Nälkä, ei ole rahaa ruokaan, mitä teen?
Hei, Eli olen opiskelija, ja asun yksin ja minulle ei ole tullut tuet vielä,
ja en tiedä milloin on tulossa kun sossu ei osannut kertoa, mitä tässä tilanteessa tekisin? kun ei ole ketään kuka auttaisi, vaikka yrittänyt kysellä,
ja nyt kun on lauantai nii ei ole kirkotkaa muut seurat auki, ja olisi ihan kiva syödäkkin.
Kommentit (138)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 12:23"]
Asutko vantaalla. Pääsetkö Jumboon?
[/quote]
Harmi :( Olen menossa ostoksile sinne iltapäivällä, ja voinut tarjota aterian tai ateria ainekset, pariksi päiväksi.
hei, kyllä sinne pääsisin mutta ei ole matka rahaa ollenkaan, kun pitäisi bussilla tulla.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 12:29"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 12:25"]
[/quote]
Harmi :( Olen menossa ostoksile sinne iltapäivällä, ja voinut tarjota aterian tai ateria ainekset, pariksi päiväksi.
hei, kyllä sinne pääsisin mutta ei ole matka rahaa ollenkaan, kun pitäisi bussilla tulla.
[/quote]
[/quote]
Voi harmi, tikkurilaan pääsisin junalla, mutta bussiinkin vaikea mennä pummilla, kun matkakortistakin loppui aika kun sossut myöhässä :(
mistä päin olet ? Korsoon siis pääsisit? Mitään suuen suurta en ole lupaamassa, mutta kaupasta ostokset vaikka kaalilaatikkoon/ juurespataan.. tavan edeulliseen ja tarveelliseen kotiruokaan.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 12:37"]
mistä päin olet ? Korsoon siis pääsisit? Mitään suuen suurta en ole lupaamassa, mutta kaupasta ostokset vaikka kaalilaatikkoon/ juurespataan.. tavan edeulliseen ja tarveelliseen kotiruokaan.
[/quote]
Hei, joo tietenkin, asun itse vantaankosken suunnalla mutta sinne pääsen hyvin junalla, laitatko mulle vaikka spostia niin voidaan vaikka sen kautta sopia paremmin. :) casyh1@hotmail.com
Minulla ei ole anonyymia spostiosoitetta jonka voisin laittaa.Tällä hetkelä aikatauluni ovat hieman avoimet, käyn siis ensiksi tuoa jumbossa. Mutta Klo 17.30 olisin viimeistään Korson suunnalla ( en asu siellä, mutta voisin tulla sinne.)sujetun Tiimarin ovella voisimme tavata ?
Junalla voit matkustaa mutta et bussilla???
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 13:01"]
Junalla voit matkustaa mutta et bussilla???
[/quote]
Junalla on helpompi vetää pummilla pari pysäkinväliä.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 12:49"]
Minulla ei ole anonyymia spostiosoitetta jonka voisin laittaa.Tällä hetkelä aikatauluni ovat hieman avoimet, käyn siis ensiksi tuoa jumbossa. Mutta Klo 17.30 olisin viimeistään Korson suunnalla ( en asu siellä, mutta voisin tulla sinne.)sujetun Tiimarin ovella voisimme tavata ?
[/quote]
hei, missä päin asut sitten itse, kun pääsen tikkurilaan ehkä nopeiten ja helpoiten, mutta korso käy myös hyvin, kyllä se sopii siinä tiimarin ovella klo 17.30, miten tunnistan sinut?
Hei! Mullakaan ei ole rahaa! Voisko joku tavata minutkin jossain ja antaa rahaa/käydä mun kanssa kaupassa?
Ps.olis kivaa jos tää olis näin helppoa :)
Minulla on vihreät tennarit, Entä sinulla? ettei kukaan hölmö tule sotkemaan väliin, niin tämän enempää ei keskustella enää tällä.
minulla on louis vuittonin laukku ja guessin paita :)) nähdään sitten, kiitos kun autat!!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 12:49"]
[/quote]
hei, missä päin asut sitten itse, kun pääsen tikkurilaan ehkä nopeiten ja helpoiten, mutta korso käy myös hyvin, kyllä se sopii siinä tiimarin ovella klo 17.30, miten tunnistan sinut?
[/quote]
Hei mäkin tulisin. On hirvee rahapula ja nälkä. Vappuun meni rahaa, eikä sossu ottanu sitä huomioon.
Hei kaikki! Tehdäänkö niin että minä tarjoan? Kaikki kellä on nälkä niin tulkaa tänään 17:30 Tikkurilan Tiimarin ovien eteen, jatketaan sitten siitä eteenpäin :)
Ventovierailta voi pummata näköjään loputtomasti, mutta omilta sukulaisilta ei "kehtaa" pyytää apua.
No kyllähän sekin vähän kanttia vaatii, että ventovierailta menee hakemaan avustusta. Itse en ainakaan kehtaisi.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 10:42"]
Juu tiedoksi jatkoa varten, että opintotuki tulee aina maanantaina, jos 4. päivä on viikonloppuna.
Kannatan myös pullojen keräystä. Ei se nyt niin paljon vie energiaa näin lauantaiaamuna, kun joka paikka on täynnä tölkkejä. Toinen hyvä vaihtoehto on leipäjono.
Jatkossa älä missään nimessä ikinä päästä kaikkia kaappeja tyhjäksi. Pidä jotain aina pakastimessa.
[/quote]
Ja tiedoksi vain sulle että edellenkään mulle ei tule opintotuki!!! vaan toimeentulotuki ja se ei ole sama asia.
[/quote] Miksi et saa opintotukea? Senhän kuuluu kaikille opiskelijoille. Vai onko se evätty jostain syystä?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 11:20"]Naurettavaa ettei oma äitis muka voi kahta euroa heittää, pyytää sinua niille syömään tai antamaan makaronia kaapeista?
Mun äiti on itsekin tiukilla tai mun muu perhe, itse asun yksin.. silti äiti aina repisi mulle rahaa vaikka kivenkolosta tieltä jos ei muuta olisi.. surullista ettei äitiäsi kiinnosta yhtään. Jos hänellä on muita lapsia siellä kotona niin luulis että jotain ruokaa tekee edes itselleen?? Mikset muka voisi sitä ruokaa mennä syömään, huhhuh![/quote] sitä eivoi valita vanhempiaan. Olen hyvätuloisesta perheestä, mutta näin nälk
Ä opiskeluaikoina, koska kotoa ei saanut yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 10:24"]
Hei, olen tehnyt jo kaikkea mitä ehdotitte, kysynyt vanhemmilta, isää ei ole, äiti opiskelija, 2 lasta sillä kotona, mun sisaruksia. ei silläkään ole, olen kerännyt pulloja mutta kun pitäisi säästää energiaa että jaksaisi, LUULIN EILEN että tuet tulisivat mutta eiiihh.. ja kyllä saa opiskelija TOIMEENTULOTUKEA :)
[/quote]
Jos tämä on ap, niin vaikuttaa aika levottomalta ihmiseltä. Jos ei niitä tukia eilen tullut, niin toivotaan että tulee ma. Kukaan ei Suomessa kuole nälkään.
18
[/quote]