Miestenne hassut tavat? Nimenomaan hassut. ;-)
Mun mies taputtelee aina vatsansa päältä, että "onkohan mulla nyt nälkä, mahtuukohan tänne vielä mitään". Aika hassu tapa mun mielestä. :-)
Ja toinen on se, että hän kokeilee että onko ruoka tarpeeksi/liian lämmintä haistelemalla sitä. o_O
Kommentit (65)
Tää on vähän nolo..mutta toisinaan heiluttaa kikkeliään puolelta toiselle alasti ollessaan.
Voi hitsi, kateus iski. Meilläkin oli hassuttelua alkuvuosina, mutta jatkuvat elämän vastoinkäymiset ja stressi ovat jähmettäneet meidät molemmat johonkin 'kunhan vaan selviydytään' modeen. Pitää taas ottaa 'hassuttelut mahdolliseksi' projekti, tekisi elämästä ja parisuhteesta taas hieman kepeämpää. Kiitos inspiraatiosta!
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 12:17"]
Tää on vähän nolo..mutta toisinaan heiluttaa kikkeliään puolelta toiselle alasti ollessaan.
[/quote]
Munkin mies tekee tota! Tosin se ei oo musta kovin ihanaa... Sen sijaan se on kyllä hassua, että se saattaa kuivata hiustenkuivaajalla paitsi hiuksensa myös alapään karvat :D Teki tätä ennen ilmeisesti salaa mutta kun jäi kiinni, niin nykyään kuivailee ihan avoimesti (siis mun seurassa toki vain).
Lisäksi mun mies tanssii outoja tansseja ja laulaa mulle itsekeksittyjä lauluja, kuten niin moni muukin mies ilmeisesti. Ja jos ollaan jossain julkisella paikalla, esim junassa, ja mun mies olettaa että kukaan ei näe (eikä toivottavasti näekään) niin se saattaa pullistaa poskensa palloiksi ja tuijottaa mua niin kauan että huomaan.
t. opettajan avovaimo
Meiräm miäs lähtee aina arkiaamuna jonnekin ja tulee ehtoolla takasin. On se hassu.
Ja sitten kun nämä hellyttävät tavat vain enää ärsyttävät, onkin jo aika erota.
Meillä on miehen kanssa tapana dubata ulkona kävelevien koirien suuhun sanoja. Tottakai niin, ettei koira tai koiran omistaja kuule esim. koira kävelee omistajansa kanssa tien toisella puolella. Jos koira kävelee oikein tyytyväisenä ja pysähtyy sitten nuuhkimaan voisi duppaus mennä esimerkiksi näin "diipadaapa daa elämä on ihanaa. Isännän kandsa ulkonaaa. Nuuh nuuh!! Oiii mikä ihana viehättävän naisen haju" *koira lähtee juoksemaan tuoksun perään*
Minulla on myös lapsuusajoilta kaksi nallea tallessa ja säilytän niitä sängyllä. Miehelleni on erityisen tärkeää, että kun sänky illalla aukaistaan täytyy nallejen olla miellyttävässä asennossa peitto päällä yön ajan. Hänelle on pienenä opetettu että leluilla on tunteet eikä hän saata katsoa nalleja mytyssä kylmällä lattialla.... :)
Mun mieheni tuo joka ilta nukkumaan mennessä kissamme sänkyyn niin, että toinen on vauvana sylissä ja toinen nököttää harteilla. Ei halua, että kisut joutuvat yksin nukkumaan olkkarissa :)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 12:43"]Meillä on miehen kanssa tapana dubata ulkona kävelevien koirien suuhun sanoja. Tottakai niin, ettei koira tai koiran omistaja kuule esim. koira kävelee omistajansa kanssa tien toisella puolella. Jos koira kävelee oikein tyytyväisenä ja pysähtyy sitten nuuhkimaan voisi duppaus mennä esimerkiksi näin "diipadaapa daa elämä on ihanaa. Isännän kandsa ulkonaaa. Nuuh nuuh!! Oiii mikä ihana viehättävän naisen haju" *koira lähtee juoksemaan tuoksun perään*
Minulla on myös lapsuusajoilta kaksi nallea tallessa ja säilytän niitä sängyllä. Miehelleni on erityisen tärkeää, että kun sänky illalla aukaistaan täytyy nallejen olla miellyttävässä asennossa peitto päällä yön ajan. Hänelle on pienenä opetettu että leluilla on tunteet eikä hän saata katsoa nalleja mytyssä kylmällä lattialla.... :)
[/quote]
Sori, yläpeukku piti tulla! Hervotonta touhua!!!!! :`D
Ihana ketju! Täältäkin löytyy mies, joka jaksaa ilahduttaa (ja "ilahduttaa") kikkelitempuilla, hassuilla tansseilla (mielellään alasti kun puhun puhelimessa) sekä tunnetuilla lauluilla, joissa seikkailevat niin meidän lapset, lemmikit kuin minäkin.
