Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä tätä että on lapsia eri miesten kanssa

Vierailija
29.04.2014 |

Olisko kannattanut pikkaisen pidemmälle miettiä elämää.....? Ällöttävä ajatus että joka mieheltä pakko saada siittiöitä itseensä

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka mieheltä! :-D itselläni on lapsia kahden eri miehen kanssa, molempien kanssa yksi lapsi. Elämä kun ei aina mene kuin elokuvissa ja joskus parisuhdekin päättyy eroon. Mun kohdalla ero ei kuitenkaan tarkoittanut elämän päättymistä vaan rakastuin ja löysin onnen uudestaan ja sain vielä ihanan lapsenkin uuden miehen kanssa :) nyt minulla kaksi ihanaa lasta jotka ovat mulle kaikki kaikessa.

Vierailija
42/70 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 13:22"]

Joka mieheltä! :-D itselläni on lapsia kahden eri miehen kanssa, molempien kanssa yksi lapsi. Elämä kun ei aina mene kuin elokuvissa ja joskus parisuhdekin päättyy eroon. Mun kohdalla ero ei kuitenkaan tarkoittanut elämän päättymistä vaan rakastuin ja löysin onnen uudestaan ja sain vielä ihanan lapsenkin uuden miehen kanssa :) nyt minulla kaksi ihanaa lasta jotka ovat mulle kaikki kaikessa.

[/quote]

Mutta ajatelkaas kuinka normaalia se on naiselle, että rahaa syydetään EX:n lapselle, jopa uude miehen lompakosta loisitaan vanhalle lapselle elantoa. Mutta auta armias jos mies haluaisi ostella paljon kalliita juttuja lapselleen joka on EX:llään pääosin, niin jopa nyksä riehuisi kuinka mies syytää rahat ihan väärään paikkaan.

Naisten suurin fantasia on saada miehiltä sekä siemenet, että rahat. Viis lasten parhaasta. Saati miehen parhaasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ymmärrän kyllä jos on lapsia tyyliin kahden miehen kanssa. Siitä useamman jo vähän ihmetyttää. Itse olen eronnut 24v pienen taaperon äiti ja jos joskus vielä tulevaisuudessa uusioperheen (lapsia) haluan niin sittenhän minulla on lapset kahdelle eri miehelle..

En siinä väärää nää, asia on toki erikseen sellaiset jotka hyppii suhteesta suhteeseen tai vauvakuumeissaan etsii vain jonkun miehen. Minulle suhde lapseni isäni kanssa jätti jäljet ja opikseni otin. Nykyään olen nirso miesten suhteen enkä edes etsi parisuhdetta. Ja joskus parisuhteeseen vielä päädynkin lapsia siihen ei tule ennenkuin olen varma että tuon ihmisen kanssa niitä kannattaa tehdä.

Joillekkin miehille oma biologinen lapsi ole niin tärkeä. Mutta mies jota olen varovasti tapaillut nyt on kyllä ilmaissut, että jos meistä joskus perhe tulee niin hän haluaa myös toisen lapsen.

Vierailija
44/70 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärä minäkään, samoin kuin en sitä että edelliset lapset on huostassa ja sitten tehdään niitä lapsia vielä lisää tänne siitäkin huolimatta et pari ekaa on sojoitettu pois,niin kuin tuo yksikin blogin pitäjä.

Vierailija
45/70 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossako niitä lapsia tulee vai miten niin ei mene niin kuin suunnittelee? En henk koht tiedä yhtään leskeä joka olisi hankkinut lisää lapsia, uudelleen avioituneita tiedän kyllä. Ja olen vetänyt leskien tukiryhmää joten tiedän mistä puhun.

