Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä 40v kriisi tai mikä lie

Vierailija
02.05.2014 |

Ollut kyllä ikänsä aika ailahtelevainen ja äkkinäinen mutta viime aikoina mennyt koko ajan alaspäin. On kyllästynyt työhönsä, muttei etsi muutakaan eikä opiskelut kiinnosta. Aina väsynyt, hidas, jähmeä, huonomuistinen, äreä ja saattaa ihan pienestä suuttua ja huutaa. Tänään suuttui lapselle naurettavan pienestä jutusta ja puhui äkäisesti. Sitten taas oli lempeä myöhemmin, mutta käytös jäi vaivaamaan -ei auta lässytys jos ensin säikäyttää. Mies kuntoilee ja sitä jaksaa kyllä hyvin, välillä esim ulkona iloinen hassuttelija lasten kanssa. Seksipuoli toimii hyvin. Mutta mua alkaa inhottaa koko vetämätön mies, vielä kun on noin äksyn ailahteleva ja tänäänkin sanoi että "ihmisellä on oikeus näyttää kaikki tunteensa". Olen patistanut lääkäriin, muttei mihkään koe tarvetta lähteä, eihän edes parturiin saa mentyä. Lapsia vie lääkäriin yms osallistuu käskystä kyllä, oma-alotteinen ei todellakaan. Ruokaa laittaa. Eli on hyvää myös, mutta ei sillä kaikki kunnossa ole ja enitem vaivaa mitä tekisin, kun lapset usein jo sanovat että isi huutaa/on äkäinen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten testosteronitasot alkaa tippumaan jossain 35 tienoilla ja ne muuttuu pikku hiljaa naisiksi. Tää tietysti vain keskimäärin. Sun ukkosi voi olla jo tossa samalla tasolla kuin keskiverto 80 vuotiaat.

Vierailija
2/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa missä raja menee, mikä on lasten parhaaksi? Jos isä usein väsynyt ja äreä ja saattaa huutaa/puhua rumasti mutta on paljon hyvääkin, vai että äiti ja lapset eläisivät keskenään eri kodissa? kun tuo ei lääkäriin lähde/asioita hoida tasapainoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos testosteroni olisi alhaalla hän tuskin pystyisi lihaksia noin hyvin kasvattamaan kuntosalilla ja olisi nopeasti täydessä seisokissa? Siksi nuo aloitusviestiin laitoinkin.ap

Vierailija
4/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toimisitte?

Vierailija
5/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on stressaantunut.

 

En enää ihmettele erotilastoja, jos oikeasti näillä perusteilla ihmiset eroaa.

Vierailija
6/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun lasten tarvii kuunnella huutoa ja isän rumia puheita ja säikkyä? Lapsi sanoi, että "katottiin videoita, mä oisin kyl varmaan mieluummun leikkiny ulkona" niin mies meni naama punaiseksi että nyt jätkä (5v) ala vetää siitä... Suuttui kun lapsi ei ollutkaan tyytyväinen siihen mitä isän kanssa kotona tekuvät, mies suuttui että "lapsi valittaa äitille ja hänen vikansa muka lapsen kurja päivä". Lapsi säikähti ja meni äkkiä huoneeseensa. En äitinä tällaista hyväksy, lasten pitää kärsiä. Kun miehen tyyli vaan jatkunut eikä itse tee asialle nitään, huonommaksi menee ja me joudutaan kestämään. Ao

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kuulemma lääkäriin mene. Ja "vituttaa kun ei ole rahaa" ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta?

Vierailija
10/10 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:22"]

Jos testosteroni olisi alhaalla hän tuskin pystyisi lihaksia noin hyvin kasvattamaan kuntosalilla ja olisi nopeasti täydessä seisokissa? Siksi nuo aloitusviestiin laitoinkin.ap

[/quote]

 

Ei punttisalilla käynti vielä tarkoita, että t olisi kunnossa. 40 v miehet treenaa siellä kuin naiset. Eli lähinnä istuskelevat. Ja kikkelikin voi vielä toimia. Ei ne kaikki miinukset kerralla iske. Ton ikäsillä on vaan sen luonnollisen laskun lisäksi kaikki miinukset tossa mukana. Nukkuvat huonosti, tylsä elämä, alkoholi, ylipaino, ei kovaa treeniä, huono/terveellinen ruoka. Jos ihmettelet viimestä, niin ns terveellinen on aika usein sellasta joka on vielä omiaan alentamaan t:tä. 

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme