Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskovat, RAKKAUS JEESUKSEEN?

Vierailija
04.04.2014 |

Luin tuossa 60-luvun kristillistä kirjallisuutta ja siellä tuli esille tämä uskovan rakkaus Jeesukseen. Ei ollut ensimmäinen kerta tuon ajan tekstejä lukiessa.

Onko enää nykyään teemana pinnalla uskovien piireissä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on out puhua rakkaudesta Jeesukseen, teologiassa on muut tuulet.

Vierailija
2/6 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin avattiin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin avattiin :D

Vierailija
4/6 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se rakkaus Jeesukseen ole kristillisen uskon ydinjuttu? Näin ainakin minulla.

Vierailija
5/6 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisesta rakkaudesta siinä puhuttiin? Että olisi ikäänkuin rakastunut Jeesukseen, niin kuin puolisoon vai yleensä kristillistä rakkautta Vapahtajaa kohtaan?

Olen itse uskovainen ja tunnen rakkautta Jeesusta kohtaan, samoin kuin hänen ja meidän Isäämme eli Taivaan Isää kohtaan. Olen kiitollinen Jeesukselle hänen tekemästään uhrauksesta että minun ei tarvitse kärsiä syntieni seurauksia jos teen parannuksen ja seuraan häntä. Isälle olen kiitollinen ja rakastan häntä koska hän loi minun henkeni ja antoi minulle mahdollisuuden tulla tänne maan päälle saamaan ruumis ja oppimaan miten tulla hänen kaltaisekseen. Tunnen myös heidän rakkautensa minua ja kaikkia ihmisiä kohtaan.

Niissä piireissä missä minä liikun, on tämä rakkaus hyvin vahva teema ja sehän onkin käskyistä suurin. Rakasta Jumalaasi ja rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi <3

Vierailija
6/6 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Kirkko ja kaupunki ei pidä tätä teemaa ykkösenä.