tytöllä monia miehiä
Tyttäreni on 16 ja semmonen "villimpi" tapaus. Hänellä käy paljon poikia yökylässä ja ne on kyllä vanhempia kuin hän itse. Olen huomannut että ne on lähes huoneessa puuhhaillut ja kuullut kyllä selvästi äänistäkin mitä tapahtuu.. olen maininnut hänelle asiasta mutta ei tottele minua ja pyysin hänen äitiä myös sanoman mutta ei auta. Äitinsä kun ei paljon kotona aina välillä ole kun lentoemo on nii jää tämä kasvatus on minulle.
Kommentit (57)
Voisitteko vaikka sopia, että tytär pyytää etukäteen lupaa jos joku tulossa yökylään? Eikä niin että porukkaa ramppaa millin huvittaa.
Tyttösi on vain halpa jakorasia, ei mitään uutta, mutta noloa.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 21:52"]
Ei tossa ole mitään epänormaalia :) itse olin melkein samanlainen ja sitten siihen ns. Kyllästyy :) kyllä tuo ajan kanssa rauhoittuu ja loppuu
[/quote]
Ei ole epänormaalia, mutta ei mitenkään toivottavaa 16-vuotiaan käytöstä...
Mikä saa aikuisen ihmisen puhumaan noin rumasti 16-vuotiaasta? Älä ap mieti noita haukkumiskommentteja.
Miettikää ite semmosena 16 v tyttönä kattoo kun aikuiset sinua haukkuu..:/ onneks se tyttö ei täällä palstalla varmaan itse ole kattomassa kun aikuiset haukkuu sitä :) ja veikkaan että ei kyse ole mistää 10 eri jätkästä :D ja aika moni on nuorena hullutellut.
Ottanu äitistä mallia ? ;) vai että lento emo ja villi tyttö voi sinuu.. mies raukkaa.
Eiköhän ole jo liian myöhäistä tehdä yhtään mitään??? Sinun olisi tullut saada ote naisiisi jo yli 16 vuotta sitten. Eiköhän tyttö ole perinyt geeninsä ja mentaliteettina äidiltään, vai totteleeko vaimosikaan sinun hissutteluja yhtään sen paremmin?
Jos sinussa olisi yhtään miestä jäljellä niin veisit tyttäresi retkelle lähiseudun suolle.
Naises huitelee töissä ja jättää simut kasvatus puuhiin ? No mites hän suhtautuu työsi tuloksiin ? Ja siis tyttö tottelee äitiään ? Eli varmaan äitiinsä jokseenkin tullut ? :)
Tyttö tottelee äitiään paljon paremmin kuin minua. Ja vaimoni on töissä paljon joten hänen poissa ollessaan tyttö tekee mitä lystää kun en vain saa häntä tottelemaan. Tiedän kyllä että kuri olisi aikaisemmin pitänyt jo saada. -Ap
Lento emotha yleesä on semmosii sexy ladyja nii kai tyttö vaa mallia siitä ottaa :)
Kovin tunnut herkuttelevan tilanteella. Samaa toistat toistamisiin. Ei taida olla totta koko juttu. Ennen vanhaan, kauan ennen internettiä teiniseksisivuineen vilkkaan mielikuvituksen omaavat miehet kirjoittivat Jallu-lehteen fantasioitaan tosina "tapahtuipa kerran"- juttuina. Kokeilepa sinäkin, jos se palsta on vielä olemassa.
M 65
Mitä fantasiaa tos ois et joku avuton dady ei saa lapseesa ruotuu ? :D ehkä se mutsi vois vähä saarnata sille :)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 16:37"]
Ap oletko harhainen? Puhut ensin että kyseessä olisi oma tyttäresi, sitten yhtäkkiä olet puhunutkin tyttäresi äidille.. What
[/quote]
hä? voi daa, se on se isä. silmä käteen :D sitä sattuu.. :D
Minusta se on kaikista järkyttävintä että kehtaa oman isän kuullen paneskella! Ja että vie niitä eri jätkiä kotiin panemaan. Jotenki tosi kauheaa. Älä päästä enää niitä poikia sinne.
Kummallista, että ensimmäisenä ihmiset olisivat valmiit rajoittamaan tämän nuoren seksielämää. Ja piittaavat jostakin "maineesta" ja siitä mitä kylillä puhutaan. Jos tytöllä on kaikki ok, niin mikäs siinä.
Kylillä haukutaan joka tapauksessa ketä tahansa, teki miten päin vaan, se on jonkun mielestä aina väärin.
Jos kuuntelisi aina mitä muut sanoo, moni jäisi neljän seinän sisälle kokonaan.
Nehän niitä idiootteja on jotka huorittelee, pitää lutkana tai helppona naisena. Eihän he edes tunne tätä tyttöä.
Jotenkin 16-vuotiaalla pojalla ei tälläisiä huolestuneita vanhempia ole ollenkaan. Vai alkaisiko joku rajoittamaan poikansa tyttövieraiden käymistä, tuskin.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:28"]
Mitä fantasiaa tos ois et joku avuton dady ei saa lapseesa ruotuu ? :D ehkä se mutsi vois vähä saarnata sille :)
[/quote]
Lento-emo jättänyt tytön miehellee, ja mies kuuntelee 16 v. tytön naimista jatkuvasti vaihtuvan vanhempien miesten kanssa. Ja isä itkee tilannettaan vauvapalstalla. Ei kertkaikkiaan ole totta. Noin perverssi tarina voi olla vain jonkun kokoomusnuoren vappusimoissaan keksimä.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 16:37"]Ap oletko harhainen? Puhut ensin että kyseessä olisi oma tyttäresi, sitten yhtäkkiä olet puhunutkin tyttäresi äidille.. What
[/quote]
Olisko isä? Tai naispariskunta?
Aivan järkyttävällä tavalla puhutte nuoresta, seksuaalisesti aktiivisesta naisesta - miten tämä on edelleen mahdollista? Ei nuoret miehet vastaavassa tilanteessa saa tuollaista kohtelua. Vaikkette monta kumppania hyvällä katsoisikaan, niin suurempana saasteena maan päällä pidän tuollaisia ihmisiä, jotka puhuvat toisista noin.
T. 22-vuotias nainen, jonka eksä jolle menetin neitsyyteni haukkui lutkaksi ja huoraksi suuttuessaan, jonka seuraavakin haukkui lutkaksi ja huoraksi vähän väliä. Ja paljonkos noita seksikumppaneita on ollut? Nuo kaksi vain ja molempien kanssa VALITETTAVASTI seurustelin useamman vuoden. Nyt puoli vuotta lukenut pääsykokeisiin kotona jalat ristissä. Mitä tämä itsensä säästäminen on kannattanut, kun paskaa saa niskaan teki mitä teki. Jos nuori nainen haluaa harrastaa seksiä niin siinähän harrastaa.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:04"]Sairaita kommentteja täällä, miltähän tuntuu tytön isästä lukea noita?
[/quote] meinaatko noit kommentteja missä on että "lutka huora yms" jos joo nii täysin samaa mieltä. Ei uo niin paha ole ja ymmärrän kyllä että ei tytöt aina tommosissa asioissa isää halua totella tai kuunnella ehkäisy asioissa.