Mitä pitkissä miehissä vetoaa?
1. Ne ei ole sen vahvempia kuin 165-175 pituiset. Itseasiassa ainaskin salilla oon huomannut 10 vuoden aikana, että pitkät ovat olleet jostain syystä ne heikoimmat voiman kannalta. Niistä tulee vasta vahvempia siinä 110-120kiloisina, kun on treenannut kovaa yli 8 vuotta mutta harva siihen yltää.
2. Huonompi kestävyys. Paljon huonompi.
2. Eikö niskat tule kipeäksi?
Itse 172 pitkänä en osaisi kuvitella ottavani 185 metristä naista. Kun suurin osa naisista on 155-170, niin ihmettelen mihin ne sitä 185-195 tarvii?
Ja mitään vastaan ei ole ketää. Ihmettelen vain logiikkaa. Kun kattoo katukuvaa, niin lähes kaikilla naisilla mies yli päätä isompi varsinkin julkkiksilla.
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:40"]
No pitkänä (203 cm) miehenä voin kyllä kertoa ettei pituuteni vetoa naisiin yhtään
mitenkään. Ja miehen lihasvoima ei myöskään kiinnosta yleensä naisia,
miksi ihmeessä kiinnostaisi?
Lihasten hallinta saattaisi jo kiinnostaakin, mutta milläs sen muka naisille pääsis osoittamaan?
[/quote]Tanssimalla?
-Mies 29v-
No jaa, aika monta itseäni lyhyempää on ollut tarjolla/tapaillut, pidempiä ei niinkään, joten en ole päässyt koskaan valitsemaan oikeastaan. En mä nyt tiedä olisko se sitten jotenkin kivempi jos mies on pidempi.
Ja sen verran olen turpaan saanut, että ei välttämättä se koko ja vahvuus musta tunnu turvalliselta.
Eiköhän se ole kokonaisuus mikä yleensä vetoaa, ei pelkkä yksi ominaisuus kuten pituus. Ei omien havaintojeni mukaan pelkällä pituudella pitkälle pötkitä edes yhden illan baaripokailuissa, jos naamavärkki ei ole erikoinen. Kyllä lyhyempi ja komeampi vie naisen honkkelin nenän edestä.
Kaverini on 198 cm ja monet naiset ovat sanoneet liian pitkäksi, muutenkaan hänellä ei erityisesti vientiä vaikka ihan tavallisen näköinen muuten.
Itse mies 180 cm ja varmasti joidenkin naisten mielestä liian lyhyt, mutta ei haittaa koska sellaiset naiset eivät olisi muutenkaan minua varten. Suurimman osan mielestä varmasti ihan ok pituus, muut asiat ratkaisevat. Tietty joku 165 cm voisi olla vähän ongelmallinen..
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:36"]
No se on varmaan jokin naisen biologiassa oleva juttu, pitkä mies = vahva mies = suojelija. Nainen taas on heikko, jota tarvitsee suojelua. Näin siis kärjistetysti. Eikä se tietysti oikeassa elämässä välttämättä noin mene, kaikki on suhteellista.
[/quote]
Ongelma on vain se, että todellisessa elämässä kaikki tapaamani pitkät miehet ovat olleet hönöjä. Ei minkäänlaista turvaa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:34"]
Mies 29vee:
Tämä riippuu painoluokasta. Unohdit tärkeän seikan eli välimatkan.
Se on itsestäänselvää, että penkissä/maastavedossa pienemmät saa painoonsa suhden enemmän nostettua.
50 kiloiset äijät vetää 5x/oma kehonpaino. 120kiloiset äijät 2x/oma kehonpaino. Tämä on realismia.
Nyt mieti mikä realismi on paljonko yli 190 senttisiä painaa 120kiloa.
[/quote]Mitä pitempi ihminen, sitä nopeammin se paino myös kasvaa suhteessa pituuteen. Painoindeksi sopii huonosti lihavuuden mittariksi erittäin pitkillä ihmisillä.
Toki lyhyet ihmiset ovat ylivoimaisia suhteellista voimaa mitattaessa mutta onko sillä mitään merkitystä jonkun lajin sääntöjen ulkopuolella? Lyhyt ihminen voi siis olla parempi nostaja mutta pitkä on vahvempi tosielämässä.
Se 120kg on vähimmäisvaatimus jokaiselle maailmanluokan nostajalle mutta valitettavasti lyhyt ei siihen pääse ilman isoja läskivarastoja, joista ei myöskään ole mitään hyötyä.
Luonnostaan isot miehet vievät aina voiton noissa asioissa, koska heillä on sitä rasvatonta painoa enemmän jo ilman treeniäkin. Jos vaikka näytöspainia katsoo, niin luonnostaan suuret miehet lähinnä kävelevät lesona kehää ympäri ja tekevät melko yksinkertaisia liikkeitä. Keskikokoinen mies keskittyy enemmän persoonallisuuteen ja vaikuttaviin liikkeisiin. Molemmilla on siis oma lokeronsa.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:43"]
No pitkänä (203 cm) miehenä voin kyllä kertoa ettei pituuteni vetoa naisiin yhtään
Lihasten hallinta saattaisi jo kiinnostaakin, mutta milläs sen muka naisille pääsis osoittamaan?
