Olenko ainoa joka etsii tavismiestä? Yli 180cm, akateeminen, liikunnallinen (ei bodari!), palkka viisitonnia kuussa, ei lapsia, oma asunto
Ei meinaa millään löytyä tavista toiselle tavikselle
Kommentit (38)
Otatko mittanauhan mukaan trehveille niin tiedät kahvittelevasi juuri oikean mittaisen ukon kanssa?
Pyylevä tavis kahden lapsen äiti etsii mutta ei löydä tavistaan
Tavismiehet napataan helpoiten jo opintojen aikana.
Mites tämä trollialoitus on taas täällä, keksi jotain uutta.
Olen kaikkea tuota mutta 179,5 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Taviksia etsii varmasti muutkin!
Vierailija kirjoitti:
Otatko mittanauhan mukaan trehveille niin tiedät kahvittelevasi juuri oikean mittaisen ukon kanssa?
Ei kun tietää oman pituutensa, niin sitä on helppoa mallailla. Ei se nyt aivan sentin päälle kuitenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaikkea tuota mutta 179,5 cm pitkä.
180 cm on ehdoton minimi, voi olla pidempikin
Ap
tavismies
180cm
akateeminen,
liikunnallinen (ei bodari!),
palkka viisitonnia kuussa,
ei lapsia,
oma asunto
Vierailija kirjoitti:
tavismies
180cm
akateeminen,
ei lapsia,
oma asunto
Tunnen tälläisiä kymmeniä. Aika tavista on.
Mulla on tuollainen mies, tosin olen itse samanlainen. Aika tavis olen. Ei liikunta ole kovin suuri kynnys ja miesten keskimitta on 180 kuitenkin. Suomalaiset on hyvin koulutettua porukkaa, ja koulutetulle nelikymppiselle, nimenomaan miehelle, se 5000 palkka ei ole poikkeuksellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tavismies
180cm
akateeminen,
ei lapsia,
oma asunto
Tunnen tälläisiä kymmeniä. Aika tavista on.
Tunnet kymmeniä joka täyttää jonkun vaatimuksista, et tunne ketään joka täyttää kaikki vaatimukset
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuollainen mies, tosin olen itse samanlainen. Aika tavis olen. Ei liikunta ole kovin suuri kynnys ja miesten keskimitta on 180 kuitenkin. Suomalaiset on hyvin koulutettua porukkaa, ja koulutetulle nelikymppiselle, nimenomaan miehelle, se 5000 palkka ei ole poikkeuksellinen.
Miehesi ei ole liikunnallinen
Ei sanottu, että mieskin ei saisi olla pyylevä, tai että hänellä ei saisi olla lapsia. Et kai luullut, että liikunnallinen tarkoittaa laihaa.
Voi voi, olen alimittainen (175) ja ylipalkkainen (6500€/kk), sekä lapsia on joskin jo omillaan, asunto on.
Aina ei voi voittaa ;)
T: miekkonen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi ei ole liikunnallinen
Salilla kolme kertaa viikossa sekä lenkkeilee, laskisin liikunnaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehet napataan helpoiten jo opintojen aikana.
Onko niillä silloin 5k palkka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taviksia etsii varmasti muutkin!
Taviksia, ei aloituksessasi kuvailemaasi.
Taviksille olisi kysyntää missä oikein luurailevat??