Lisäksi: kahvikuppiaan ja kahvinkeitintä ei pesisi ikinä, koska "siitä se maku tulee". Tämä tosin on jossain hassun ja ärsyttävän tavan välimaastossa.
Kertoo tarinoita siitä mitä meidän lemmikit tekee täällä kun me ei olla kotona, kissoilla on esimerkiksi jonkinlainen uhkapeli/pokeririnki järjestettynä lähiseudun toisten kissojen kanssa, mutta ne osaavat olla myös aika ikäviä kun käyttävät koiramme hyväuskoisuutta hyväksi myymällä sille arvottomia "porssi"-osakkeita, joilla saisi luita, mutta jotka ei sitten olekaan minkään arvoisia.
Lukee myös joskus keskusteluja av-palstalla joten toivottavasti ei lue tätä täältä :D
Illalla mies hipsii jääkaapille ja menee oven taakse piiloon ja kun nousee kaapilta, suu täynnä jotain ja semmonen hömelö hymy kun huomaa, että huomasin kun se on jääkaapilla :D vaikka siis ihan rauhassa saa mennä ja syödä. Toinen on se, jos meen suihkuun tai pissalle, mies kehottaa nauttimaan.
Haha tuli äänekäs nauru ko nämä luin :D oliskohan vielä lisää tarinoita?
Eikö kenenkään muun miehet tee hassuja juttuja? Hei c'moon nyt...
Ap
Mun miehellä on kans hyvä kiinnijäämisilme, jos mä yllätän sen syömästä jotain ihme yöpalaa, hapankorppua tms. Usein tämä tapahtuu jotain klo 23.30 kun mä olen jo pessyt hampaat ja menossa nukkumaan. Hetkeä aikaisemmin olisin itsekin voinut ottaa happaria.
Jos ollaa syöty ja ruuat viel hellalla ni usein yllätän sen kauhankans syömässä kattilasta ja aina sellanen busted ilme.. miksei vaan voi ottaa lisää, eikä syödä kattilasta ? :D ei mua siis haittaa tää tapa mut ...:D
Meidän mies "dubbaa" koiramme ja "keskustelee" sen kanssa...aina vielä koiran "vuorosanat" ovat sellaisia, että koiramme olisi likainen pervo, kun vohkii joskus alusvaatteita sun muuta.
Kuulostaa muuten kirjoitettuna paljon häiriintyneemmältä kun onkaan. :D
Sitten kun hän haluaa minulta jotain, esim. että jään katsomaan vielä telkkua hänen kanssaan enkä menekään nukkumaan, hän pelaa "[mieheni hellittelynimi]-kortin" - eli ottaa kuvitteellisesta rintataskusta kuvitteellisen kortin, näyttää sitä minulle vähän kuin futiksessa erotuomari keltaista korttia, ja samalla ottaa sellaisen alahuuli-pitkällä-aneleva-koiranpentu -ilmeen. :D