Vierailija
46/70 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 13:06"]Kyllä mun tuntemistani naisista nekin joilla on kahdelle(saatikka useammalle) eri isälle lapsia elävät vähän omassa maailmassaan. Mies on oman persoonan jatke, ja kaikista tärkeintä on se että ulospäin kaikki on hyvin. Yksin ei osata olla eikä lasten parasta ajatella. Lapsia hommataan jotta mies sitoutuisi perheeseen, pahimmassa tapauksessa huorataan itse kaupungilla.
[/quote]

Näin se menee. Jos hyvin sattuu niin tokalla kiekalla sattuu kohdalle tossukka joka tosiaan suostuu olemaan naisen persoonan jatke. Jos ei niin helppo lähteä kolmannelle kierrokselle.
Kyllähän ne lapset sopeutuu, eikö vain?

Vierailija
47/70 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/70 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kaikkien ymmärrys ei vain riitä. Jäin leskeksi, ja todella moni olisi mielellään nähnyt minun ja esikoiseni jäävän kahdestaan säälin kohteeksi ja nenän vartta pitkin katsottavaksi. Mutta ei, minä löysin uuden miehen, jonka kanssa sain toisen lapsen. Mieheni on myös adoptoinut esikoisen. Olemme onnellisia, ja aina se jotain vähäjärkistä ärsyttää.

Vierailija
49/70 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kaikkien ymmärrys ei vain riitä. Jäin leskeksi, ja todella moni olisi mielellään nähnyt minun ja esikoiseni jäävän kahdestaan säälin kohteeksi ja nenän vartta pitkin katsottavaksi. Mutta ei, minä löysin uuden miehen, jonka kanssa sain toisen lapsen. Mieheni on myös adoptoinut esikoisen. Olemme onnellisia, ja aina se jotain vähäjärkistä ärsyttää. Provoilua ja tyhmyyttä on ap:n viesti.

Vierailija
50/70 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käsitän tämän "usealle miehelle'-ajatuksen näin : Seurustellaan miehen kanssa, tehdään lapsi, uusi mies kuvioissa kun edellinen on 2vk vanha, tämän miehen kanssa tehdään toinen lapsi, erotaan kun tämä lapsi on vuoden, uusi mies, seurustellaan 2kk ja lapsi tuloillaan. -tositarina, enkä voi ko. naista ymmärtää.

Vierailija
51/70 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kyllä, olen osittain ap:n kanssa samaa mieltä.
Itse olen eronnut lapseni isästä nuorena. Alusta asti minulla on ollut ajatus se, että enempää lapsia ei nyt sitten tule, koska en pysty ajattelemaan, että lapsia olisi useammalle miehelle. Aluksi olo oli vähän haikea, nyt olen erittäin onnellinen näin :)
Ap kuitenkin niputtaa tässä nyt kaikki yhteen. Mielestäni tosiaan on aivan eri asia, jos on lapsia kahdelle miehelle kuin se, että niitä on kolmelle tai useammalle. Näitä yli kolmen eri miehen kanssa lapsia tehneitä itsekin ehkä hieman katson vinoon. Vallankin, kun usein ovat yksinhuoltajia, jotka sitten valittavat, kun on rahasta tiukkaa (en siis mitenkään nyt halua väheksyä kaikkia yksinhuoltajia... Onneksi enemmistö yh-äideistä pärjää lasten kanssa hienosti ja valittamatta turhia).

Vierailija
52/70 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:38"]

Vahingossako niitä lapsia tulee vai miten niin ei mene niin kuin suunnittelee? En henk koht tiedä yhtään leskeä joka olisi hankkinut lisää lapsia, uudelleen avioituneita tiedän kyllä. Ja olen vetänyt leskien tukiryhmää joten tiedän mistä puhun.

[/quote]

Ne, jotka ovat siellä tukiryhmässä, eivät edusta kaikkia meitä leskeksi jääneitä. En tarvinnut tukiryhmää vaan omia läheisiäni surussani. Ja aikanaan avioiduin uudestaan ja sain lisää lapsiakin. Usein ei jäädä niin nuorena leskeksi, että tämä ehtisi toteutua. Toivottavasti et ole enää sotkemassa surussaan haavoittuvien ihmisten päitä höpinöilläsi. 

26-vuotiaana leskeksi jäänyt

Vierailija
53/70 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 00:39"]

32 vielä lisää, että maailma muuttuu eskot! Se mitä tänään ihmettelette kuin lehmä uutta aitaa turpavärkki oo:n muotoisena, on huomenna aivan tavallista. Mutta kun te jotkut haluaisitte niin epätoivoisesti palata sinne viktoriaaniselle ajalle. En voi muuta kuin kysyä miksi? Ihmeellistä takakireyttä aiheuttaa, jos joku elää elämäänsä hieman eri kuvioissa kun "normaalit" ihmiset. Pelottaako teitä muutokset ylipäänsä?

[/quote]

Ei tässä monikaan viktoriaaniselle ajalle paluuta havittele, mutta lapsille nuo uusperheviritelmät, sun siskoineen, mun isineen, Kallen mummoinee, Iidan anoppeineen ja Jussin ex-appiukkoineen, ei vaan ole yleensä kamalan hyvä juttu. Pitäisi aina miettiä ensisijaisesti niitä jo olemassaoleva lapsia, eikä pukata vaan uutta rakkaudenhedelmää... Tämä koskee sekä naisia, että miehiä! 

Vierailija
54/70 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 15:05"]

32 vielä lisää, että maailma muuttuu eskot! Se mitä tänään ihmettelette kuin lehmä uutta aitaa turpavärkki oo:n muotoisena, on huomenna aivan tavallista. Mutta kun te jotkut haluaisitte niin epätoivoisesti palata sinne viktoriaaniselle ajalle. En voi muuta kuin kysyä miksi? Ihmeellistä takakireyttä aiheuttaa, jos joku elää elämäänsä hieman eri kuvioissa kun "normaalit" ihmiset. Pelottaako teitä muutokset ylipäänsä?

[/quote]

Ei tässä monikaan viktoriaaniselle ajalle paluuta havittele, mutta lapsille nuo uusperheviritelmät, sun siskoineen, mun isineen, Kallen mummoinee, Iidan anoppeineen ja Jussin ex-appiukkoineen, ei vaan ole yleensä kamalan hyvä juttu. Pitäisi aina miettiä ensisijaisesti niitä jo olemassaoleva lapsia, eikä pukata vaan uutta rakkaudenhedelmää... Tämä koskee sekä naisia, että miehiä! 

[/quote]

Yleensä ja yleensä, mikä on yleensä? Kuinkas monta paskaa ydinperhettä tässäkin maassa lienee? Ihan samalla tavalla kuin meitä normaaleja, hyvinvoivia uusperheitäkin. Mulla on lapsia vain yhdelle miehelle, mutta miehen lapsi taas on kuin oma. Ei tosiaankaan kannata kauheasti yleistää

Vierailija
55/70 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:38"]

[/quote]

Ne, jotka ovat siellä tukiryhmässä, eivät edusta kaikkia meitä leskeksi jääneitä. En tarvinnut tukiryhmää vaan omia läheisiäni surussani. Ja aikanaan avioiduin uudestaan ja sain lisää lapsiakin. Usein ei jäädä niin nuorena leskeksi, että tämä ehtisi toteutua. Toivottavasti et ole enää sotkemassa surussaan haavoittuvien ihmisten päitä höpinöilläsi. 

26-vuotiaana leskeksi jäänyt

[/quote]

Sääli, että sinä suruissani unohdit lapsesi. Sinä sait uuden avun aviomiehen, mutta lapsesi eivät saaneet uutta isää. Päin vastoin. Nyt he joutuvat joka päivä näkemän, kuinka teidän perheessänne asu yksi etuoikeutetumpi lapsi, se jonka isä ja äiti ovat molemmat hengissä. Kuulostaa järin reilulta.

