Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuiset naiset (myös miehet) ÄLKÄÄ käyttäkö reppuja julkisilla paikoilla!

Vierailija
02.05.2014 |

Niin juntin näköistä. Hirveän moni nykyään käyttää näitä junttireppuja ihan kaupungillakin, esim. kaupassa käydessään. MIKSI?

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken on in ja sopii kaikenikäisille. 

Vierailija
82/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 11:44"]

Niin juntin näköistä. Hirveän moni nykyään käyttää näitä junttireppuja ihan kaupungillakin, esim. kaupassa käydessään. MIKSI?

[/quote]

Tiedätkö sinä ollenkaan mikä se reppu on, historia jne. Niin juntin näköistä raahata sitä lentolaukun kokoista olkalaukkua paikasta toiseen, toinen olkapää vähintään 10cm toista alempana. Vielä juntimpaa on se, että sinun ryhtisi ja selkäsi on lopullisesti pilalla viimeistään viisikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehe, minäkin ajattelin noin 14-vuotiaana. sitten kun aloin kantaa koulukirjoja yms. repussa niin vuosia vaivanneet niskakivut hävisivät :) teinit ahtavat painavat tavaransa käsilaukkuihin, aikuiset osaavat olla jo käytännöllisiä kun ei mopopoikien mielipiteet kiinnosta

Vierailija
84/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 11:44"]

[/quote]

se on selälle parhain vaihtoehto joten käytän aina kaupungilla, töissä ja missä vaan. älä katso jos sun sieluun sattuu ap. mun selkään ei!

Vierailija
85/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse käytä reppuja, mutta minusta niiden käyttäminen aikuisillakin on ihan ok. Ainoa mikä itseäni harmittaa on ne reppujenkäyttäjät, jotka eivät huomioi muita kanssaihmisiä ollenkaan. Esim. kaupassa  tai bussissa seistään keskellä ahdasta käytävää megareppu selässä eikä senttiäkään voida hievahtaa, jotta päästettäisiin muut ihmiset ohi. Miten vaikeaa se on toisille tajuta, että se täyteenahdettu reppu vie tilaa, eikä sen kanssa voi viipottaa miten tahansa, muita huomioimatta? 

Vierailija
86/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse käytä reppuja, mutta minusta niiden käyttäminen aikuisillakin on ihan ok. Ainoa mikä itseäni harmittaa on ne reppujenkäyttäjät, jotka eivät huomioi muita kanssaihmisiä ollenkaan. Esim. kaupassa  tai bussissa seistään keskellä ahdasta käytävää megareppu selässä eikä senttiäkään voida hievahtaa, jotta päästettäisiin muut ihmiset ohi. Miten vaikeaa se on toisille tajuta, että se täyteenahdettu reppu vie tilaa, eikä sen kanssa voi viipottaa miten tahansa, muita huomioimatta? 

Vierailija
87/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
88/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä jokin valtakunnallinen muotipoliisi?

Vierailija
89/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pyh, selkäsairaana, minulle on yksi lysti mitä tyylinipot ajattelee, kun reppu selässä autottomana taaperran.

Vierailija
90/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se totta, että reppureiskat vievät kaiken tilan ratikoissa, eivätkä edes halua antaa tilaa ohikulkijoille.

Vierailija
91/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mikä myötähäpeä aloittajan puolesta. 

Vierailija
92/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kaupungilla, käyn kaupassa fillarilla. Miten muuten toimin järkevästi kuin reppu selässä?  Ehkä jossain maalla missä mennään autolla markettiin ei tarvita reppua. Pyörällä se on ainoa järkevä vaihtoehto. Kätevä ja toimiva. Lisäksi muodikas, huom. Että lenkkarit on muodissa. Ei tennarit.

Vierailija
93/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten monen päivän olen pilannut :( Aamulla lähden fillarilla töihin, eväät kulkevat kätevästi repussa lompakon yms. ohella. Kotimatkalla voisin poiketa matkan varrella olevaan kauppaan hakemaan maitopurkin, leipää tai muuta tarvittavaa, näpsäkästi pakata nämäkin reppuun ja matka jatkuisi taas polkien kotiinpäin. Työmatka viitisen kilometriä, autoa en omista.

Hitsi miten olen nolo :'( En ole tähän mennessä tajunnut kuinka maitopurkin ostokin vaatii sen että laittaudun nätiksi ja rahjustan takaisin kyseiseen kauppaan parin kilometrin takaa käsilaukku olalla, meikit naamalla ja ehkä myös korkkarit jalassa sitä maitopurkkia hakemaan :(

Vierailija
94/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen pyörällä liikenteessä, niin tasan käytän reppua. Ei kait sen nyt tartte mikään lasten Spider Man -olla, mulla ainakin on Adidaksen reppu, joka on ihan aikuisille tarkoitettu.

Ap:n periaatteellahan sit lenkkarit, lapaset ja pipotkin kuuluu varmaan lapsille, kun ne niitä enemmän pitää...

Vierailija
95/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 11:54"]

Ei se mitään, jos niitä käyttää, mutta kun ei tajuta, että se reppu sojottaa siellä takana ja huidotaan menemään jossain ruuhkabussissa niin, että lähellä olevat saavat sitä repusta osumaa! Eikä ole edes harvinaista!

No, alan huitaisemaan käsilaukullani takaisin.

[/quote]

Tai muuta takaisin landelle/pikkukaupunkiisi? Helsingissä syntynyt oppii ottamaan huomioon muut jo äidinmaidossa. Eli reppuakin on mukana pidettävä, sitä ei kysytä sinulta. Ja kaksi kättä vapaana bussissa on usein elinehto, että pysyy seistessä pystyssä.

Vierailija
96/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei muuten noi repug haittaa, mutta siis onhan se nyt vaan totuus, että repun kanssa sopii sellainen sporttinen tyyli. KOKKARIT JA REPPU on maailman hirvein yhdistelmä!!! Huh..

Vierailija
97/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups siis korkkareita tarkotin :D

Vierailija
98/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 20 vuotta vanha reppu ja käytän edelleen jos tarvis.

Vierailija
99/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, käytänpäs! Ja mun mieskin käyttää! Me myös reppureissataan :D

Vierailija
100/112 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon ruokaostokset on hankala kantaa kotiin pyörällä ilman reppua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi