Nälkä, ei ole rahaa ruokaan, mitä teen?
Hei, Eli olen opiskelija, ja asun yksin ja minulle ei ole tullut tuet vielä,
ja en tiedä milloin on tulossa kun sossu ei osannut kertoa, mitä tässä tilanteessa tekisin? kun ei ole ketään kuka auttaisi, vaikka yrittänyt kysellä,
ja nyt kun on lauantai nii ei ole kirkotkaa muut seurat auki, ja olisi ihan kiva syödäkkin.
Kommentit (138)
Jooh, opintotukihan tuli viikko sitten, ja nytkö on jo kaikki mennyt..
Ota pieni vippi kaverilta tai credit24.fi.
Sieltä saa 20 euron vipin.
Pienet kulut.
Voi voi kun näitä lukee.. Niin toivoisin että jokainen joka täällä tyhmiä kommentteja laittaa, joutuisi itse kyseiseen tilanteeseen. Hahah karma is a bitch. Ja vaikka tää onkin 2014 kirjoitettu, tämä asia ei vanhene. Nuoret, pyytäkää rohkeasti apua ! Nämä joilla on rahaa kuin roskaa ja syntyneet kultalusikka siellä, ovat ällöttäviä, itsekkäitä ihmisiä (yleensä) jotka eivät paljostaan anna.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 10:24"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 10:04"]
Voimme keksiä järjestelyn. Asutko pääkaupunkiseudulla?
Kyllä asun pääkaupunkiseudulla.
Eli ap haluaa tällä "hätähuudollaan" etsiä itselleen namusetää, ei häntä tosiasiassa muu kiinnostanutkaan. No kukin tavallaan.
Et taida ihan tietää mitä namusedällä tarkoitetaan. Se ei tarkoita mitään elättäjää, vaan pedofiiliä.
Vierailija kirjoitti:
Saako opiskelija muka sossusta rahaa? Ei mun mielestä.
Saa :)
Isojen kauppakeskusten hypermarketeissa tarjotaan jatkuvasti maistiaisia. Niissä kiertelemällä pärjäilee jo aika hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Hei, Eli olen opiskelija, ja asun yksin ja minulle ei ole tullut tuet vielä,
ja en tiedä milloin on tulossa kun sossu ei osannut kertoa, mitä tässä tilanteessa tekisin? kun ei ole ketään kuka auttaisi, vaikka yrittänyt kysellä,
ja nyt kun on lauantai nii ei ole kirkotkaa muut seurat auki, ja olisi ihan kiva syödäkkin.
mene Hurstin leipäjonoon. Elämä pitää ennakoida. Kai vanhemmat voi auttaa.
Tämä aloitus on vuodelta 2014. Toivottavasti ap on jo löytänyt jotain syötävää.
VOKkiin syömään.
Gourmet -ruokaa eikä maksa mitään.
Otat kaupasta ruokaa esim. Maksamakkarapötköjä ja laitat taskuun ja kävelet kassan ohi. Helppo juttu =)
Minkälaiset lutkutustaidot sinulla on? Paljaaltaan parempi hinta.
Ja tällaisessa tilanteessa kun on kyseessä nuori aikuinen ihminen niin sun kaltaisten kokemattomien ihmisten ei kannattaisi tulla rupee neuvomaan yhtään ketään tänne.
Jos et tee töitä opiskelun ohella, sinä et pärjää.
Meidän yhteiskunta vaatii meidä tuhlata elämänsä parhaimpia vuosia, rääkätä itsensä kun on vielä keho ka aivot täysin kehitysvaiheessä, että saisi ruokaa pöytään.
Ota huomioon että töitä jos teet, ei tule tukia.
Lopettakaa suomessa opiskelu, ja fiksut ihmiset aivoilla muuttakaa helvettiin täältä.
Varasta pomolta.
Kerää itsellesi sen verran pulloja että saat vaikka pienen purkin maitoa ja ruisleipää.
Huomioi matkan varrella olevat kamerat, ja mitä voi ottaa niiden huomaamatta(suosittelen lihoja pötköissä).
Toista tämä koko aian, sua opitaan tuntemaan rutiinisi perusteella, etkä enää kiinitä huomiota
Nyt kun on talvi niin käytä kireetä takkia, sen päälle pussitakkia, niin ettei kukaan tajua että sulla on takin sisällä jotain.
Varasta niin paljon kun uskallat.
Tarvittaessa, pyydä kaveria odottamaan valvomattomassa paikassa autolla ja täytät rauhassa 1x korin täyteen ruokaa, ja juokset henkes edestä.
Näpistely ei ole rikos vaan selviytymiskeino.
Sitä vartenko suomalaiset söivät ampumiensa maksat?
Opiskelijan asujan paikkakunnan seurakunta ja sieltä diakoniapu...onnistuu
Mene käymään siellä.
Vanhaan aikaan opiskelijat eivät saaneet sossusta mitään. Itse jouduin lopettamaan opinnot ja menemään töihin. Vieläkin katkera. Miksi nykyajan ihmiset olettaa että joku maksaa niille melkein kaiken?
Ei tullu ap enään vastailemaan saikohan se ruokaa.. :D Tai rahaa