Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytänkö liikaa vessapaperia??

Vierailija
29.04.2014 |

Hei, kämppikseni on alkanut valittamaan suuresta vessapaperin kulutuksesta ja minä kuulemma käytän sitä hänen meielestä aivan liika!

Omasta mielestäni käytän ihan normaalin verran. En todellakaan laske normaalisti koskaan kuinka paljon, kiskasen vaan. Kylläkin aika voimalla yleensä:D

Kämppikseni mainitessa asiasta olen laskenu (noin suurinpiirtein) pissalla käydessä kerta nykäisyllä noin 15 palaa ja pyyhin aina yleensä 2 kertaan. Isommalla hädällä luonnollisestikkin sitä menee enemmän, kertanykäisyllä reilu 20..? ehkä 25 palaa ja pyyhin niin monta kertaa että tulee puhdasta, ehkä noin 3-4 kertaa...

Mun mielestä käytän vessapaprua ihan normaalin verran, enkä ole koskaaan asiaa ajatellut muutenkuin nyt. 

Kertokaa naiset omat mielipiteenne ja kuinka paljon itse käytätte?

Kiitos

-nainen91

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköshätään yksi paperi ja kakkoshätään kaksi paperia,

Vierailija
2/38 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa! Hullua touhua. Rajota vähän. Kalliiksi tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän paljon. Vetäisen kunnon satsin, rutistan sen mytyksi ja pyyhin. Kakkosella saattaa mennä rullallinen.

Vierailija
4/38 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua se hinta haittais mutta ihme jos ei mene pönttö tukkoon moisesta pelleilystä.

Vierailija
5/38 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa. käytä bideetä.

Vierailija
6/38 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan käytä noin paljoa paperia!!!

itsellä menee ehkä joku suunnilleen 3 palaa kerralla...

Vierailija
7/38 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljä vittu vaatii paljon paperia...

Vierailija
8/38 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissalla n. 4 palaa ja kakalla 2-3 kertaa tuo 4 palaa. That's it!

Vierailija
9/38 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissalla kolme palaa ja kakalla neljä palaa. Kertoja en laske vaan pyyhin niin kauan että on puhdasta...

Vierailija
10/38 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 palaa pienellä hädällä, isommalla peseydyn bidee-suihkulla ja pyyhin pyyhkeeseen. Hirveältä kuulostaa paperin kulutuksesi, ostakaa kämppiksenne kanssa kumpikin omat paperit niin ei tule riitaa.

Vierailija
11/38 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät todella paljon wc-paperia. Hankkikaa kämppisen kanssa omat paperit kumpikin. 

Vierailija
12/38 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppiksenäsi vaatisin että ostat vessapaperisi itse ja hän ostaisi omansa. Ehdota tällaista ratkaisua. Eri merkit ja eri paikkaan paperit.

Törkeesti tuhlaat paperia.

Pissat pyyhin max 3 arkkia

Paskat pyyhin enimmät 2 arkkia ja sitten suihkutus ja sen jälkeen wc paperilla kuivaus 3-4 arkkia.

Vierailija
13/38 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, osta oma vessapaperi.

Vierailija
14/38 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo, eikai nyt kukaan tuollaisia määriä käytä? Olisit tukkinut aika monta pönttöä jo, eikä vanhemmatkaan olisi tuollaista tuhlausta rahoittaneet.

Itse käytän 3-4 arkkia pienellä hädällä, ja isolla hädällä koostumuksesta riippuen. Siis jos on kiinteää, eikä tahraa, niin sen 3-4 arkkia, jos tahraavaa, niin sitten pyyhin ja suihkutan ja pyyhin eli ehkä 6-10 arkkia yhteensä.

Vierailija
15/38 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kolme henkeä taloudessa (äiti+2 teinityttöä) ja 8 rullan paketti ei aina riitä viikoksi.

Karmeita tuhlareita ollaan.

Tiedän liiankin hyvin paperin suurkuluttajat. Ärsyttää maksaa tyhjästä.

Vierailija
16/38 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos kysyt ihan vakavissasi, niin 15 palaa on ihan liikaa, imo. Eli  joo, kämppiksesi on siis oikeassa. 2-3 palaa korrektia, 15 ei, ja 25 EHEI! Yhdessä rullassahan on noin 200 arkkia joten sinun kulutuksella yksi rulla kestää 13 pissireissua eli ~pari päivää, plus jos parit kakkoset ja kämppis lasketaan mukaan niin ei sitäkään, ehkä päivä?.

No, nyt kun kerta tästä aiheesta aloimme keskustelemaan, niin itse otan aina pikkuhätään 2 palaa(on tosin kolmikerroksista paperia eikä mitään ohutta kierrätyspaperia). Eli ne 2 palaa naamat vastakkain ja sitten taitan vielä 3 osaan. Isoakin varten otan 2-3 palaa. Rulla riittää tällä kulutuksella arviolta ~70 vessareissua eli vähän yli viikko kun asun yksin ja teillä siellä varmaan 3-4 päivää kai jos olette kahdestaan, eli säästätte kolminkertaisen määrän rahaa jos vähän rajoitat tota paperin käyttöä. Se kun ei liene ilmaista.

-nainen 89

Vierailija
17/38 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissa 2 palaa. Kakka sen verran ettei tuu enää paskaa paperiin, kerralla aina kaksi palaa.

Vierailija
18/38 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh 15 palaa xD

Itse käytän ihan perus-Lambia, ykköshätään 3 palaa, kakkoseen 3-4

Vierailija
19/38 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät juuri niin paljon kun tarvitset ja ostat paperit itse, paperi on kuitenkin puoli-ilmaista. Jos pikkuhousuissa on mitään jälkiä, paperia on käytetty liian vähän.

Vierailija
20/38 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totanoin, ittellä menee ykköshätään yks vessapaperi ja kakkoseen kaks, max kolme :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme