Aikuiset naiset (myös miehet) ÄLKÄÄ käyttäkö reppuja julkisilla paikoilla!
Niin juntin näköistä. Hirveän moni nykyään käyttää näitä junttireppuja ihan kaupungillakin, esim. kaupassa käydessään. MIKSI?
Kommentit (112)
Löysin kivan repun Sisiliasta Kiinalaiselta kauppiaalta ja ei maksanut kun 10 eu. En raatsi käyttää sitä arkena.
Haha! :D oon juntti! Kyllä se reppu on aika jees kun pyöräilee töihin muutaman kilsan suuntansa. No onneksi mulla on laaadukas, siisti Haglöfsin reppu, eikä sentään mikään ihan risanen vanha..
Mikäli mulla ei ole mukana läppäriä, niin otan kyllä laukun, mutta läppäri on vähän helpompi kuljettaa repussa.
Käytän reppua silloin kun on paljon kannettavaa ettei selkä väänny vinoon.. Voisin tietysti olla käyttämättäkin, mutta sitten ap valittaisi siitä että joutuu näkemään kieroselkäisiä ihmisiä.
Arvaas, milloin käytän reppua? Kun se kerran sinua niin kiinnostaa. Olen silloin menossa balettitunnille. Ballerinat harvemmin pilaavat kroppansa tasapainoa typerällä urheiluolkalaukulla. Siksi siis urheilureppu, jossa varusteet. Mielestäni juntimpaa on käydä monessa muussa paikassa kuin balettitunnilla ja siihen reppu on paras. Että ole hyvä vaan tiedosta.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 11:44"]
Niin juntin näköistä. Hirveän moni nykyään käyttää näitä junttireppuja ihan kaupungillakin, esim. kaupassa käydessään. MIKSI?
[/quote]
Kokeile itse roijata ostoksia pyörän kyydissä. Joten todellakin aion jatkaa repun käyttämistä, jos olen liikkellä pyörällä tai lenkkeilen.
Sitten kun sinullakin alkaa ikää olemaan enemmän, tulet tajuamaan sen, ettei muiden mielipiteillä ole oikeasti mitään merkitystä. Silloin voi käyttää reppua, pyöräilykypärää, leggareita, mummoalusvaatteita, crokseja, villasukkia, kumppareitta ja sadevaatteita ihan ihmisten ilmoilla, eikä haittaa yhtään, vaikka joku teini naureskelisikin. =)
Multa kysyi tuttavan kolmasluokkalainen et miks sulla on reppu? Onneksi äitinsä oli viisas ja tokaisi vaan että katos kun sillä on kyynärsauvat ja muuten ei pystyis mitään kantamaan. Onko tosiaan niin junttimaista kun aikuisella on reppu? Näköjään on. No mä kuljetan reppuani sinne minne meenkin. Tilaisuudesta riippumatta. Mulla kulkee mukana lääkkeet ja apuvälineet joita käytän monta kertaa päivässä. Samoin ostokset. Mutta ehkä repun käyttö on mulle tärkeimpiä asioita tässä elämässä. Häiritköön ketä tykkää.
Ai, ite inhoon käsilaukkuja. Ihan paniikissa niitä kyynärtaipeissa kannellaan.
T. Se, jolla on komea reppu.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 12:20"]Olen vasta 22-vuotias, mutta mun oikea olkapää on alempana kuin vasen ahkeran käsilaukun käytön vuoksi. En keksi äkkiseltään mitään syytä vaihtaa reppua enää takaisin käsilaukkuun, mikäli kannettavaa on yhtään enempää kuin se lompakko, puhelin ja avaimet.
Aloittaja ei varmaan pyöräile minnekään (ainakaan pyörällä jossa on matala ajoasento), koska muuten hän tietäisi ettei tsygän kanssa voi yksinkertaisesti käyttää käsilaukkua.
[/quote]
Mulla myös, olen tosin 10 vuotta vanhempi. Keuhkon kuvattiin lääkärissä, oli puhtaat, mutta lääkäri kiinnitti huomiota siihen kuvaan. Ei ole skolioosia, mut ryhti mennyt vinoksi kiitos painavan laukun. Tottahan se oli, peilistä katsoen huomaa että oikea olkapää on pari cm matalammalla kuin vasen. Ostin heti repun. Laukkua käytän enää juhlissa, muuten kun on kannettavaa on aina reppu. Onhan laukku kauniimpi, mutta vielä kauniimpi ja tärkeämpi on hyvä ryhti.
Haastan kaikki laukun käyttäjät peilin eteen tutkimaan onko olkapäät samalla tasolla.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 11:49"]
Voi luoja sentään. eikö yksi reppuketju riittänyt? Kun kulkee reppu selässä, ovat molemmat kädet vapaana.
Ja ihan sinun kiusaksesi käytämme reppua!
