Mies ei huomauta, jos lihon
Tykkään syödä herkkuja.
Painan normaalisti 52kg, mutta kun kävin vaa'alla, huomasin painavani 57kg.
Kysyin mieheltä, että miksei ole sanonut että olen lihonut, mutta väittää ettei ole huomannut mitään. Puristin maharöllykkää, mutta mies otti vaan omasta mahastaan kiinni ja sanoi että: "Katso, mullakin on".
Nyt sitten vähentelen herkkujen määrää ja katkeroidun siitä, ettei mies varoita jos alan lihomaan. 😭
Kommentit (11)
Ihana mies sulla ainakin tuon perusteella. Olet kuitenkin ilmeisesti edelleen hyvin hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Tulikohan väärään ketjuun. - Jos minä joskua huomauttelisin mahd. kumppanini painosta, tai kenenkään muunkaan painosta, niin kyllä minun kannattaisi mielestäni mennä nopeanmin peilin eteen "sikana" kuin hänen, joka ei tällaista huomauttelua tekee.
Toinen juttu on sitten se miten tai kuinka osata tsempata ja kannustaa toista pitämään huolta terveydestään ja siten mahd tarpeen mukaan olla tukena, jos elopainossa on jotain "häikkää" eli sitä on liian paljon tai liian vähän tai se on alkanut ns.jojoilemaan.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Tulikohan väärään ketjuun. - Jos minä joskua huomauttelisin mahd. kumppanini painosta, tai kenenkään muunkaan painosta, niin kyllä minun kannattaisi mielestäni mennä nopeanmin peilin eteen "sikana" kuin hänen, joka ei tällaista huomauttelua tekee.
Toinen juttu on sitten se miten tai kuinka osata tsempata ja kannustaa toista pitämään huolta terveydestään ja siten mahd tarpeen mukaan olla tukena, jos elopainossa on jotain "häikkää" eli sitä on liian paljon tai liian vähän tai se on alkanut ns.jojoilemaan.
Sinkkumies
Minä ainakin arvostaisin, että sanotaan suoraan. Mä en ole mitenkään herkkä, eikä mua kiinnosta paino ulkonäön takia. Arvostan todella, jos joku ajattelee terveyttäni.
Paino ja ulkönäköasiat tuntuvat nykyään olevan jotain ihmisarvon mittareita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Sinkkumies
Minä ainakin arvostaisin, että sanotaan suoraan. Mä en ole mitenkään herkkä, eikä mua kiinnosta paino ulkonäön takia. Arvostan todella, jos joku ajattelee terveyttäni.
Paino ja ulkönäköasiat tuntuvat nykyään olevan jotain ihmisarvon
Mutta tietömättä tarkemnin, niin eikö ole hyvä, että kumppabusi pitää ja välittää sinusta sellaisena kuin olet, eikä kyttää ja vahdi elopainoasi; vahditko sinä hänen painoaan vastaavasti?
On vaikeaa suhteuttaa tuota painon nousuasi tarkemnin kun ei tiedä lähtötasia tai sitä mitä muuta elossasi on tuona aikana tai ennen sitä tapahtunut tai jäänyt tapahttumatta.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Sinkkumies
Paino ja ulkönäk
Meillä on sellainen aika avoin keskustelun kulttuuri. Mies on ollut aina todella hoikka, ja on iloinnut kun nyt iän myötä on varteen vähän tarttunutkin jotain. Olen kyllä kertonut miehelle, että tuntuu pehmeämmältä kun ennen, mutta hän on vaan tyytyväinen, kun se on ollut hänellä tavoitteena. Minulla on sitten taas päinvastainen ongelma, että paino meinaa aina parin vuoden välein lähteä karkuun, mutta onneksi herään siihen viimeistään, kun vaatteet alkavat tuntua ahtaalta. Siitä on helppo tehdä pieni korjausliike.
Itse kyllä sanon miehelle, jos alkaa laihtumaan, niin osaa kiinnittää siihen huomiota, koska hänen on vaikeaa pitää painoa. Mulle ei ole miehen painolle väliä, kunhan ei sairastu painon vuoksi.
Mies ei kyllä välitä pätkääkään siitä paljonko painan. On sanonut vaan, että lähdettäis yhdessä juoksemaan jos mulla menisi ylipainon puolelle.
minä painan 90, eikä mun miestä vois vähempää kiinnostaa
hyvin menee, ollaan oltu 35 vuotta naimisissa
Vierailija kirjoitti:
minä painan 90, eikä mun miestä vois vähempää kiinnostaa
hyvin menee, ollaan oltu 35 vuotta naimisissa
Ihanaa, että kaikki on hyvin. Ja onnea 35 vuotisesta liitosta! :) Meillä on takana 10 vuotta.
Ap
Ja näin on käynyt ennenkin. Ap