Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitkissä miehissä vetoaa?

Vierailija
02.05.2014 |

1. Ne ei ole sen vahvempia kuin 165-175 pituiset. Itseasiassa ainaskin salilla oon huomannut 10 vuoden aikana, että pitkät ovat olleet jostain syystä ne heikoimmat voiman kannalta. Niistä tulee vasta vahvempia siinä 110-120kiloisina, kun on treenannut kovaa yli 8 vuotta mutta harva siihen yltää.

2. Huonompi kestävyys. Paljon huonompi.

2. Eikö niskat tule kipeäksi?

Itse 172 pitkänä en osaisi kuvitella ottavani 185 metristä naista. Kun suurin osa naisista on 155-170, niin ihmettelen mihin ne sitä 185-195 tarvii?

Ja mitään vastaan ei ole ketää. Ihmettelen vain logiikkaa. Kun kattoo katukuvaa, niin lähes kaikilla naisilla mies yli päätä isompi varsinkin julkkiksilla.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hukkapätkämiehillä mitään tee. onneksi ne kuolee sukupuuttoon, kun naiset valitsevat pidempiä miehiä.

Vierailija
62/85 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:14"]

1. Ne ei ole sen vahvempia kuin 165-175 pituiset. Itseasiassa ainaskin salilla oon huomannut 10 vuoden aikana, että pitkät ovat olleet jostain syystä ne heikoimmat voiman kannalta. Niistä tulee vasta vahvempia siinä 110-120kiloisina, kun on treenannut kovaa yli 8 vuotta mutta harva siihen yltää.

2. Huonompi kestävyys. Paljon huonompi.

2. Eikö niskat tule kipeäksi?

Itse 172 pitkänä en osaisi kuvitella ottavani 185 metristä naista. Kun suurin osa naisista on 155-170, niin ihmettelen mihin ne sitä 185-195 tarvii?

Ja mitään vastaan ei ole ketää. Ihmettelen vain logiikkaa. Kun kattoo katukuvaa, niin lähes kaikilla naisilla mies yli päätä isompi varsinkin julkkiksilla.

[/quote]

Seksuaalisuus, voimakkuus, intensiteetti, arvaamattomuus, rajuus, lihakset. Siinäpä ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:24"]

http://en.wikipedia.org/wiki/Height_in_sports

Greater endurance

Greater power to weight ratio

Isoimilla se voima tulee tosiaan esiin siinä 110+ kiloissa, joka on harvinaisuus pitkille.

Jos te käytätte korkkareita 24/7, niin mikäs siinä. Kait se on ihan pätevä syy.

[/quote]

Miten niin 24/7? En käytä kuin juhlissa ja muissa iltamenoissa, mutta pitäisikö mies jättää kaikesta hauskasta paitsi? Töihin en ota mukaan, mutta siinähän se minun tilaisuus olisi kun olen silloin matalapohjaisilla kengillä liikkeellä. Olen 166 cm ja miehen pitää minun makuun olla vähintään sen 182 cm, lyhyemmät nyt eivät näytä miehekkäiltä vaikka lihasta olisi miten paljon.

Vierailija
64/85 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitsisin itseäni lyhyemmän miehen? Näyttäisi vaan huvittavalta. Nyt ollaan pitkä ja näyttävä pari, mä 178cm ja mies 200. Tuntuu hyvältä ja luontevalta.

Vierailija
65/85 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, kaikilla tuntemillani lyhyemmilläkin miehillä on kyllä naiset. Yksi on hyvä jos165 cm, mutta on sillä pari lastakin. 

Pahin on varmaan se jos on kauhean epävarma siitä omasta pituudestaan. Omia puutteitaan pitää vaan jotenkin kompensoida. Niinhän naisetkin tekee. Harva niistäkään 'täydellinen' on, mutta ovat taitavampia - ja halukkaampia - panostamaan siihen kompensointiin. 

Vierailija
66/85 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:25"]

"alemmuuskompleksi much?"

