En ymmärrä tätä että on lapsia eri miesten kanssa
Olisko kannattanut pikkaisen pidemmälle miettiä elämää.....? Ällöttävä ajatus että joka mieheltä pakko saada siittiöitä itseensä
Kommentit (70)
So fucking what. Antakaa kaikkien elää ja voida huonosti.
Onhan se suoraan sanottuna tyhmää alkaa tekeen lapsia lähes jokaisen tapaamansa miehen kanssa. Niiden parin tietämäni tapauksen perusteella luokittelen nämä naiset vähä-älyisiksi ja muutenkin onnettomiksi yhteiskunnan eläteiksi.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:50"]
Niin, kaikkien ymmärrys ei vain riitä. Jäin leskeksi, ja todella moni olisi mielellään nähnyt minun ja esikoiseni jäävän kahdestaan säälin kohteeksi ja nenän vartta pitkin katsottavaksi. Mutta ei, minä löysin uuden miehen, jonka kanssa sain toisen lapsen. Mieheni on myös adoptoinut esikoisen. Olemme onnellisia, ja aina se jotain vähäjärkistä ärsyttää.
[/quote]
Kyllä täällä leskiä ymmärretään, niinkuin moni on jo sanonutkin mikäli olisit vaivautunut lukemaan koko ketjun. En usko, että edes ap oli kohdistanut tätä aloitustaan tahattomasti yksin jääneille (leskille ja eronneille), vaan juuri niille, jotka pyöräyttävät mukulan jokaisen tapaamansa uuden miehen kanssa kahden viikon tuntemisen jälkeen. Heitä täällä ei ymmärretä.
Hienoa, että löysit uuden miehen ja olette nyt onnellinen perhe!
Niitä kutsutaan huoran mukuloiksi.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 15:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:38"]
Vahingossako niitä lapsia tulee vai miten niin ei mene niin kuin suunnittelee? En henk koht tiedä yhtään leskeä joka olisi hankkinut lisää lapsia, uudelleen avioituneita tiedän kyllä. Ja olen vetänyt leskien tukiryhmää joten tiedän mistä puhun.
[/quote]
Ne, jotka ovat siellä tukiryhmässä, eivät edusta kaikkia meitä leskeksi jääneitä. En tarvinnut tukiryhmää vaan omia läheisiäni surussani. Ja aikanaan avioiduin uudestaan ja sain lisää lapsiakin. Usein ei jäädä niin nuorena leskeksi, että tämä ehtisi toteutua. Toivottavasti et ole enää sotkemassa surussaan haavoittuvien ihmisten päitä höpinöilläsi.
26-vuotiaana leskeksi jäänyt
[/quote]
Sääli, että sinä suruissani unohdit lapsesi. Sinä sait uuden avun aviomiehen, mutta lapsesi eivät saaneet uutta isää. Päin vastoin. Nyt he joutuvat joka päivä näkemän, kuinka teidän perheessänne asu yksi etuoikeutetumpi lapsi, se jonka isä ja äiti ovat molemmat hengissä. Kuulostaa järin reilulta.
Toivon, että olet kuunnellut myös lapsiasi uuden suhteesi ja lapsenteon tiimoilta (jos olivat tarpeeksi vanhoja), etkä vain mennyt oman fiiliksesi perusteella, koska "sinulla on oikeus ajatella omaa onneasi"...
[/quote]
En todellakaan unohtanut lastani. Ja uusi mieheni on myös hänen adoptioisänsä. Tein todella oikein lapseni kannalta, sen voi nyt jo varmasti sanoa, kun tämä esikoinen on 23-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:13"]
Onhan se suoraan sanottuna tyhmää alkaa tekeen lapsia lähes jokaisen tapaamansa miehen kanssa. Niiden parin tietämäni tapauksen perusteella luokittelen nämä naiset vähä-älyisiksi ja muutenkin onnettomiksi yhteiskunnan eläteiksi.
[/quote]
Parin tapauksen perusteella koko ryhmän luokitttelu on stereotyyppistä ajattelua, ei järin fiksua.
En ymmärrä minäkään. Tässä yksi nyyhkytarina lisää: Erosin poikaystävästäni, joka tapasi mukavan naisen, jolla oli kolme lasta. Poikaystäväni kuitenkin jonkin aikaa tapailtuaan päätti erota naisesta, tämä kun oli edelleen ihan hyvissä väleissä myös entisen miehensä kanssa, jonka kanssa hänellä oli ne lapset. Nainen kuitenkin ilmoitti olevansa raskaana edelleen entiselle poikaystävälleni. Lasta hän ei kuitenkaan suostunut antamaan poikaystävälleni mukaan vaan halusi pitää sen omassa perheessään.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:50"]
Niin, kaikkien ymmärrys ei vain riitä. Jäin leskeksi, ja todella moni olisi mielellään nähnyt minun ja esikoiseni jäävän kahdestaan säälin kohteeksi ja nenän vartta pitkin katsottavaksi. Mutta ei, minä löysin uuden miehen, jonka kanssa sain toisen lapsen. Mieheni on myös adoptoinut esikoisen. Olemme onnellisia, ja aina se jotain vähäjärkistä ärsyttää.
[/quote]
Kyllä täällä leskiä ymmärretään, niinkuin moni on jo sanonutkin mikäli olisit vaivautunut lukemaan koko ketjun. En usko, että edes ap oli kohdistanut tätä aloitustaan tahattomasti yksin jääneille (leskille ja eronneille), vaan juuri niille, jotka pyöräyttävät mukulan jokaisen tapaamansa uuden miehen kanssa kahden viikon tuntemisen jälkeen. Heitä täällä ei ymmärretä.
Hienoa, että löysit uuden miehen ja olette nyt onnellinen perhe!
[/quote]
Eipä ymmärretty suinkaan tuolla aikaisemmin. Luepa koko ketju. Ei todista hyvää ihmisten viisaudesta ja hyvyydestä monikaan komentti. Ei pidä mennä tuomitsemaan ihmisisä tai ihmisryhmiä tuntematta tilanteita todella. Tuomitsijat ovat usein hakemassa itselleen jonkinlaista paremmuuden tunnetta. Lisäksi on aika vanhanaikaista puhua vain naisista, jotka tulevat vanhemmiksi useiden kumppaneiden kanssa. Myös miehet saattavat saada lapsia monen naisen kanssa, eri syistä.
Elämänpiiriini ei kuulu ap:n provoillakseen kuvailemia tapauksia.
Eli mun olisi 15 vuotta sitten pitänyt jättää tekemättä lapsia uuden mieheni kanssa, koska minulla oli jo yksi toisen kanssa. Niin, että sillä ensimmäiselläkään lapsella ei olisi koskaan ollut minkäänlaista isää elämässään kun biologista ei kiinnosta ja sitä ketä kiinnostaisi niin äiti ei voi ottaa sen siemeniä sisään, koska uusio perheet on yhhyh. Hyvin meillä menee esikoinen on nyt 17-vuotias ja on saanut koko ikänsä nauttia siitä, että isä on olemassa vaikka se ei biologinen olekaan ollut ja minun kuopukseni joka on miehelleni esikoinen on nyt 15-vuotias. Olisi ollut minulta kyllä vatsin typerää päästää menemään tuo mies ja jäädä yksin märehtimään tyttäreni kanssa.