Saako lakkia käyttää vaikkei olekaan ylioppilas?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Ja minä hölmö ylioppilas (-84) ostin alkujaankin niin pienen hatun, ettei se mahtunut kuin vähän päälaella keikkumaan. Aloittaja, voin lahjoittaa lakkini sinulle.
Tuukko hakeen?
...ja vastaushan oli:
Minulle myyjä myi liian pienen, väitti että sen pitää olla niin tiukka. Nykyään käytän miehen lakkia, jos lakkia ylipäätään käytän, hänellä on teekkarilakki.
Sain lähihoitajaksi valmistuessani lakin, joka näyttää melkein yo-lakilta.
onhan se vähän tyhmää käyttää ellei oo yo
Ammattilakkeja voi tietenkin käyttää
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaas mitä. Minä olen maisteri, mutta siltikään en ole käyttänyt yo-lakkia kuin kaksi kertaa vappuna, vaikka lakki on ollut minulla jo 20 vuotta. Noiden kahden kerran syynä on ollut likainen tukka, jota on pitänyt peitellä, kun pään haavojen takia en ole saanut kastella päätäni.
Käytä sinä sitten lakkia vaikka minun puolestani, jos kiinnostaa :)
Olen kirjoittanut -78, kertaakaan en ole lakkia käyttänyt sen jälkeen. Olen silloin pakannut sen muovipussiin ja laatikkoon. Se on vieläkin puhtaan valkoinen.
Äh, näistä suomalaisista sisustus- ja puutarhaohjelmista on kaikista tullut ihan kauheeta mainoskavalkaadia, missä vaan logopaidat päällä hääritään ja lopuksi isketään tilalle valmiit ratkaisut erinäisiltä liikkeiltä, kehuskelua unohtamatta. Prosessissa ei ole ikinä mitään ongelmia ja lopuksi on mukamas kaikki täydellistä. Asiakkaat hymyilevät väkinäistä hymyään. Kiusallista katsottavaa, ja epäkiinnostavaa.
Kylmää myös tosiaan kun vanhat kauniit asunnot ja luonnolliset pihat pilataan moderneilla laatikoilla ja rakennelmilla. Päitäisi olla uutta JA vanhaa, että tulee sellainen elämänmakuinen kokonaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Äh, näistä suomalaisista sisustus- ja puutarhaohjelmista on kaikista tullut ihan kauheeta mainoskavalkaadia, missä vaan logopaidat päällä hääritään ja lopuksi isketään tilalle valmiit ratkaisut erinäisiltä liikkeiltä, kehuskelua unohtamatta. Prosessissa ei ole ikinä mitään ongelmia ja lopuksi on mukamas kaikki täydellistä. Asiakkaat hymyilevät väkinäistä hymyään. Kiusallista katsottavaa, ja epäkiinnostavaa.
Kylmää myös tosiaan kun vanhat kauniit asunnot ja luonnolliset pihat pilataan moderneilla laatikoilla ja rakennelmilla. Päitäisi olla uutta JA vanhaa, että tulee sellainen elämänmakuinen kokonaisuus.
Hups, väärä ketju 😅
menestyjä kirjoitti:
Ostin ylioppilaslakin vaikken ole ylioppilas...ihan sen takia sditä käytän koko vapun ajan.. olin tosi huono koulussa ja kun koulut -perus,-amiskoulun suoritettua,,palkitsin itseni,että sain kunnialla,kovalla työllä koulut suoritettua ja sain vielä alantöitä,,sen takia kannan ylpeänä lakkia päässäni joka vappu.
Onnittelut oppivelvollisuuden suorittamisesta ja ammattipätevyyden hankkimisesta.
Väärä ja ansaitsematon palkinto tosin, mikä vika ko. alasi ammattilakissa kun ei käy.
Olen kulkenut monena vappuna ylioppilaslakki päässä, vaikken ole ylioppilas enkä sinne päinkään.
Haluan esittää ylioppilasta ja toivon, että mahdollisimman moni tuttu tulisi vastaan.
Nyt en ymmärtänyt
Eri