Mtv3 kanavalta tulee Kummit Live: Joulumielelle-konsertti
Muista lahjoittaa, tai kerro hyvä syy miksi et voisi tai halua lahjoittaa.
Kommentit (62)
Kyllä nuo vakavasti sairaiden lasten tarinat koskettavat. Elämä ei ole helppoa heille eikä heidän läheisilleen, vaikka rakkautta olisi kuinka paljon tahansa.
JouluMielelle-konsertti?
Koskas vastaava järjestetään Boschille, Electroluxille tai AEGlle?
Vierailija kirjoitti:
Katsookohan Roope Salminen..?
Entä Peppu Salminen?
Olipa jotenkin todella tylsä ja tasapaksu tuo Idan ja Kallen tulkinta.
Ketä nämä Eino ja Aapeli on? Hyvä esitys.
Ainakin Arja Koriseva, Saara Aalto sekä Sami Hedberg puolisoineen vielä tulossa esiintymään. Onkohan Sami aiemmin esiintynyt laulajana muuten kuin maskin takana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy miksi en lahjoita on Hietasen ala-arvoinen ulina. Kun ei karisma riitä niin se ei riitä.
Menepäs nyt muualle itse ulisemaan. Konsta on hieno ja tervetullut artisti. Minua tuo veto kosketti.
Aivan. Eriävää mielipidettähän ei toki Konstasta saa sanoa. Sama se, mutta ei se hyvä artisti ole silti, vaikka sinua koskettaa. Keskinkertainen.
Ida&Kalle ja Eino&Aapeli on ollut ohjelman parasta antia.
Onpa tuo "ahdistunut tyttö" ihana ja fiksu! ❤️
Idan ja Kallen esitys oli kamalaa vääntöä, tosin kappalekin on todella hirveä.
Olipa viisas tyttö noin nuoreksi.
Kylmät väreet, ihana kappale & ääni.
Ah, omasta mielestään suuri taiteilija Saara Aalto kunnioittaa meitä läsnäolollaan. Huono esitys, Arja Korisevan veto Vain elämässä voittaa Saaran 100-0.
Vierailija kirjoitti:
Onpa tuo "ahdistunut tyttö" ihana ja fiksu! ❤️
Älykkäät ja nimenomaan tunneälykkäät ihmiset ahdistuvat herkästi, ovat liian fiksuja tähän päättömään maailmaan.
Onpa pliisu esitys Saara Aallolta. Olisin odottanut jotain paljon parempaa. Kylmää ja kolkkoa, niin kuin Saaran esitykset aina.
Vierailija kirjoitti:
Ah, omasta mielestään suuri taiteilija Saara Aalto kunnioittaa meitä läsnäolollaan. Huono esitys, Arja Korisevan veto Vain elämässä voittaa Saaran 100-0.
On se suurempi kuin sinä tai joku Konsta (ken lienee hän edes)
Klinikan kummit on kokoomuslaisten selkääntaputtelykerho, joka esittää hyväntekeväisyyttä toisten rahoilla vetäen itse välistä.