Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuiset naiset (myös miehet) ÄLKÄÄ käyttäkö reppuja julkisilla paikoilla!

Vierailija
02.05.2014 |

Niin juntin näköistä. Hirveän moni nykyään käyttää näitä junttireppuja ihan kaupungillakin, esim. kaupassa käydessään. MIKSI?

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 12:22"]

Ensimmäinen kommentoija on ehta juntti, koska käyttää tota "mitä sen sun persettäs kutittaa" -ilmausta. Äärijuntti ilmaus. 

Ja mä käytän reppua silloin, kun käyt kaupassa kävellen. 

[/quote]

Ajattelin ihan samaa! Selvä wt-merkki. :D

Vierailija
102/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista sinä ap pitkä vittu. Tyypillistä av:ta. Pahan mielen aloituksia, joita sadistiämmät tehtailevat. Käy kyllä lapsianne ja miehiänne todella sääliksi, kun tuollaisen kanssa joutuvat elämään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin tän aloituksen, luulin että ap oli tyyliin ryöstetty ja halusi varoittaa muita. Olen itse asunut maissa, joissa repussa ei tod kannata kuljettaa mitään kovin arvokasta, koska julkisilla ahtailla paikoilla joku vie sieltä jotain ja katoaa ihmisjoukkoon ennen kuin ehdit inahtakaan. Mulle ei siis käynyt koskaan mutta kaikki tästä puhuu ja varoittaa. Mut tähän on olemassa se niksi, et kuljettaa reppua etupuolella tällaisissa ruuhkapaikoissa.

Mut olikin AP:lla sitten ihan erilainen tämä huoli. Hohhoijaa.

Vierailija
104/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Olen monasti miettinyt, että näytän ihan dorkalta sotameikeissäni ja goottivaatekuksessani samalla, kun minulla on ISO limenvihreä reppu selässä :D Eipä silti haittaa, se reppu on selässäni ihan syystä, enkä siitä luovu sen käytännöllisyyden takia. Sinne saa monasti kahden ruokakassin verran ruokaa, kun oikein pelaa tetristä. Muutaman kerran on kahvat ja vetskarit vaan natisseet, kun olen sen repun niskaani heittänyt. Vielä on onneksi kestänyt ja toivottavasti kestää vielä toisetkin 11vuotta.

Vierailija
105/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:42"]

Kun näin tän aloituksen, luulin että ap oli tyyliin ryöstetty ja halusi varoittaa muita. Olen itse asunut maissa, joissa repussa ei tod kannata kuljettaa mitään kovin arvokasta, koska julkisilla ahtailla paikoilla joku vie sieltä jotain ja katoaa ihmisjoukkoon ennen kuin ehdit inahtakaan. Mulle ei siis käynyt koskaan mutta kaikki tästä puhuu ja varoittaa. Mut tähän on olemassa se niksi, et kuljettaa reppua etupuolella tällaisissa ruuhkapaikoissa.

Mut olikin AP:lla sitten ihan erilainen tämä huoli. Hohhoijaa.

[/quote]

Jep, minä taas ajattelin, että joku on ruuhkassa huitaissut ap:ta repulla naamaan ja että häntä siksi ärsyttää.

Vierailija
106/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovun repusta, jos sinä ap olet hyvä ja kannat aina kaikki ostokseni. Alatko orjakseni?

Vierailija
107/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsiveskahan on mummotyyliä. Nyt kuljetaan reppu selässä.

Vierailija
108/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lähdin matkalle läppärilaukku ilman läppäriä ja sinne laitoin pikkutavaraa siis olalla kannettava. Ei tullut mitään piti ostaa reppu.

Vierailija
109/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän reppua käsilaukkuna,se on mielestäni käytännöllinen.Anteeksi kun asetan oman mukavuuteni tuntemattoman palstamamman esteettisten mieltymysten edelle!

Vierailija
110/112 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppua käytetään siksi, että siinä saa erittäin kätevästi kuljetettua kohtuullisen suuren määrän tavaraa, toisin kuin esim. "pienessä naisellisessa nahkarepussa". Voi vittu taas näitä juttuja. Kaikesta sitä saakin revittyä aihetta alentaa muita, kun itsellä on tarpeeksi huono olo.

Vierailija
111/112 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 11:44"]Niin juntin näköistä. Hirveän moni nykyään käyttää näitä junttireppuja ihan kaupungillakin, esim. kaupassa käydessään. MIKSI?

[/quote]

Ime kelliäs!!!!! Varmaan kysyn sinulta mitä käytän, kun reissuun lähden!

Vierailija
112/112 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käyttää työnantajan reppua, jossa kuljee työnantajan läppäri, kun siirtyy paikasta toiseen tekemään töitä. Oli juntin näköistä tai ei, niin järkevää eikös?

Itse käytän reppua, jos olen menossa esim. lasten kanssa Korkeasaareen, se on paljon fiksumpi ergonomian kannalta kuin joku laukku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme