Riittääkö teille pelkkä yhdyntä tyydytykseen?
Mulle riittää. Koen klitan hieromisen häiritsevän yhdynnästä nauttimista.
Kommentit (53)
Yhdyntä ei kyllä tunnu oikein miltään. Onneksi meillä mies osaa tehdä muutakin kuin rynkyttää, saan siis joka kerta yleensä nuolemalla tai muutoin klitorista hyväilemällä. Tuntuu paljon paremmalta.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:17"]
Mulle riittää. Esileikin pitää olla pitkä ja kiihottava, siihen pano päälle joka antaa viimeisen silauksen tyydytykselle.
[/quote]viimein silaus on kyllä emätinorgasmi.
Saan kyllä yhdynnästä orgasmin ja nautin siitä todella paljon mutta en silti pelkkään yhdyntään tyytyisi.
Ei riitä mulle. Pari kertaa nuorempana saanut orgasmin vain yhdynnässä, mutta klitorisorgasmi on tuhat kertaa parempi ja voimakkaampi. Yleensä siis tarvitsen jotain koskettelua klitorikseen.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:37"]
Ei riitä mulle. Pari kertaa nuorempana saanut orgasmin vain yhdynnässä, mutta klitorisorgasmi on tuhat kertaa parempi ja voimakkaampi. Yleensä siis tarvitsen jotain koskettelua klitorikseen.
[/quote]
Mulla on just toisin päin ,että emätinorkku on kovempi kuin klitorisorkku. Onneksi saan molempia.
Yhdyntä on aivaan sairaan hyvän tuntuista, mutta pelkästään se ei riitä minulle orgasmiin. Hieron yleensä samalla klittaa.
Miksi niitä miinustellaan jotka nauttivat yhdynnästä? ei kaikki pidä esim suuseksistä.
Joo, kunhan olen tarpeeksi märkä.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:27"]
Joo, en saa kuin emätinorkkuja.
[/quote]
Minäkään en saa! Oletko kokeillut jo kaikkea, suuseksiä, käsiä, suihkua? Mistäköhän johtuu? En kyllä valita, on niin rajut orkut, mutta olis kivaa saada nautintoa myös klitoriksesta eikä vain emättimestä.
[/quote]
Suihkua en ole kokeillut, kiitos vinkistä. Suuseksi ei tunnu hyvältä. Yhdynnästä saan orgasmin.