Miestenne hassut tavat? Nimenomaan hassut. ;-)
Mun mies taputtelee aina vatsansa päältä, että "onkohan mulla nyt nälkä, mahtuukohan tänne vielä mitään". Aika hassu tapa mun mielestä. :-)
Ja toinen on se, että hän kokeilee että onko ruoka tarpeeksi/liian lämmintä haistelemalla sitä. o_O
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 09:10"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 07:55"]Mun mies tulee töistä kotiin aiemmin kuin minä, ja aika usein kun tulen ovesta, mies tulee eteiseen "nelinkontin" kävellen tervehtimään.Joskus mies myös menee yhtäkkiä lattialle makaamaan ja leikkii norppaa "oink, oink".
[/quote]
Tää oli HAUSKA!!!! :`D
[/quote]
Tekee sitä kuulemma myös töissä... Samainen mies nauhoitti mulle kännykän viestiääneksi sellaisen "pruuuit"-huudon ja antoi synttärilahjaksi omatekemänsä itseään muistuttavan räsynuken (kyllä, penis ja kaikki).
Se kumartuu ja nostaa meidän kissan selkänsä päälle, johon kissa yleensä asettuu makaamaan tai istumaan. Sitten se kuljettaa kissaa ympäri taloa selässään ja esittelee sille paikkoja.
Ihana ketju ja ihania miehiä teillä! :D Onneksi ei itsekkään tarvi minkään kuivan tosikon kanssa elää.
t. hassuttelijan onnellinen avovaimo
En voi olla ajattelematta näitä kaikkia miehiä, että ketä nää on ja ei varmaan uskoisi yhdestäkään päällepäin kaupassa mitä ne touhuaa kun ei ole muut näkemässä :-DD
Meillä myös mies keksii lauluja ja kaikenmaailman lallatuksia omilla sanoilla ja meidän nimillä, meidän kissa on kuulemma Robin fani ja joka kerta kun Robinia tulee esimerkiksi tvstä niin säntää mies hakeen kissan katsomaan tvtä :D
Joo, meilläkin heilutellaan värkkiä peilin edessä ennen suihkuunmenoa, mua ärsyttää kun se lanneliike on niin raskas, ei yhtään sulava.
Meillä on nalle sängyllä, joka puhuu mulle aika ajoin. Mies on keksinyt nallelle elämäntarinan ja kaikki nalle jutut jotenkin pohjautuvat aikaisempiin tarinoihin.
Aika usein mies ottaa pikku(lempinnimitähän)-roolin, jolloin häntä pitää huomioida.
Keksii lauluja pervoilla sanoituksilla ja laulaa niitä mulle.
Onhan näitä vaikka muille jakaa. Miehestä ei julkisesti koskaan uskoisi, että on kotona tuolainen. Ja mun on välillä vaikea uskoa, että mies pystyy olemaan muiden läsnäollessa niin aikuinen ja "normaali". :D