Riittääkö teille pelkkä yhdyntä tyydytykseen?
Mulle riittää. Koen klitan hieromisen häiritsevän yhdynnästä nauttimista.
Kommentit (53)
EI RIITÄ. Eiköhän ap sun seksielämä ole tullut jo aika selväksi meille.
Joo. Aina saan, pari kolme kertaa tai enemmän jos jaksan. Miehen liike ja paino hankaa klitorista. Supistelen tietoisesti vaginan lihaksilla.
Emätinjankkaaja on näemmä toipunut vapusta ja tuntenut jälleen tutun poltteen palata palstalle.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:12"]
EI RIITÄ. Eiköhän ap sun seksielämä ole tullut jo aika selväksi meille.
[/quote]
Häh? En mä ole ennen tästä kirjoitellut. Sain vain inspistä noista muista seksiketjuista. :) Ei tartte räyhätä. Kiitos vastauksesta.
Mulle riittää. Esileikin pitää olla pitkä ja kiihottava, siihen pano päälle joka antaa viimeisen silauksen tyydytykselle.
Juu emätinsekoilija taas innostunut. Alapeukuttaa kaikki vääränlaiset vastaukset. Kai sitä ärsyttää jokin toisten naisten seksitavoissa ja -haluissa.
Itse en saa ilman yhdyntää. Usein kyllä hivelen klitorista samalla.
Yleensä saan suuseksistä ekan orgasmin ja sitten tokan itse panosta.
Ei :( Yhdyntä kyllä tuntuu todella hyvältä ja tunnen miehen liikkeet mutta kuitenkin orgasmin saan paremmin käsillä.
Ei riitä. Saan helpoimmin nuolemalla. Yhdynnästä en niin välitä.
Riittää. Meillä ei oikeastaan suuseksiä harrasteta ollenkaan, koska kumpikaan ei pidä siitä niin paljon kuin yhdynnästä.
Nyt se vastailee omaan aloitukseensa. :D
ei..yhdyntä ei tunnu miltään. vain klitan hierominen tai nuoleminen tuntuu ja saan orkkelit.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:27"]
Joo, en saa kuin emätinorkkuja.
[/quote]
Minäkään en saa! Oletko kokeillut jo kaikkea, suuseksiä, käsiä, suihkua? Mistäköhän johtuu? En kyllä valita, on niin rajut orkut, mutta olis kivaa saada nautintoa myös klitoriksesta eikä vain emättimestä.
Ei riitä, hieroskelen myös itseäni.