Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä tätä että on lapsia eri miesten kanssa

Vierailija
29.04.2014 |

Olisko kannattanut pikkaisen pidemmälle miettiä elämää.....? Ällöttävä ajatus että joka mieheltä pakko saada siittiöitä itseensä

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jäin leskeksi, minulle ympäristö tarjosi innokkaasti ap:n ajattelumallia, mutta jatkoin kuitenkin elämääni ja sain lapsia sitten toisenkin miehen kanssa. Tuomitsevuus on käsittääkseni Suomessa yleisessä kristinuskossa vääryyttä, syntiä. 

Vierailija
22/70 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin white trashiä, että tekee lapset usealle eri miehelle.kukaan korkeakoulutettu ja fiksu nainen ei toimi sillä tavalla, että tekee lapsia hetken mielijohteesta lyhyen tuttavuuden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oottakaas kun tulee perinnönjako eteen - asianajajia uusioperheet työllistävät.

Vierailija
24/70 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin nyt aikaisemmat viestit. Lekeksi jäämisen kutsuminen nyyhkytarinaksi kertoo aika paljon nyyhkytarina-sanan käyttäjästä - eikä hyvää.

21

Vierailija
25/70 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 00:02"]

On niin white trashiä, että tekee lapset usealle eri miehelle.kukaan korkeakoulutettu ja fiksu nainen ei toimi sillä tavalla, että tekee lapsia hetken mielijohteesta lyhyen tuttavuuden jälkeen.

[/quote]

Olen akateemisesti koulutettu aineenopettaja ja opetan lukiossa. Älykkyysosamääräni on 156. Sain lapsen toisen mieheni kanssa tunnettuamme vasta reilun vuoden. Olemme edelleen onnellisesti yhdess, ja biologisesti yhteinen lapsemme on jo 15. Eli tässäpä sulle ylläri.

Vierailija
26/70 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä sellaisiakin jotka aivan innoissaan latkivat suuhunsa niitä spermoja milloin keneltäkin. Vaikkei nyt varsinaisesti raskaaksi tuollaisesta tulekaan niin herää kysymys että missä on kotikasvatus? Opettivatko todellakin vanhemmat että menkää ja nautiskelkaa lima-annoksia mistä vain löydätte?

Vierailija
27/70 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläköön ihmiset niinkuin elää, mutta kyllä mäkin joskus mietin, että miksi tehdään lapsi/ lapsia ihan jokaiseen suhteeseen ja usein hyvin nopeasti suhteen alkamisen jälkeen. Meneehän siinä aikaa ennenkuin näkee kestääkö suhde ylipäänsä ja kestääkö se lapsen. 

Samalla lailla mä joskus ihmettelen, että pitääkö miehen ja naisen aina asua yhdessä, varsinkaan jos ei ole yhteisiä lapsia. 

Vierailija
28/70 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ymmärsin heti, että ap tarkoitti suhteesta toiseen hyppivää naista. kummallista, että täällä heti aletaan vänkäämään. Tottakai se on eri asia, jos jää leskeksi tai puoliso jättää. 

Minäkin tunnen muutaman tällaisen naisen ja olen kovasti ihmetellyt miesten sinisilmäisyyttä ruvetessaan suhteeseen tällaisten naisten kanssa. 

Vierailija
29/70 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan tunne ketään, enkä edes tiedä, naista jolla olisi lapsia useamman kuin kahden miehen kanssa. Ja ne toisen miehen kanssa tehdyt lapset on yleensä tehty juuri sen takia kun mies jolla ei ole ennestään lapsia haluaa myös biologisen lapsen. Ja vielä yleensä uuden miehen kanssa ei tehdäkään kuin se yksi jos vaimon lapset ovat jo aika isoja, yksi iltatähti aina menee.

Vierailija
30/70 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sohaisit ampiaispesää.. yh-akat hermostuu:D

Vierailija
31/70 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsia kahden eri miehen kanssa, ja olen elämäni aikana harrastanus seksiä tasan näiden kahden miehen kanssa, joten en pidä itseäni kovin pahana lorttona. Olen jo lähes nelikymppinen, ja aviomieheni kävi vasektomiassa, kumpikaan meistä ei halua enenpää lapsia, koskaan.

Luulisin että on aika paljon enemmän todellisia lutkia, joilla ei ole yhtään lasta, jotka harrastavat seksiä jokaisen kanssa joka vaan suostuu. Normaalisti nainen jolla on lapsia, ei huoraa ympäriinsä.

Vierailija
32/70 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä jeesustelua tähän maailmanaikaan, kun joka toinen avioliitto hajoaa. Mulla on lapsia kolme ja kaikilla on eri isät. Mitäs sitten? Mua ei haittaa jonkun hiekkapillu-nutturapään paheksunnat. 

Ai niin, olen akateeminen ja elätän itse lapseni. Olen ollut aina yksin, mitä nyt lapset hankkinut.

Vierailija
33/70 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 vielä lisää, että maailma muuttuu eskot! Se mitä tänään ihmettelette kuin lehmä uutta aitaa turpavärkki oo:n muotoisena, on huomenna aivan tavallista. Mutta kun te jotkut haluaisitte niin epätoivoisesti palata sinne viktoriaaniselle ajalle. En voi muuta kuin kysyä miksi? Ihmeellistä takakireyttä aiheuttaa, jos joku elää elämäänsä hieman eri kuvioissa kun "normaalit" ihmiset. Pelottaako teitä muutokset ylipäänsä?

Vierailija
34/70 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 00:21"]

sohaisit ampiaispesää.. yh-akat hermostuu:D

[/quote]

Ja mikäs idari sä olet? Vihaatko naisena naisia? Miksi erityisesti yksinhuoltajia?

Vierailija
35/70 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 00:35"]

Ihmeellistä jeesustelua tähän maailmanaikaan, kun joka toinen avioliitto hajoaa. Mulla on lapsia kolme ja kaikilla on eri isät. Mitäs sitten? Mua ei haittaa jonkun hiekkapillu-nutturapään paheksunnat. 

[/quote]

Juu sinua tuskin haittaakaan. Eri asia onkin sitten se, miten lapsesi asian kokevat. 

Vierailija
36/70 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 00:35"]

[/quote]

Traumatisoituu.. kyllä. Niinhän ne lapset aina traumatisoituu yhden vanhemman kanssa. Ne lesbojen/homojen lapset, yksinäisten naisten lapset, jotka on saaneet alkunsa labrassa, ne on kaikki tuomittuja ikuiseen ahdistukseen.

Juu sinua tuskin haittaakaan. Eri asia onkin sitten se, miten lapsesi asian kokevat. 

[/quote]

Vierailija
37/70 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän naisen, jolla on kuusi lasta neljän eri miehen kanssa...Viimeisin parin viikon lomareissulta...Ollut ehkä pari vuotta elämänsä aikana ansiotyössä...
Lähinnä varmaan noloa teini-ikäisille esikoisille...Mamma menee hakemaan lisää vauvoja...
Ja näitä me täällä elätämme. Jos ajattelisi jo olemassa olevia lapsiaan, eikä hankkisi lisää vieraille miehille...
Jokin psyykkinen häiriö luultavasti..

Vierailija
38/70 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 21:32"]

Ap taitaa olla joku katkera ämmä.

[/quote]

Miksi joku olisiko katkera ämmälle joka toimii eri miesten panoalustoina ja ilolla ottaa siemeniä kohtuunsa sieltä täältä?

Vierailija
39/70 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun tuntemistani naisista nekin joilla on kahdelle(saatikka useammalle) eri isälle lapsia elävät vähän omassa maailmassaan. Mies on oman persoonan jatke, ja kaikista tärkeintä on se että ulospäin kaikki on hyvin. Yksin ei osata olla eikä lasten parasta ajatella. Lapsia hommataan jotta mies sitoutuisi perheeseen, pahimmassa tapauksessa huorataan itse kaupungilla.

Vierailija
40/70 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorat kun huoraa niin lapsia syntyy.