Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet 700g:sta jauhelihaa?

Vierailija
03.05.2014 |

Teetkö isomman satsin samaa ruokaa ja pakastat osan?

Vai teetkö useampaa eri ruokaa?

Vai riittääkö se teidän perheelle juuri yhteen kertaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralle sapuskaa. Keitän ohrasuurimoita ja paistan jauhelihan. Sitten ne sekaisin ja pakasterasioihin. Riittää syötävää useammaksi päiväksi ja koira tykkää.

Vierailija
22/27 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet käytän makaronilaatikkoon tai lasagneen, jonka laitan pakastimeen. Toisesta puolikkaasta teen esim. jauhelihakastiketta pastan kylkeen, syödään siitä 2-3 päivää.

t. 2 aikuista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 08:23"]

Teen usein ruskean jauhelihakastikkeen, syömme miehen kanssa pari päivää siitä. Jäi ihmetyttämään, kuinka vähän teillä kolmonen syödään :D

[/quote]

Kun on pakko riittää niin se riittää, olen pahoillani että meillä on vähän rahaa käytössä ruokaan. Mutta aterialla on muutakin kuin kastiketta, minä taas ihmettelen kuinka paljon te syötte pelkkää kastiketta.. :D 

3

Vierailija
24/27 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastiketta, keittoa tai makaronilaatikkoa. Koko perhe (2+3) syö siitä kaksi päivää ja minä pari päivää eväänä.

Vierailija
25/27 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihamurekkeen 2+1. Riittää aikuisille evääksikin.

Vierailija
26/27 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viisihenkinen perhe, tuosta määrästä tekisin yhtä ruokaa.

Nyt voisin tehdä italialaisia lihapullia. Sekoittaisin lihaan raastettua sitruunankuorta, salviaa ja parmesaania. Tarjoisin tomaattikastikkeen ja pastan kanssa. 

Voisin myös tehdä libanonilaista kibbehiä, eräänlaista mureketta sipulin, jeeran, pinjansiemenien kanssa. 

Jämät pakastaisin tai laittaisin evääksi. 

Vierailija
27/27 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusihenkiselle perheelle makaronilaatikon tai lihamurekkeen. Ei tarvitse pakastaa, syödään parilla kerralla ainakin, jos ei kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi