Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua että mieheni enää kyyditsee minua

Vierailija
12.12.2020 |

Eilen oli ihan hirveä reissu kauppaan, vaikka mies odotti minua autossa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, et vielä kertonut, että MIKSI et halua miehen kyydissä mennä. Urputtaako se siitä vai millä tavalla se on epämiellyttävää?

Ensiksi se ei halua kyyditä, sitten se huutelee kaupassa, että nyt ostat tavarat äkkiä.

Sieltä autosta huutelee kauppaan?

Tulee yhtäaikaa kauppaan kun vie minut. Huutaa silloin ja ostaa energiajuoman, että jaksaa odottaa autossa. Jos ostosreissu kestää liian kauan, tulee huomauttelemaan kassalle.

Älä nyt viitsi, ei tuota usko kukaan. Itse unohdit, jo mitä satuilit aluksi ja nyt koristelet juttua, kun puhuit itsesi pussiin. 

Eilen se juuri käyttäytyi noin, kyllä muut asiakkaat sitä katsoivat ihmetellen.

Vierailija
22/26 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on tosi hankala ihminen, kun hänen kanssaan elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en aja autoa adhd:n takia ja meilläkin menee noin että mies ajaa mut kauppaan ja mä saan yksin pakata nelihenkisen perheen viikon ostokset. Mies joko istuu autossa tai käy sillä välin jossain muualla ja mä saan odottaa täysien ostoskärryjen kanssa että hän tulee takaisin, tai sitten hän on parkkeerannut jonnekin ihan muualle kuin mihin on mut jättänyt, ja pyörin ympäri parkkipaikkaa etsimässä autoa.

En ole ap tai muukaan ammattivalittaja, mutta tuollaisia miehiä on.

Vierailija
24/26 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en aja autoa adhd:n takia ja meilläkin menee noin että mies ajaa mut kauppaan ja mä saan yksin pakata nelihenkisen perheen viikon ostokset. Mies joko istuu autossa tai käy sillä välin jossain muualla ja mä saan odottaa täysien ostoskärryjen kanssa että hän tulee takaisin, tai sitten hän on parkkeerannut jonnekin ihan muualle kuin mihin on mut jättänyt, ja pyörin ympäri parkkipaikkaa etsimässä autoa.

Aivan kuin minun mieheni. Joskus hän on lähtenyt kokonaan parkkipaikalta johonkin ja kerrankin meinasin taksin tilata, kun ei tietenkään vastannut soittoihin eikä viesteihin. Tuli sitten kun n puoli tuntia odotin. ap

Vierailija
25/26 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja koskaan ei minunkaan mieheni auta ostosten pakkaamisessa eikä autoon kantamisessa. Itse ne saa tehdä. ap

Vierailija
26/26 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen systeemi että käydään yhdessä kaupassa. Otan kärryt ja muistilapun mukaan kerään hygienia tarvikkeet ja ym. muut kodin tarvikkeet sekä painavimmat mm. juomat, ruokaostokset. Mies kerää omia lempi herkkujansa koriin ja tuo tarpeen vaatiessa painavaa tuotetta kärryyn jos ottaa olut korin. Viikon tarpeet otetaan kerralla niin ei tarvitse kaupassa rampata välillä. Teen viikolla muistilappua mikä alkaa olla lopussa. Sairauden varalle on viikoksi aina hätävaraa kaapeissa ja pakastimessa jos kauppaan ei jaksaisi mennä. Suositus oli se kolmen päivän hätävara. Jos joutuisi korona karanteeniin niin tilattaisiin kotiovelle ja maksaisi noin kympin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän