En halua että mieheni enää kyyditsee minua
Eilen oli ihan hirveä reissu kauppaan, vaikka mies odotti minua autossa.
Kommentit (26)
Ai pyörällä vai niin että saadaan lumeton joulu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei käy kaupassa?
Ei se halua käydä kuin tiistaisin ja ostaa mahdollisimman vähän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse kyyditse itseäsi?
En voi menierin takia ajaa autoa ja pyörällä en pystyssä pysy.
Nyt on keinot vähissä sitten, taksillakaan ei ole varaa mennä.
Osta aikuisten kolmipyörä. Sellaisilla muutkin liikuntavammaiset ajavat.
Ammattivalittaja taas inisee elämänsä pieniä vastoinkäymisiä.
Niin, et vielä kertonut, että MIKSI et halua miehen kyydissä mennä. Urputtaako se siitä vai millä tavalla se on epämiellyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on keinot vähissä sitten, taksillakaan ei ole varaa mennä.
Ei oikein olisi mutta pakkohan se on kun ei muuta voi.
Vierailija kirjoitti:
Niin, et vielä kertonut, että MIKSI et halua miehen kyydissä mennä. Urputtaako se siitä vai millä tavalla se on epämiellyttävää?
Ensiksi se ei halua kyyditä, sitten se huutelee kaupassa, että nyt ostat tavarat äkkiä.
Mies tilaa ja maksaa ruokaupasta tuotteet, jotka toimitetaan teille kotiin.
Huimaus on riski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi se ei halua kyyditä, sitten se huutelee kaupassa, että nyt ostat tavarat äkkiä.
Sieltä autosta huutelee kauppaan?
Ammattivalittajan paakamylly se vaan jaksaa paskaa jauhaa 24/7.
Teet ostoslistan ja pistät miehesi käymään kaupassa. Huudelkoot itselleen siellä vauhtia :)
Vierailija kirjoitti:
Mies tilaa ja maksaa ruokaupasta tuotteet, jotka toimitetaan teille kotiin.
Huimaus on riski.
Ei todellakaan suostu tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee yhtäaikaa kauppaan kun vie minut. Huutaa silloin ja ostaa energiajuoman, että jaksaa odottaa autossa. Jos ostosreissu kestää liian kauan, tulee huomauttelemaan kassalle.
Vierailija kirjoitti:
Teet ostoslistan ja pistät miehesi käymään kaupassa. Huudelkoot itselleen siellä vauhtia :)
Ei osta listan mukaan, jättää puolet pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee yhtäaikaa kauppaan kun vie minut. Huutaa silloin ja ostaa energiajuoman, että jaksaa odottaa autossa. Jos ostosreissu kestää liian kauan, tulee huomauttelemaan kassalle.
Älä nyt viitsi, ei tuota usko kukaan. Itse unohdit, jo mitä satuilit aluksi ja nyt koristelet juttua, kun puhuit itsesi pussiin.
Miksi mies ei käy kaupassa?