tytöllä monia miehiä
Tyttäreni on 16 ja semmonen "villimpi" tapaus. Hänellä käy paljon poikia yökylässä ja ne on kyllä vanhempia kuin hän itse. Olen huomannut että ne on lähes huoneessa puuhhaillut ja kuullut kyllä selvästi äänistäkin mitä tapahtuu.. olen maininnut hänelle asiasta mutta ei tottele minua ja pyysin hänen äitiä myös sanoman mutta ei auta. Äitinsä kun ei paljon kotona aina välillä ole kun lentoemo on nii jää tämä kasvatus on minulle.
Kommentit (57)
Minkä ikäisiä 16-vuotiaan kumppanit on? Koska pojat kehittyy hitaammin kuin tytöt, harva 16-vuotias tyttö on kiinnostunut ikätoveristaan. Jos nämä "miehet" ovat reippaasti yli 20, panisin hommalle stopin.
Pidä huoli ehkäisystä ja osta tytölle kondomeja. Olet aikuinen, olet vastuussa.
Isälle mahtaa olla kova paikka kohdata tyttären seksuaalinen aktivoituminen. Meillä tuo vasihe on vasta edessä, saa nähdä mitä tapahtuu.
Mitä muuten vaimosi on mieltä Finnarin palkan alennus- ja työmäärän lisäämis-neuvotteluista?
AV-mammojen lapsilla ei ole isiä, lapset ovat yksinomaan naisen lapsia. Kokeilkaa vaikka, menkää kolmeen sattumanvaraiseen ketjuun ja katsokaa puhutaanko "mun" vai "meidän" lapsista.
Tämän ketjun mukaan naisten ei ole hyvä käydä töissä, varsinkin jos työ edellyttää matkustelua. Ja lentoemännät (he eivät ole emoja, paitsi ehkä lapsilleen) ovat lähtökohtaisesti kevytkenkäisiä. Tätä ketjua kun lukee, tulee tunne että on käynyt kivikaudella.
Teiän kylällä pojilla on lutka tutka.. ne vaa kattoo työ ämmä kellä on musta tukka on se meiän kylän kukka.. aina saa pilluu ni eipähä tarvii omalta muijalta vinkuu.. Ja osta tytölles kondomit valmiiks koska jos ne vaa haluu siltä vähä rakkautta ni ei ne silti haluu kuulla sen raskautta :)
Tuossa iässä vaihtuu kumppanit aika tiuhaa joillakin. Ei silti ne kenellä ei vaihu koskaa tai ei edes koskaan saa etään ni tarvitse tyttöö mollata. Se on sen maine ei teiän ;) ja on meiänki kylällä tommosia tyttöaiä mutta ei niistä jaksa kukaa mitää jauhaa. Kerra varmaa todettu että onpas tuo muuttunut kun tuommoseksruennu mmutta ei sen kummempaa. Tuntuu vaa että tuo loppujenlopuks on vaa aika normaailia tuossa iässä ainaki minun aikaa oli eli 5 vuotta sitten ;) et semmosta..
Jos tykkää panna ni anna panna :) ei se heti meinaa et tauteja on..ja juu moni naine varmaa tyttöös ymmärtäis mut nää mammat täällä ei ainakaa
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 15:26"]
Tyttäreni on 16 ja semmonen "villimpi" tapaus. Hänellä käy paljon poikia yökylässä ja ne on kyllä vanhempia kuin hän itse. Olen huomannut että ne on lähes huoneessa puuhhaillut ja kuullut kyllä selvästi äänistäkin mitä tapahtuu.. olen maininnut hänelle asiasta mutta ei tottele minua ja pyysin hänen äitiä myös sanoman mutta ei auta. Äitinsä kun ei paljon kotona aina välillä ole kun lentoemo on nii jää tämä kasvatus on minulle.
[/quote]
- Jos koti on sinun, niin kiellät yökyläilyt. Seksiä voi toki harrastaa muulloinkin kuin yöllä, mutta yökyläilyjen kieltäminen on viesti siitä ettei tilanne ole ok.
- Jos et saa otetta tyttäreesi, hanki apua. Ilmeisesti olet menettänyt otteesi jo lapsen ollessa pieni.
- Puhu tyttärellesi "villin" käyttäytymisen riskeistä: taudit, raskaus, väkivalta jne.
-Älä jää vaan kädet ojossa odottamaan lapsen äidin saapumista vaan toimi itse.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 15:26"]Tyttäreni on 16 ja semmonen "villimpi" tapaus. Hänellä käy paljon poikia yökylässä ja ne on kyllä vanhempia kuin hän itse. Olen huomannut että ne on lähes huoneessa puuhhaillut ja kuullut kyllä selvästi äänistäkin mitä tapahtuu.. olen maininnut hänelle asiasta mutta ei tottele minua ja pyysin hänen äitiä myös sanoman mutta ei auta. Äitinsä kun ei paljon kotona aina välillä ole kun lentoemo on nii jää tämä kasvatus on minulle.
[/quote]
Porvoossa mutsi kuuntelee oven takaa kun äijät polkee tytärtä huh mitä menoa
Mitä vingut, pokaa itsellesi joku niistä ja saat sinäkin. Nuorta kikkeleetä.
Tytön äiti yleensä saa tämän tyttösen ruotuun mutta töihin lähtiessä jään tytön kanssa keskenään eikä tyttönen mitään asettamiani sääntöjä tottele. Muutenkin äidin olisi varmaa helpompi puhua ehkäisystä jne. Mutta sille että vaimo on paljon poissa ei voi mitään koska työ on hänelle tärkeä juttu.
Ei tossa ole mitään epänormaalia :) itse olin melkein samanlainen ja sitten siihen ns. Kyllästyy :) kyllä tuo ajan kanssa rauhoittuu ja loppuu
Eikös tuo aika semmonen normaali juttu tuossa iässä ole ? N27
Sairaita kommentteja täällä, miltähän tuntuu tytön isästä lukea noita?
Juu kyllä pidin tytön kanssa hieman palaveria ja tänään illasta uudelleen kun vaimo saapuu :) Ja siis vielä selvennykseksi se että ikä eroa on n.2-4 vuotta että ei sen vanhempia kuitenkaan. Ja vastaus 54 lle että kyllähän vaimo aika rennosti suhtautun asiaan. -Ap
Mitäs muut täällä päätä aukoo jos jollai tytöllä on hyvä ja vauhdukas seksi elämä ? Onko av mammat kateellisia :) ? Ja onko vaimos finskillä töissä ?
Sano ainakin että ehkäisystä huolehtii. Tai sitten pyydä hänen äitä sanomaan asiasta.
Onneksi olkoon. Tiedätkö mitä tuollaisista puhutaan kylällä? Helppopillu, kiertopalkinto, jakis.. Maine mennyttä kohta. Sinuna hävettäisi
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 16:21"]Onneksi olkoon. Tiedätkö mitä tuollaisista puhutaan kylällä? Helppopillu, kiertopalkinto, jakis.. Maine mennyttä kohta. Sinuna hävettäisi
[/quote]
Tuo oli asiatonta, kertakaikkiaan. Häpeä!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:47"]
Ottanu äitistä mallia ? ;) vai että lento emo ja villi tyttö voi sinuu.. mies raukkaa.
[/quote]
Voi sinua raukkaa. Missähän sinä jaoit itseäsi vai mitä teit sen ajan, kun koulussa opetettiin äidinkieltä.