[/quote]Tanssimalla?
-Mies 29v-
[/quote]
Sä olet -Mies 29v- asian ytimessä. On ihanaa päästä hyvin tanssivan pitkän miehen vietäväksi.
[/quote]
No ei se pelkkä pituus mitään vaikutusta teekään, ainakaan minuun. Tunnen kyllä moniakin parimetrisiä riisitautisen oloisia ukkoja, joilla rintakehän kohdalla on kovera kuppi. Ei kiihota eikä kiinnosta. Lihaksikas ja jäntevä sen olla pitää.
Pitkät miehet ovat todennäköisempiä menestyjiä. Niillä on luonnostaan arvovaltaa - tutkittu juttu kuten sekin miksi miehet pitävät vaaleaveriköistä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:14"]
1. Ne ei ole sen vahvempia kuin 165-175 pituiset. Itseasiassa ainaskin salilla oon huomannut 10 vuoden aikana, että pitkät ovat olleet jostain syystä ne heikoimmat voiman kannalta. Niistä tulee vasta vahvempia siinä 110-120kiloisina, kun on treenannut kovaa yli 8 vuotta mutta harva siihen yltää.
2. Huonompi kestävyys. Paljon huonompi.
2. Eikö niskat tule kipeäksi?
Itse 172 pitkänä en osaisi kuvitella ottavani 185 metristä naista. Kun suurin osa naisista on 155-170, niin ihmettelen mihin ne sitä 185-195 tarvii?
Ja mitään vastaan ei ole ketää. Ihmettelen vain logiikkaa. Kun kattoo katukuvaa, niin lähes kaikilla naisilla mies yli päätä isompi varsinkin julkkiksilla.
[/quote]
No ei mulle ainakaan pelkkä pituus ole mikään ansio,mutta tunnen kyllä vetoa isoihin mieheen.Siis pitkä,harteikas,lihaksikas.Joku pitkä ja laiha ei innosta. Ison miehen kanssa on vaan jotenkin turvallinen olo. Jostain kuntosalikestävyydestä en tiedä,en ole sen perusteella kumppania valinnut :D
AP taitaa olla joku alemmuuskompleksista kärsivä kääpiömies, joka yrittää päteä turhalla nippelitiedolla. Lyhyt mies on lyhyt mies. Onhan se noloa, jos nainen on miestä pidempi.
Olen itse 163 cm nainen ja seurustellut sekä 172 cm että 192 cm miehen kanssa. Nykyinen kihlattuni on 186 cm. Minulle pituudella ei ole ollut väliä mutta miehen on kuitenkin pitänyt olla reippaasti minua pitempi koska tunnen itseni naisellisemmaksi pienenä miehen rinnalla. 172 cm eksäni oli hyväkroppainen ja itsevarma eikä potenut mitään pituuskomplekseja joten en pitänyt häntä lyhyenä. Jos hänelle olisi ollut pituus ongelma, en olisi kiinnostunut miehestä.
192 cm mies oli liian pitkä minulle vaikka ei se eroon tietenkään vaikuttanutkaan. Jouduin katsomaan todella paljon ylöspäin, seksissä kasvot eivät olleet lähellekkään toisiaan ja pituusero oli erittäin huomattava. Nykyinen 186 cm tuntuu hyvältä: tunnen itseni pieneksi ja naiselliseksi hänen kanssaan mutta en joudu kurottelemaan liikaa esim. suudellakseni. Miehellä on vielä hyvä ryhti ja tuntuu että hän on suurintaosaa miehistä pidempi senkin takia.
Tästä on tehty tutkimuskin, jota nyt en tietenkään löydä tai muista mistä luin. Mutta faktuaalisesti on olemassa optimaalinen naisia viehättävä pituusero miehen hyväksi. Kun miehen pituus osuu tähän pituushaarukkaan, siis ei lyhyempi tai myöskään pitempi kuin optimi, on hän naisen silmissä tilastojen valossa puoleensavetävin.
Ihan käsittämätöntä. Omissa kirjoissani ihana pituudeltaan mies = 180 cm - 185 cm. Yli sen on jollain tavalla outoa ja liikaa, ja alle sen: no jaa... 40-50-v. sinkuissa on paljon juuri 170+ miehiä.
Lihakset ja salilla bodaamiset eivät kiinnosta ollenkaan. Miehessä on kyllä tärkeätä juuri pituus + tietty skrodeus, se on luonnostaan tai sitten se ei ole. Hartiat sen tekevät. Miten hirveän pitkiä te sitten olette, jos teille 180cm mies on muka lyhyt. En käsitä.