Aasialaiset naiset ei välitä pituudesta niin pahemmin. I'm happy with myself.

[/quote]

Aasialaiset naiset ovat usein suomalaisia lyhyempiä, heille riittänee vähempikin pituus.

Vierailija
67/85 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitää selittää miehistä ja voimasta ja vahvuudesta jos ei tiedä mistään mitään?

Vierailija
68/85 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut 169-193 senttisten miesten kanssa, tuon pisimmän kanssa menin naimisiin, mutta ei siinä se pituus vaikuttanut vaan hän oli mr. oikea. Ainutlaatuinen persoona, se oli heti menoa. Olin palavasti rakastunut tuohon lyhyimpäänkin mieheen ja varmasti mennyt hänen kanssaan silloin nuorena naimisiin, ellei suhteemme olisi kariutunut minusta riippumattomista syistä. Eli miehen pituudella ei ole muuta väliä, kunhan on hitusen minua pidempi. Olen 164 cm. Kaikki tuntuu luulevan, että kun nain sen pitkän, niin pituus on muka ollut yksi tärkeä tekijä. Pöh.

Vierailija
69/85 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä haluan katsoa miestä edes vähän ylöspäin. Mieheni on 13 cm pidempi ja se on juuri sopivasti, koska tykkään suudella paljon seksin aikana. Jos hän olisi paljon tuota pidempi, niin ei varmaan onnistuisi.

Vierailija
70/85 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pituus kuvastaa auktoriteettia joka taas kuvastaa mm. ansiotasoa sekä fyysistä että taloudellista turvallisuutta.

Naisen on taas ihan sopivaa olla lyhyt ja silloin miehen on jopa helpompi olla partneriaan pidempi eli naisen lyhyydestä voi olla jopa hyötyä. Miehelle pituus ja naiselle paino ovat tärkeitä. Tanakka lyyli on epäseksikäs ja jopa miehekäs ja sellaista miehet eivät erityisesti partnerikseen hae.

Useiden tutkimusten mukaan myös ansiotasoon vaikuttaa miehillä pituus ja naisilla paino. Siksi erityisesti kommentoidaan jos joku julkisuuden henkilö (nainen) on paksu tai mies lyhyt. Timo Räty ja Kaija Koo tulevat ekaksi tältä sivustolta esimerkkeinä mieleen. Tietty näitä on tuhansia muitakin.

Vierailija
71/85 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut noin 170-191-senttisten kanssa ja kaikkea siltä väliltä. Ei pituus ole missään vaiheessa ollut mikään juttu. Ensimmäinen mies taisi olla 185 ja toinen 191, mutta kyllä se pituus oli aika sivuseikka, jonkinlainen ylimääräinen bonus.

Nykyisessä miehessä viehätti eniten äly ja karisma. Vaikka hän on pitkä, ei hän mikään atleetti ole, vaan sellainen vatsakas nörtti, jolla on hieman etukumara ryhti ja paitaankin tulee hikiläikät tissien alle. Kaukana siis lihaksikkaasta könsikkäästä, mutta pois en vaihtaisi <3 <3 <3

Vierailija
72/85 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihanteellisinta olisi jos kummatkin olisivat yhtä pitkiä.

Vierailija
73/85 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah kaikki pitkät, skrodet miehet: panisin!

Vierailija
74/85 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 23:16"]

Minusta ihanteellisinta olisi jos kummatkin olisivat yhtä pitkiä.

[/quote]

Siinä jäisi aika moni ilman partneria. Tiedekin taitaa olla kanssasi eri mieltä, sillä usein sanotaan, että ideaalitapauksessa mies on 1,09 kertaa naisen pituinen. Mitä lähempänä tuota on, sitä onnellisempi on avioliitto. Tosin todella pitkät ja todella lyhyet saattavat ajatella, että pidemmän/lyhyemmän kanssa tulee "normaalimman" pituisia lapsia.

