilivallaton