Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä kangasmaskeista tänne!

Vierailija
11.12.2020 |

Suositelkaapas hyviä ja ohuita kangasmaskeja eli sellaisia, joissa olisi helppo hengittää. Mielellään ei hirmu kalliita. Mistä ja millainen on oma maskisi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään mitään?

Noh, oon sitten ilman maskeja...

Vierailija
2/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 Huhtamaskin maskia. Hyvä istuvuus, miellyttävä päällä. Miinuksena värit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamsilk trikoinen, postiluukusta.

Vierailija
4/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kellään mitään?

Ei väliä, kangasmaskit ovat ihan silmänlumetta, jotkut vetävät naamariin kun kokevat sosiaalisen paineen maskin käyttöön niin pahana.

Vierailija
5/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kellään mitään?

Ei väliä, kangasmaskit ovat ihan silmänlumetta, jotkut vetävät naamariin kun kokevat sosiaalisen paineen maskin käyttöön niin pahana.

Millähän tavalla silmänlumetta?

Vierailija
6/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 2 Huhtamaskin maskia. Hyvä istuvuus, miellyttävä päällä. Miinuksena värit.

Kiitos vastauksesta. Onko miten tiivis? Ja osaatko sanoa mistä näitä voisi ostaa? Itse olen pari kangasmaskia ostanut, mutta ne on niin tiiviitä, että tuntuu, että tukehtuu niihin. Ei pysty käyttää ja yhtään hutiostosta en haluaisi enää tehdä...

Ap

Vierailija
7/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Onko miten tiivis? Ja osaatko sanoa mistä näitä voisi ostaa? Itse olen pari kangasmaskia ostanut, mutta ne on niin tiiviitä, että tuntuu, että tukehtuu niihin. Ei pysty käyttää ja yhtään hutiostosta en haluaisi enää tehdä...

Ap

Mulla ei ole ollut muita kangasmaskeja kuin nuo. Niiden pitääkin olla aika tiiviitä, että niistä on hyötyä. Parissa käyttökerrassa totuin.

Vierailija
8/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kellään mitään?

Ihan sama, mutta joissain tilanteissa sen käyttöä silti edellytetään. Ja en esim taksissa kehtaa istua ilman maskia, vaan haluan edes näyttää välittäväni kuskin terveydestä.

Ap

Vierailija
9/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tamsilk trikoinen, postiluukusta.

Prismassa näitä näyttäisi olevankin. Onko ollut helppo hengittää tyämän kanssa? Onko tässä jokin sisävuori erikseen?

Vierailija
10/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onhan sen oltava tiivis, jos sen tarkoitus on suodattaa yhtään mitään! Trikoinen maski? En ole hullumpaa kuullut.

Vierailija
11/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onhan sen oltava tiivis, jos sen tarkoitus on suodattaa yhtään mitään! Trikoinen maski? En ole hullumpaa kuullut.

Joo, toki on. Siksi en olekaan aiemmin käyttänyt näitä kangasmaskeja, koska en ole saanut niissä henkeä. On astmaa. Mutta nyt olen herkistynyt jo noille kertakäyttömaskeille ja jo 5 min käytön jälkeen alkaa naama turpoamaan. Siksi yritän nyt edes jotain etsiä tilalle, kun ei kehtaisi aina olla ilmankaan.

Ap

Vierailija
12/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VTT:n tutkimus osoittaa, että kankaiset kasvomaskit eivät toimi suojaimina. Niiden käyttö kuitenkin lyhentää pisaroiden lentomatkaa yskäisyn jälkeen, jolloin pisarat eivät saavuta helposti muita läsnäolijoita. Jollei pisaroita pysäytetä, ne lentävät muutaman metrin etäisyydelle. Pisaroita leviää myös, kun ihminen puhuu, huohottaa ja niistää. Kangas suun edessä hidastaa pisaroiden etenemistä, ja niiden lentomatka jää alle puolen metrin.

Turvavälit.

Vierailija
13/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin sellasen kolmikerroksisen maskin ja leikkasin siitä yhen kangaskerroksen pois ni on paljon parempi hengittää eikä mitään eroa ulospäin.

Vierailija
14/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo, toki on. Siksi en olekaan aiemmin käyttänyt näitä kangasmaskeja, koska en ole saanut niissä henkeä. On astmaa. Mutta nyt olen herkistynyt jo noille kertakäyttömaskeille ja jo 5 min käytön jälkeen alkaa naama turpoamaan. Siksi yritän nyt edes jotain etsiä tilalle, kun ei kehtaisi aina olla ilmankaan.

Ap

käy ostamassa venttilillisiä maskeja (niitä laadukkaampia). ovat rumia, mutta on helpompi  hengittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän