Miestenne hassut tavat? Nimenomaan hassut. ;-)
Mun mies taputtelee aina vatsansa päältä, että "onkohan mulla nyt nälkä, mahtuukohan tänne vielä mitään". Aika hassu tapa mun mielestä. :-)
Ja toinen on se, että hän kokeilee että onko ruoka tarpeeksi/liian lämmintä haistelemalla sitä. o_O
Kommentit (65)
Miehelle tulee Aku Ankka-lehti. Hän on 42-vuotias eikä meillä ole lapsia joita voisi käyttää tekosyynä akkarin tilaamiseen. :D
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:54"]omani saattaa tulla eteeni tanssimaan ohi kävellessään kun katson telkkaria tai puuhailen jotain muuta niin ettei huomioni ole kiinnittynyt häneen. Tanssi tyyli on aina sama eli kädet ilmaan ja lantio heiluu rivakasti edestakas ja suu ja silmät sepposen selällään. Sitten kun kiinnitän huomion niin hän jähmettyy pariksi sekunniksi ja lähtee hihittäen jatkamaan omia juttuja
[/quote]
Tää oos voinu olla mun kirjottama... Myös jos radiosta tulee joku menevä biisi, tulee mun näkösälle vetämään ihme muuvvsseja. Yleensä minäkin nousen ahteriltani ja tanssitaan molemmat villisti.
[/quote] mä teen tätä itse ja olen nainen :D
Munkin mies tekee tota tanssijuttua! :D Ja myös laulaa musta typeriä lauluja sillon kun oon väsynyt/ärtyisä/kiukkuinen, sillon se ärsyttää, mutta sen takia häntä rakastan :)
Ulkona rinnakkain kävellessä mies saattaa muuttaa inasen kävelytyyliä ja pöljä ilme naamalla odottaa, että huomaan :D
Nuuhkii kaikkea. Etenkin alusvaatteita ja hajusta riippumatta irvistää jälkikäteen. Haistelee minun vaatteita että omiaan.
Heti kotiin tultuaan riisuu kalsarisilleen, mutta jotenkin en usko sen olevan kovin harvinaista :) itsekin ainakin vaihdan farkut toisiin housuihin.
Mun mies soittaa youtubesta virolaisia lauluja, ja tanssii todella typerännäköisesti vatkaten lantiota.Joskus leikkii intialaista ja heiluttaa päätä ja pitää kättä samalla naaman edessä, ilmeisesti imitoi mua:D Tää nyt ei ole mikään tapa, mutta naureskelee suomalaisille sanonnoille, kuten vaikka "lähti kuin mummo hangesta".
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 07:55"]Mun mies tulee töistä kotiin aiemmin kuin minä, ja aika usein kun tulen ovesta, mies tulee eteiseen "nelinkontin" kävellen tervehtimään.Joskus mies myös menee yhtäkkiä lattialle makaamaan ja leikkii norppaa "oink, oink".
[/quote]
Pelottavaa!
mies kokeilee kielen kärjellä, onko ruoka kuumaa :D usein vielä ikkunan edessä seisten, mahtaa ohikulkijoilla olla hauskaa kun miehellä on vielä semmoinen "lehmän kieli" eli pitkä
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 10:24"]
Mitä hassua noissa on?? Lähinnä idiootteja tai rasittavia...
[/quote]
Täh? Nämähän on suloisia.
Mitä sun mies sitte tekee? Patsastelee rautakanki perseessä?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 10:30"]
[/quote]
Täh? Nämähän on suloisia.
Mitä sun mies sitte tekee? Patsastelee rautakanki perseessä?
[/quote]
No ei ainakaan taannu teinitasolle...
[/quote]
Mikäs vanhapiika se tänne eksyi...
Ootteko te ihan tosissanne, että piereskely ja lautasten nuoleskelu tai kattilasta syömiminen on "tosi suloista"?? Ei ole ihme, ettei lapsilla ja nuorilla ole nykyisin käytöstapoja, kun vanhemmilla on tavat ihan hukassa ja esimerkki huipussaan...
Voi olla ihan söpöä parisuhteessa ihastella toisen pieruja tai lässytystä tai lautasen nuolemista, mutta ulkopuolisena mieslukijana kun yritin sovittaa omia kavereitani tuollaisiin tilanteisiin, en saanut muuta mielikuvaa kuin white trash vauhdissa.
En ymmärrä miksi täytyy aina alkaa haukkua toisia.
Muistan ikuisesti erään älyttömän tempun minkä isäni teki naurattaakseen minua ja äitiäni, mutta turha sitä täällä on kertoa, kun sitten isänikin haukuttaisiin maan rakoon.
Kaikilla on erilainen huumorintaju ja joillakin sitä ei sitten ole yhtään.
Onpa huumorintajuttomia tyyppejä täällä :D onneksi itse oon sellasessa suhteessa, jossa hassuttelu ok (lautaisia ei tosin nuole kumpainenkaan).
Mikä parisuhde se ilman hassuttelua on?
Mun yksi parisuhde kaatui siihen, kun toinen oli niin tosikko, eikä halunnu hassutella yhtään. Oli kyllä tosi tylsää.
Vilkuttaa auton hätävilkuilla mulle aamulla kun lähtee töihin, itse vilkutan keittiön ikkunasta :)
T: naimisissa hömelön kanssa jo 26 vuotta
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:54"]omani saattaa tulla eteeni tanssimaan ohi kävellessään kun katson telkkaria tai puuhailen jotain muuta niin ettei huomioni ole kiinnittynyt häneen. Tanssi tyyli on aina sama eli kädet ilmaan ja lantio heiluu rivakasti edestakas ja suu ja silmät sepposen selällään. Sitten kun kiinnitän huomion niin hän jähmettyy pariksi sekunniksi ja lähtee hihittäen jatkamaan omia juttuja
[/quote]
Tää oos voinu olla mun kirjottama... Myös jos radiosta tulee joku menevä biisi, tulee mun näkösälle vetämään ihme muuvvsseja. Yleensä minäkin nousen ahteriltani ja tanssitaan molemmat villisti.