Jotenkin naurattaa nämä "lyhyt mies on lyhyt mies" ja tyyliin muita huonompi kommentit naisilta. Mitä mies itse sille voi minkä pituinen on? Pitääkö siitä jotenkin vittuilla ja saada itsetunto mieheltä alas? Jokaisella on oma makunsa ja jos oikeasti kemiat synkkaa niin sillä pituudella ei ole enää merkitystä.
terv. Nainen 170cm
No ei niin mikään. Olen 170 cm itse enkä koskaan ole valinnut seurustelukumppaniani pituuden perusteella. Harvalla itseäni lyhyemmillä kuitenkaan on ollut kanttia pyytää minua ulos, mutta niiden pituutta en ole sen enempää ajatellut joiden kanssa olen seuruustellut.
minäkin myönnän, että minusta ideaali mies olisi siinä 190-195 pitkä, koska olen itse 181 ja olisi kiva olla lyhyempi. tuosta kun on pidempi niin menee vähän pelottavaksi, en ole tottunut katsomaan ketään hirveästi ylöspäin :D herranjumala muuten, tajusin tässä pari kuukautta sitten, että monet 160 pitkät ystäväni katsovat minua yhtä paljon ylöspäin kuin minä 2 metristä miestä (mikä on minusta siis pikkusen pelottavaa...) apuua.
mutta siis pointtina, voisin realistisesti kuvitella seurustelevani n. 175-200 pitkän miehen kanssa. haluaisin sanoa, että en välitä ja pituudella ei ole väliä, mutta tulisi kieltämättä vähän kirahvi olo 165 pitkän miehen rinnalla... näitäkin pareja näkyy kyllä, ihailen heitä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:58"]
Jotenkin naurattaa nämä "lyhyt mies on lyhyt mies" ja tyyliin muita huonompi kommentit naisilta. Mitä mies itse sille voi minkä pituinen on? Pitääkö siitä jotenkin vittuilla ja saada itsetunto mieheltä alas? Jokaisella on oma makunsa ja jos oikeasti kemiat synkkaa niin sillä pituudella ei ole enää merkitystä.
terv. Nainen 170cm
[/quote]
En ole koskaan vittuillutkaan, ainoastaan jättänyt huomiotta "pienet" miehet. Siinä on vissi ero. T. toinen 170 cm
Ap:lla on alemmuskompleksi. Olisi hänenkin ehkä hyvä tutustua vipuvarren käsitteeseen, joka on pitkällä väistämättä lyhyttä suurempi ja nostaakseen saman massan, pitää hänen olla lihaksiltaan vahvempi. Samalla hän kuitenkin nostaa pidemmän matkan, joka tehoa laskettaessa pitää aina ottaa huomioon. Myös se, jos 199/93 kiloinen vetää 20 leukaa ja 165/65 saman, niin silti pidempi nostaa liki 30 kiloa enemmän ja vedon pituus saattaa sekin olla neljänneksen pidempi. En silti sanoa, että lyhyempi olisi aina esmes tappelussa heikompi, kun kyse on tekniikasta ja nuo pidemmät vipuvarret ovat epäedullisia mikäli vastustaja pääsee pitkän suojauksen sisäpuolelle. Mutta mitä väliä sillä on nykyaikana kumpi tappelun voittaa? En esimerkiksi itse käy todellakaan salilla siksi, että tappelisin kenenkään kanssa, vaan yritän pitää kroppani kunnossa ja sellaisena, joka on visuaalisesti naisten mieleen. Ja oon kyllä riittävän vahva siihen, että mikäli jokin mussa ärsyttää jotain, niin ei tartte karkuun juosta. Enkä edes ymmärrä miksi joku yrittäisi riitaa haastaa, kun salilla kannustetaan toinen toisiamme, lyhyestä pitkään eikä ole kertaakaan ketään osoittanut vihamielisiä aikeita? Että yritä nyt säkin rauhoittua ja mikäli sulla on oma kulta kotona, niin pidä kiinni hänestä ja muista, etteivät kaikki tykkää kaikista. Tuulimyllyjä vastaan on muutenkin turha taistella, sitä ei meistä kukaan voita ja menee vain naama väärinpäin.
Mies 29:
Korkea paino (lihasten) kannalta on myös harvinaisuus pienelle myönettäköön. Tosin avarage pitkä mies joka hyvin todennäköisesti ei harrasta liikuntaa missään muodossa ei ole mitään muhun verrattuna. Ja pitkän henkilön pitää päästä sinne yli 100kilon kiepeille, että se saa jotain aikaseksi koska itse olen 90kiloa.
Voimasta/kestävyydestä ei nyt ole sinänsä edes mitään hyötyä naisen tavoittelussa, eli lähinnä tässä on ulkonäölliset seikat, joilla yritetään tehdä vaikutus illuusiolla.
Mutta overall tietenkin pitkä mies on vahvempi, jos ne käy myös salia, mutta kehonpainon suhteen ei ole.