Vierailija
75/85 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, en lukenut vielä koko ketjua loppuun asti mutta osaisikohan joku selittää minulle jotain psykologisia tai biologisia syitä että miksi en pidä pitkistä miehistä :D jos jollain olisi teoria tähän?  Eli max 175 pituutta miehellä olisi mielestäni paras. Olen 165 pitkä nainen ja mieheni 5cm pidempi. en ole koskaan pitänyt pitkistä miehistä. 

mietityttää tämä siksi että kaikki ystäväni ovat sanoneet että miehen on oltava pitkä, enkä ymmärrä mikä siinä on?

Vierailija
76/85 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:55"]

Miehen pituus kuvastaa auktoriteettia joka taas kuvastaa mm. ansiotasoa sekä fyysistä että taloudellista turvallisuutta.

Naisen on taas ihan sopivaa olla lyhyt ja silloin miehen on jopa helpompi olla partneriaan pidempi eli naisen lyhyydestä voi olla jopa hyötyä. Miehelle pituus ja naiselle paino ovat tärkeitä. Tanakka lyyli on epäseksikäs ja jopa miehekäs ja sellaista miehet eivät erityisesti partnerikseen hae.

Useiden tutkimusten mukaan myös ansiotasoon vaikuttaa miehillä pituus ja naisilla paino. Siksi erityisesti kommentoidaan jos joku julkisuuden henkilö (nainen) on paksu tai mies lyhyt. Timo Räty ja Kaija Koo tulevat ekaksi tältä sivustolta esimerkkeinä mieleen. Tietty näitä on tuhansia muitakin.

[/quote]Suurin osa ihmisistä on aika samanpituisia. On liioittelua sanoa että pituus kuvastaisi jotain ansiotasoa tai "taloudellista turvallisuutta". Ainoastaan hyvin lievästi suurempi pituus keskivertoon nähden saattaa olla jossain yhteydessä menestymiseen. Selvästi muita pitemmät ovat tavallisesti keskivertoja tai sitten omaan kokoonsa rakastuneita räkälän ovenvartijoita tai vastaavalla mielenlaadulla siunattuja miehiä. 

-Mies 29v-

Vierailija
77/85 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ja naurettavia kommentteja tullut.

Yks ihana asia pitkän miehen kanssa on lusikassa nukkuminen. Siihen on niin mukava käpertyä kainaloon, kun uppoan siihen syliin kokonaan. Mies hengittää rauhallisesti hiuksiin ja silittää varpaitani omillaan :) Loistava unipaikka.

Vierailija
78/85 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäkäjäkä, miehet miehet aivan ihanaiset! Kaikkia teitä katsastan.. en viitsi jatkaa etten saa pervoilukannetta.

Vierailija
79/85 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lyhyehkö (164cm). Biologisesti ajatellen minun tulisi valita hyvin pitkä mies, jotta tulevilla lapsillani (etenkin pojillani) olisi pienempi todennäköisyys jäädä yhtä lyhyiksi kuin minä. Pitkät poikani saavat todennäköisemmin kauniin ja terveen vaimon, ja suku jatkuu geneettisesti hyvillä, terveillä jälkeläisillä. :)

Vierailija
80/85 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 23:32"]

Siinä jäisi aika moni ilman partneria. Tiedekin taitaa olla kanssasi eri mieltä, sillä usein sanotaan, että ideaalitapauksessa mies on 1,09 kertaa naisen pituinen. Mitä lähempänä tuota on, sitä onnellisempi on avioliitto. Tosin todella pitkät ja todella lyhyet saattavat ajatella, että pidemmän/lyhyemmän kanssa tulee "normaalimman" pituisia lapsia.

[/quote]

Aika mielenkiintoinen juttu. Itse oon aina ajatellut että täydellinen pituus miehelle ois 180. Oon itse 165 ja kun kerron sen tuolla 1,09 niin tulee se 180 tulokseksi :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän