Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mistä syystä olet PETTÄNYT kumppaniasi?

Vierailija
02.05.2014 |

Nyt kun tuota pettämiskeskustelua käydään täällä pitkin ja poikin, niin te jotka olette joskus pettäneet tai petätte, niin miksi teette tai olette tehneet sitä?

Olen nainen ja olen pettänyt kahta exää (kihlattua), ja minä olin myös se heidät jättävä osapuoli.

Ensimmäinen tapaus oli uskollinen mutta ärsyttävä. Olin parissakympissä ja sain todella paljon kehuja muilta miehiltä, johon en reagoinut mitenkään erikoisesti eli olin vaan että kiitti nyt sitten, mutta aina kun minua kehuttiin niin hän kehui jotain minua "huonomman näköistä" naista. Eli jos joku hänen kaverinsa sanoi että minulla on hyvät sääret niin hän sanoi jostain satunnaisesta vastaantulevasta että tuolla on paremmat sääret kuin sulla ettei hän käsitä miksi minua kehutaan, vaikka nainen olisi ollut 20+ kiloa ylipainoinen ja säärissä tai muussa ei hirveästi kehumista. Eräs nimekäs mallitoimisto lähestyi minua ja tarjosi töitä mutta hän sanoi että älä nyt luule itsestäsi liikoja että ne varmaan kysyy kaikkia sinne! Ajattelin että pettämällä pääsen tuollaisesta kateellisesta jankuttajasta parhaiten eroon. Niin pääsinkin, ja sain uutta arvoistani seuraa joka tosin ei kestänyt kuin vuoden. Tuota exää varmaan v-tutti kun näki minun kuviani lehdissä säännöllisin väliajoin tuon jälkeen, tajusi että pärjäsin jopa hyvin siinä hommassa kun sitä tein ;)

Seuraava tapaus oli uskollinen, kuin koiranpentu mutta niin mammanpoika! Päästi äitinsä sekaantumaan kaikkiin meidän asioihin eikä sanonut vastaan vaikka tämä haukkui ja nimitteli minua. Ajattelin mielessäni että "petä" nyt sitten poika minua äitisi kanssa niin minä haen muuta MIESseuraa. Petin ja jätin.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 09:13"]

Aika outoa, että ap:lla ne syyt ovat nyksissä! Haha. Kyllä ne ovat ihan sinussa ap, rakastutko toiseen, kyllästytkö nyksään, hairahdatko himoissasi... mitä näitä syitä nyt on.

Itsepetosta ap, itsepetosta.

[/quote]

kuka kysyi sulta yhtään mitään?

[/quote]

Ap

Vierailija
42/53 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävät ihmiset ovat yksinkertaisesti selkärangattomia luusereita. En katselisi sellaista ihmistä hetkeäkään. Turha siinä on mitään yrittää selitellä..Kuten joku yritti tuossa edellä:

"--- Mutta kuten jokainen aikuinen, joskus suhteessakin ollut, ihminen varmasti tietää, syyt pettämiseen on usein hyvin moniselitteisiä ja riippuvaisia eri asioista  vuosienkin aikajänteellä ja niitä on hirmuisen hankalaa alkaa selittämään tuntemattomille ihmisille jotka lukevat vastauksia kuin piru raamattua."

Säälittävää. Hyvin säälittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:42"]

Pettävät ihmiset ovat yksinkertaisesti selkärangattomia luusereita. En katselisi sellaista ihmistä hetkeäkään. Turha siinä on mitään yrittää selitellä..Kuten joku yritti tuossa edellä:

"--- Mutta kuten jokainen aikuinen, joskus suhteessakin ollut, ihminen varmasti tietää, syyt pettämiseen on usein hyvin moniselitteisiä ja riippuvaisia eri asioista  vuosienkin aikajänteellä ja niitä on hirmuisen hankalaa alkaa selittämään tuntemattomille ihmisille jotka lukevat vastauksia kuin piru raamattua."

[/quote]

Elämä on.

Vierailija
44/53 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään syystä. 24 vuotta yhdessä.

Vierailija
45/53 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni on kiltti ja mukava mies, mutta päädyin silti pettämään. Ex haki töitä toiselta paikkakunnalta töitä kysymättä ollenkaan minun mielipidettäni. Sitten saatuaan töitä kertoi vaan että muuttaa nyt joksiskin aikaa sinne toiseen kaupunkiin työn takia. Enhän nyt voinut sitä kieltääkään, joten sinne se muutti. Sanoi, että ajatelee meidän parasta ja tulevaisuutta tekemällä paljon töitä ja rahaa.

Mulle tärkeää elämässä ei ole raha ja menestys (käyn töissä jos joku miettii!!) vaan yhdessäolo ja rakkaus. Olisin halunnut mennä naimisiin ja alkaa perustamaan perhettä, joten miehen muutto oli kuin märkä rätti vasten kasvoja. Henkisesti aloin heti ajautumaan eroon miehestäni hänen lähdettyään. Olin vihainen ja pettynyt. En ole ikinä uskonut kaukosuhteisiin ja tiesin ettei se tulisi toimimaan.

Miehen oltua 7 kk poissa tapasin työpaikalla erään toisen miehen. Töissä juteltiin aina välillä enkä ikinä puhunut mitään kumppanistani. Sitten eräänä päivänä tämä toinen mies pyysi minua kahville - ja minä lähdin. Menimme töiden jälkeen muutamille ja siitä miehen asunnolle vielä juomaan viiniä. Asunnolla yksi asia johti toiseen ja lopulta yhteiseen yöhön.

Seuraavana päivänä soitin miehelleni ja kerroin mitä tapahtui. Siitä on nyt viisi vuotta ja olen sinkku tällä hetkellä

Vierailija
46/53 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:42"]

[/quote]

I rest my case. 

Kiitos kun kommentillasi alleviivasit mitä tarkoitin :)

Vierailija
47/53 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pihtasi lähes puoli vuotta eikä häntä kiinnostanut minun haluni tai tyydytykseni yhtään.

Vierailija
48/53 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 v petin viikon tunnettua " poikaystävää" toisen kaa, kenestä tykkäsin eniten. Omasta mielestäni en ollu suhteessa vaan vasta tutustumassa siihen. Samana päivänä ilmoitin , et haluaisin olla sinkku . Sen jälkeen en pettänyt ketään. Aviossa n 27 v

Vierailija
49/53 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt mistään syystä. En arvosta sellaista. Olen ollut pitkässä suhteessa, jossa on ollut kaikkea muuta kuin helppoa, joten pidän kaikkia syitä tekosyinä.

Vierailija
50/53 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 09:21"]

tässä nykyisessä suhteessani aion pettää - se että mies pihtaa vuodesta toiseen on todella masentavaa ja musta tuntuu että olen hävittänyt oman naiseuteni.

[/quote]

On ilman muuta kamalaa jos tuntee kadottaneensa naiseutensa, ei niin pitäisi kenelläkään olla, mutta kamalalta kuulostaa myös se, että ratkaisuksi aikoo pettää! Ootko ajatellut, että itse asiassa mikään ei takaa, että saat naisena parempaa kohtelua "rikostoveriltasi"? Ja jos tyydyttävää pettäjäkumppania ei löydy, niin jatkatko pettämiskokeiluja ja otat riskin rikkoa perhe ja traumatisoida rakkaat lapsesi? Panokset ovat valtavat ja riskit myös, varmasti tiedät sen hyvin.

MUTTA saanko kysyä, että miksi ette/et hae tukea tai apua niin, että tilanne voisi parantua? Eikö se olisi paljon parempi, hedelmällisempi ja turvallisempi ratkaisu kuin pettäminen - tässä kaksi hyvää linkkiä, joista voi saada konkreettista ja asiantuntevaa tukea, suosittelen :) http://www.katajary.fi/suhteen-kriiseihin/mista-muualta-voin-loytaa-apua http://www.parisuhteenpalikat.fi/materiaalia/luennot/seksuaalisuus.pdf

Vierailija
51/53 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin aviomiestäni kahdesti parisen vuotta sitten. En oikein osaa vastata että miksi tein niin. Yksi syy oli varmaan oma masennukseni ja kaipasin jotain jännitystä elämään. Mies on myös reissutöissä ja olo on monesti kuin yh:lla. Mies on antanut anteeksi ja avioliittomme on jatkunut pettämisestäni huolimatta. Häpeän tekojani ja olen kiitollinen miehelleni että antoi anteeksi ja suhteemme on nykyään vahvempi ja läheisempi.

Vierailija
52/53 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin lasteni isää, koska olin täysin hukassa itseni kanssa. En todellakaan syytä siitä miestä, vaan pelkästään itseäni. Enää en pettäisi ketään koskaan, se ei ratkaise yhtään mitään. Ainoastaan tekee paskan olon pahimmillaan usealle ihmiselle. Kadun pettämistä aivan valtavasti.

Oli se ongelma mikä tahansa, se ei hoidu vieraiden sukuelinten kohtaamisella.

Vierailija
53/53 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyden puute tappaa mut hitaasti!

Seksiä olisi jos viitsisi ja jaksaisi enää pelkän esileikin varassa kiihdyttää itseään 0-100 mutta kun se ei sitten tunnut miltään, kaikki tuntemukset jää vesirajalle enkä saa siitä mitään muuta kuin jonkinlaisen  hyvin paikallisen laukeamisen. Haluan rakastelua pelkän seksin sijaan ja että se tuntuu päästä varpaisiin!! Hatuttaa kun kuitenkin olen se halukkaampi ja aktiivisempi osapuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme