Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mieltä duudsonit perheestä?

Vierailija
29.04.2014 |

Onko wt?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei tee opettajan töitä vaan on yrittäjä. Ihan ok perhe. tylsä jakso!

Vierailija
2/17 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole wt, akateemiset vanhemmat. Sitähän sää kysyit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku näistä perheistä on wt, niin se panelian perhe.

Vierailija
4/17 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika kiltteys ei ole hyvä juttu. Jos ihminen ei kokeile rajojaan lapsena/nuorena hän tekee sen aikuisena. Tai vaihtoehtoisesti aikuisena muut polkevat häntä alas esim. työelämässä. Karua mutta totta. Lisäksi jos lapsi ei milloinkaan osoita mieltään, voi hänessä olla joku fyysinen sairaus. Rajojen kokeileminen ja jonkin asteinen kapinointi kuuluu lapsen ja nuoren kehitykseen.

Vierailija
5/17 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 09:27"]

Äiti ei tee opettajan töitä vaan on yrittäjä. Ihan ok perhe. tylsä jakso!

[/quote]

On ollut opettaja, ehkä kokemukset "normaaleista" lapsista ovat siltä ajalta.

Vierailija
6/17 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että onpas tylsä ja mitäänsanomaton perhe...

Vierailija
7/17 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symppis perhe.

Vierailija
8/17 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on ollut Sodankylässä opettajana. Liekö siellä lapset tavallista kiltimpiä..

Vierailija
9/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mitä vikaa on kilteissä ja rauhallisissa lapsissa? Tai vanhemmissa? Miksi pitää väkisin saada ihmiset tekemään asioita, joita ne eivät halua?

Vierailija
10/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tahtoisin tuollaisen rauhallisen perheen, ei mitään vikaa :)

Vierailija
11/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas tehdään väkisin asioista ongelmia..menee vissiin liian hyvin tuolla perheellä kun tämä on perheen ainut ongelma?...vai että lapset liian kilttejä, huh .. tarvis tuohonkin perheeseen sattua jotain ikävää niin alkais arvostamaan ihan niitä kilttejä muksujaan!

Vierailija
12/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun järkeen ei todella mene, että aivan normaali perhekin luokiteltaisiin wt-perheeksi. Nämä mitään roskasakkia näytä olevan tai sitten en enää vaan ymmärrä, että mikä tuo wt on?

Tällä palstalla tuntuu kaikki olevan enemmän tai vähemmän wt-porukkaa. Ehkäpä myös ap?

Vierailija
13/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väittänyt että tää on wt vaan kysyin onko wt!?! koska teidän mielestä kaikki on!

Vierailija
14/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/17 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 21:49"]

Mä en ymmärrä mitä vikaa on kilteissä ja rauhallisissa lapsissa? Tai vanhemmissa? Miksi pitää väkisin saada ihmiset tekemään asioita, joita ne eivät halua?

[/quote]

Minä ymmärrän. Perheen opettajavanhempi on luultavasti työssään tottunut toisenlaiseen meininkiin av-mammojen lasten parissa. Siksi pitää omia rauhallisia lapsiaan suorastaan epänormaaleina, tai vähintään epätavallisina.

Sitä en ymmärrä, miksi joku wt-pakkomielteinen tunkee tuota kirjainyhdistelmää joka paikkaan.

Vierailija
16/17 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 21:58"]

Kyllä taas tehdään väkisin asioista ongelmia..menee vissiin liian hyvin tuolla perheellä kun tämä on perheen ainut ongelma?...vai että lapset liian kilttejä, huh .. tarvis tuohonkin perheeseen sattua jotain ikävää niin alkais arvostamaan ihan niitä kilttejä muksujaan!

[/quote]

eihän tämä ollut muuta, kuin yrittäjän keino saada naamaansa tunnetuksi. Valjastettiin sitten lapset siihen, että päästään televisioon ja saadaan nimeä.

Ei huolta, yrittäjäperheen lapset varmaan muutaman vuoden päästä osaavat tehdä jäynääkin. En usko, että tarvitsee kovin huolta kantaa, kun menevät yläasteelle ja saavat oikeanlaisia tuttuja. 

Vierailija
17/17 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 07:50"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 21:49"]

[/quote]

Minä ymmärrän. Perheen opettajavanhempi on luultavasti työssään tottunut toisenlaiseen meininkiin av-mammojen lasten parissa. Siksi pitää omia rauhallisia lapsiaan suorastaan epänormaaleina, tai vähintään epätavallisina.

Sitä en ymmärrä, miksi joku wt-pakkomielteinen tunkee tuota kirjainyhdistelmää joka paikkaan.

[/quote]

Perheen äiti on kyllä pienyrittäjä. Löytyy aika monen lehden palstalta ja on monesssa mukana. Ei ole löytänyt paikkakunnalta opettajan töitä, joten alkoi yrittäjäksi. Näin hesarin mukaan.