Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä untuvatakki kannattaa hankkia?

Vierailija
11.12.2020 |

Mikä on lämpimin ja kestävin? Hinnalla ei väliä.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen Joutsen- merkki. Minulla on sellainen. Todella laadukas ja kestävä. Minulla on myös Hilfiger- kevytuntuvatakki, josta pursuaa höyheniä vaikkei sitä ole edes pesty. Seuraavaksi osta sellaisen Joutsenelta.

Vierailija
2/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jonka tekemisessä ei ole kidutettu lintuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kannattaa

Vierailija
4/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Joutsenet ole todella kalliita?

Vierailija
5/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sellainen jonka voi pestä itse. Itsellä on kallis takki, mutta sitä ei voi pestä itse. Pitäis viedä pesulaan. Eihän sitä uskalla pitää edes kuin silloin kun seisoo paikallaan eikä varmasti hikoile yhtään, ettei tarvi olla vähän väliä viemässä pesulaan.

Vierailija
7/40 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta vanha Joutsenen takki on vieläkin käytössä. Päälliskangas on rähjääntynyt ja rikki, mutta takki on lämmin ja untuvat pysyvät sisällä.

Vierailija
8/40 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä suomessa ei ikinä enää tule olemaan säätä jossa tarvitsisi untuvatakkia. Joten unohda takki jos et ole lappilainen.

Vierailija
9/40 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sellainen jonka voi pestä itse. Itsellä on kallis takki, mutta sitä ei voi pestä itse. Pitäis viedä pesulaan. Eihän sitä uskalla pitää edes kuin silloin kun seisoo paikallaan eikä varmasti hikoile yhtään, ettei tarvi olla vähän väliä viemässä pesulaan.

Silloin takki on liian lämmin, jos se päällä hikoilee. Vai teetkö sä jotain talviurheilua untuvatakki päällä? Ei kukaan hikoile niin että takkikin olisi hiessä. Kyllä sen pitää riittää jos kerran vuodessa pesettää.

Vierailija
10/40 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin takki on liian lämmin, jos se päällä hikoilee. Vai teetkö sä jotain talviurheilua untuvatakki päällä? Ei kukaan hikoile niin että takkikin olisi hiessä. Kyllä sen pitää riittää jos kerran vuodessa pesettää.

Reippailla kävelyillä kävisin. Joku 5-15 km, mutta untuvatakki päällä tulee liian kuuma jo parin kilsan lenkillä. Toisaalta toppatakki päällä taas palelee.

Vierailija
11/40 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta untuvatakkia tai muitakaan untuvatuotteita! Höyhenet ja untuvat revitään julmasti eläviltä linnuilta; useamman kerran joutuvat kokemaan tuon sadistisen kidutuksen.

Vierailija
12/40 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella turha hankinta, hankala pestä ja kuivata kotioloissa, höyhenten alkuperä ja eettisyys on vaikea selvittää. Nykyiset tekniset kankaat ja vanut pitää hyvin lämpimänä ja ovat silti hengittävää materiaalia.

Vierailija
13/40 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsen on ollut hyvä. Lämmin ja silti kevyt päällä. Pesen itse kotikoneessa.

Vierailija
14/40 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Röhnische toppatakki, se on todella lämmin ja kaunis ja kestävä! Ei kannata höyheniä käyttää.

Vierailija
15/40 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottaa että ihmiset vieläkin ostaa untuva tuotteita. Onhan niistä informoitu miten julmaa kitumista noiden tuotantoeläinten elämä on.

Vierailija
16/40 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäisi käyttää sellaista. Mietipä nyt itsekin.

Vierailija
17/40 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canada Goose ehdottomasti paras!

Vierailija
18/40 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reippailla kävelyillä kävisin. Joku 5-15 km, mutta untuvatakki päällä tulee liian kuuma jo parin kilsan lenkillä. Toisaalta toppatakki päällä taas palelee.

Kerrospukeutuminen on parempi vaihtoehto.

Lämmin untuvatakki ei ole paras ulkoiluun.   

Vierailija
19/40 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Canada Goose ehdottomasti paras!

Niitä just ei voi pestä ite.

Vierailija
20/40 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsen-untuvatakit on eettisesti tuotettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä