Mitä puolisosi tekee nyt,
Kommentit (104)
Töissä kokkina, vapautuu kahdeltatoista.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:57"]
Mun mies on myös Tallinnassa. Luulenpa että seurue on tällä hetkellä jossain strippiklubilla tai vielä syömässä. :)
[/quote]
Äijäs on huorissa! :D
Luoja tietää. Routa porsaan kotiin ajaa.
Katselee sohvalla netistä urheilua.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:57"]
Mun mies on myös Tallinnassa. Luulenpa että seurue on tällä hetkellä jossain strippiklubilla tai vielä syömässä. :)
[/quote]
Äijäs on huorissa! :D
[/quote]
Voi ollakin, mutta tuskin. Ollaan usein yhdessäkin käyty strippareita katselemassa eikä hän ole alkanut sen takia pillua kärttämään, maksun kanssa tai ilman. :)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 23:06"]
Nukkuu mun vieressä, rankka työpäivä takana. Kohta vois herättää sen katsomaan yhtä sarjaa :3
[/quote]
Miks tätäkin pitää alapeukuttaa?? :D
Mitäs ap:n oma puoliso tekee? Pidän kohteliaana aloituksena sitä, että itsekin kertoo omasta tilanteestaan, eikä vain pörrää suoraan utelemaan muiden tekemisiä:). Kerron sitten kun sinäkin olet avautunut av:ssa.
Kattoo Pirates of the caribbeania
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 23:27"]Kattoo Pirates of the caribbeania
[/quote] Ei hitto sekö on menossa! Ja tietenki mulla on telkku kiini. Kiitti ku kerroit. Lähenki nyt tästä kyttäämästä muitten tekemisiä. Nii ja vastaan vielä että minun mies on tulossa kaverinsa luota ja tuo mulle ruokaa!!
Oi, olinpa epäkohtelias!
Ap:n puoliso on pelannut noin klo 17 alkaen ja juonut kaljaa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 23:25"]
Mitäs ap:n oma puoliso tekee? Pidän kohteliaana aloituksena sitä, että itsekin kertoo omasta tilanteestaan, eikä vain pörrää suoraan utelemaan muiden tekemisiä:). Kerron sitten kun sinäkin olet avautunut av:ssa.
[/quote]
Nukkuu mun vieressä, rankka työpäivä takana. Kohta vois herättää sen katsomaan yhtä sarjaa :3