Toivon, että olet kuunnellut myös lapsiasi uuden suhteesi ja lapsenteon tiimoilta (jos olivat tarpeeksi vanhoja), etkä vain mennyt oman fiiliksesi perusteella, koska "sinulla on oikeus ajatella omaa onneasi"...

Vierailija
56/70 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 15:05"]

[/quote]

[/quote]

Yleensä ja yleensä, mikä on yleensä? Kuinkas monta paskaa ydinperhettä tässäkin maassa lienee? Ihan samalla tavalla kuin meitä normaaleja, hyvinvoivia uusperheitäkin. Mulla on lapsia vain yhdelle miehelle, mutta miehen lapsi taas on kuin oma. Ei tosiaankaan kannata kauheasti yleistää

[/quote]

Kumman luulet aiheuttavan enemmän ongelmia? Ydinperheen elon vai uusperheen? Mieti nyt hetki maalaisjärjellä, jos sellaista löytyy. Exät aiheuttaa ongelmia, kenen mummo ostaa kellekin lapselle lahjoja, kuka lähtee matkalle jne. Toki ydinperheissä on huonoja perheitä ja ongelmia ja uusperheissä toimivia, mutta monesti uusperheessä on paljon sellaisia ongelmia, joita ydinperheessä ei esiinny. Ydinperheessä taas harvoin on ongelmia, joita uusperheissä ei esiinny. Laske siitä, jos matematiikkapää antaa myöten.

Ja koita sitten hyvä ihminen etsiä vaikka sanakirjasta kohta yleistäminen... Ymmärtänet ehkä sitten, mitä se tarkoittaa.

Vierailija
57/70 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ymmärtää että esim. 38-vuotias nainen jolla on kaksi lasta kahdelle miehelle on hieman eri viivalla kuin 25-vuotias jolla on kolme lasta kolmelle miehelle... Kyllä se kertoo valitettavan paljon tästä nuoremmasta äidistä - eikä näin äkkiseltään mitään kovinkaan hyvää.

Sama tosin miehissä - en valitettavasti arvosta 21-vuotiasta "miestä" jolla on kaksi lasta kahden naisen kanssa eikä tällä hetkellä elä kummankaan kanssa vaan pyörittää jo kolmatta naista.

Vierailija
58/70 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttiin koulukaverin kanssa perheistä, multa meni hetki ymmärtää tämän parikymppisen fiksun nuoren naisen perhekuvio. Hänellä on kuulemma isän aiemmasta liitosta kaksi sisarpuolta, sitten yksi täyssisko, isän seuraavasta liitosta yksi sisarpuoli... Äidillä on kahdesta myöhemmästä liitosta sisarpuolia yhteensä neljä, jollen väärin muista. Oma lapsuuden ydinperhe (minä, vanhemmat ja pikkuveli) tuntui siinä vaiheessa tylsältä ja turvalliselta.

Vierailija
59/70 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 21:26"]Olisko kannattanut pikkaisen pidemmälle miettiä elämää.....? Ällöttävä ajatus että joka mieheltä pakko saada siittiöitä itseensä
[/quote]

Älä sitten vaan missään nimessä mene harrastamaan ilman kumia seksiä kenekään muun kanssa kuin sen kenen kanssa olet lapset vääntänyt. Kun kyllä niitä siittiöitä tulee sinuun vaikka ehkäisy olisikin käytössä.

Vierailija
60/70 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 21:31"]

Elämä ei aina vain mene niinkuin on suunnitellut, kuvitellut ja toivonut.

[/quote]

No ei, mutta säälittävää sekin, että lapsia tehdään heti suhteen alussa, sitten valitetaan ettei mies ollutkaan sellainen kuin piti ja vaihdetaan miestä. Ja taas lapsi alulle, valitusta ja ero.

Tutustukaa niihin miehiinne ennen lisääntymistä. Ei pitäisi olla vaikeaa.