[/quote]
Voi luoja sentään, ketjuja tulee lisää sitä mukaa, kun aiheeseen tartutaan. Tyhmät ihmiset provosoituvat milloin mistäkin ja yrittävät selittää yhtä tyhmälle ap:lle milloin mitäkin, vaikka järkeily on yhtä tyhjän kanssa.
ai kamalaa, musta on ihan kamalaa että pidät nolona, täytyy tunkea tämä uusi ihanuuteni varmaan kaappiin kun on niin mauton. kiitos muotipoliisi kun olit taas paikalla pätemässä niin en nyt sitten nolaa reppuineni itseäni jos sinuun törmään.
http://www.net-a-porter.com/product/432736/Stella_McCartney/beckett-faux-leather-backpack#
kaapissa on myös rinkka, aina mukana pidemmillä matkoilla. salikassina käytän reppua ja ostin poikaystävälleni just repun synttärilahjaksi. Vittuillakseni sulle, käytän tästä lähtien reppua öisinkin.
Reppuhan on hyvä kantoväline ja ergonominen. Itse en kanna reppua, koska en tee töitä kotona, työn luonteesta riippuen etätyö ei ole mahdollista, eikä reppu sopisi tyylini :) Ainoa asia, mikä reppuihmisissä kiukuttaa on välinpitämättömyys julkisissa liikennevälineissä. Reppuselkäinen ei ehkä tajua, että kantamus saattaa kolauttaa ruuhkabussissa tai -junassa istuvaa matkustajaa päähän/silmään/ohimoon. Se vie muutenkin tilaa, joten reppu selästä ja jalkoihin ruuhkajoukkoliikenteessä!
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 13:50"]
Hei kaikki reppulija (juntit) lajikaverit. Hymyillään kun julkisella paikalla ohitellaan.
Katselimme Malmin Prismasta sopivaa kauppareppua. Aikuiselle sopiva tarjonta puuttui. Koulu-/vaellus-/päiväretkireppuja oli tarjolla. Ei ole kivaa kun selässä oleva reppu näyttää omakotialueen postilaatikolta. Aikuisen oikeasti ostaisin repun joka on sopivan tilava, pönöttämätön, tarkoittaa reppua joka laskeutuu tyhjänä selkää vasten mahdollisimman litteäksi. Toivoisin "kauniita" yksivärisiä reppuja kauppoihin.
[/quote]
Minullakin oli vaikeuksia löytää tarpeeksi isoa reppua, juuri kauppakassikäyttöön. Markettien reput ovat järjestään kovin pieniä, lasten koulurepuiksi sopivia. Lopulta oli pakko ostaa se reppu ebaysta, kun kotimaisista kaupoista ei vain löytynyt sellaista kuin etsin.
Minä juntti se käytin mieheni Deuterin tilavaa vapaalaskureppua pari syksyä sitten, kun olin 5päivää Roomassa työmatkalla (tai oikeastaan kurssilla). :D Päätin, että lähen pelkillä käsimatkatavaroilla liikenteeseen ja tuo reppu oli aivan loistava valinta. Erittäin hyvin mahtui kaikki tarvittava mukaan (kyseessä oli labrakurssi, joten mitään rypistyvää businesskampetta ei ollut tarvis ottaa mukaan..; ) ). Oli tietty joku pieni käsiveska myös.
Pyöräilen kesät talvet työmatkat ja siinä olen mieltynyt käyttämään olan yli menevää ns. messenger-laukkua, jossa kulkee vaihtovaatteet, eväät, u-lukko jne. Tuossa hommassa tykkään, että reppu hiostaa ja painaa liikaa.. :) Junttihan tuokin kapsäkki varmaan..
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 12:07"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 11:57"]Mitä se sulta ap on pois, jos joku toinen näyttää (sun mielestä) juntilta? Joitain meistä kiinnostaa käytännöllisyys ja mukavuus enemmän kuin ulkonäkö. Taidat olla aika kana.
[/quote]
Älä loukkaa kanoja. Ne ovat puuhakkaita, vaatimattomia ja aika älykkäitä otuksia.
[/quote
Niinpä! Ihana kun on hyväkin ihmisiä olemassa.
Joo en käytä reppua. Harvoin edes käsilaukkua.
t. Se nainen jonka tavarat mahtuu taskuun.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 11:51"]
http://kuvat.uusisuomi.fi/sites/default/files/imagecache/artikkelikuva_std/kuvat/BP8H3251.jpg
[/quote]
Reppu onkin oikea katseenvangitsija tässä kuvassa.
Ihan sama mitä ajattelet! Ei olla Etelä-Koreassa etkä sinä määrää sielläkään saako reppuja käyttää tai ei.
Ap asuu Porvoossa.
Mä vihaan reppuja, mutta käytän sellaista silti joka päivä, koska selkä on paskana. Kaikki kivat käsilaukut kotona kaapissa. Tuskin koskaan palaan niihin.
Hei ap, sinä tyylikkyyden jumalhahmo.
Reput ovat olleet taas jonkin aikaa "in". Että se siitä junttiudesta.
Terv. Trendipelle, joka käy Stockan herkussa aina repun ja mummomersun kanssa. Ja jota ihan hulluna kiinnostaa mitä muut hänen varusteistaan ajattelee.
Siksi että on helpompi käyttää reppua jossa on lapsen vaihtokamppeet, vaipat yms. ja kantaa lasta sylissä kuin että laukku retajaisi olalla ja putoilisi.Näin helpompi, siksi käytän reppua eikä haittaa yhtään mitä joku ajattelee. Ajatelkoon mitä lystää jos ei ole muuta tekemistä :D